Επαναληπτικές ασκήσεις στη Γλώσσα για την 16η ενότητα Β' Δημοτικού (Νιώθω).

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0
1. Μπορείς να συμπληρώσεις  το κατάλληλο επίθετο;

Όταν παίζω με τους φίλους μου, είμαι ……………………………… .
Όταν δε γίνεται το δικό μου, είμαι …………………………...
Όταν βρίσκομαι με την οικογένειά μου, είμαι ……………………………..                         
Όταν βοηθώ τους άλλους, νιώθω ………………………. .
Όταν δεν έχω την παρέα μου, είμαι …………………………...
  Όταν κάνω κάποια ζημιά και με μαλώνουν, νιώθω ………………………... 



 
2. Μπορείς  να γράψεις τις δυο προτάσεις σε μία;
 Ο Νίκος είναι ψηλός. Ο Κώστας είναι ψηλότερος.                       
 Ο Κώστας  είναι………………………………………………………………

Η γάτα είναι πονηρή. Η αλεπού είναι πιο πονηρή.
………………………………………………………………………………….

Ο Μάης είναι ζεστός. Ο Ιούνιος είναι ζεστότερος.
………………………………………………………………………………….

Το χωριό είναι μεγάλο. Η πόλη είναι πιο μεγάλη.
………………………………………………………………………………….





3. Μπορείς να περιγράψεις τα συναισθήματα με ουσιαστικά;

Εγώ χαίρομαι.

Εγώ νιώθω ……………………………
Εσύ λυπάσαι.

…………………………………………
Αυτός ντρέπεται.

…………………………………………
Εμείς θυμώνουμε.

…………………………………………
Εσείς ενθουσιάζεστε.

…………………………………………
Αυτοί αηδιάζουν.

…………………………………………





 4. Συμπληρώνω τις παρακάτω προτάσεις και φράσεις με την κατάλληλη λέξη, στον κατάλληλο τύπο:
  
αλεπού  μαϊμού  γλωσσού  

Τι γυρεύει ……………………. στο παζάρι .
……………………. έχουν πλούσιο κοκκινωπό
     τρίχωμα.
Είσαι μια ………….  εσύ, όλα τα ξέρεις! 
   Στην αγορά κυκλοφορούν πολλά προϊόντα που είναι      
       …………………….  .
   ……………………. η ουρά είναι μακριά .
  Οι μπανάνες είναι το αγαπημένο φαγητό    
      …………………….  .
Πολλές φορές με πιάνει η φλυαρία και η μαμά  λέει:« Πότε θα σωπάσεις   
      ………………….. και …………………. » .





5. Μπορείς να κάνεις την αντιστοίχιση;
χαράς Ευαγγέλια
·

κόπηκαν τα πόδια μου
·

πετάω στα σύννεφα
·           ·
χαρά
είμαι ηφαίστειο έτοιμο να εκραγεί
·           ·
φόβος
παγώνω από το φόβο μου
·           ·
θυμός
σαν ταύρος σε υαλοπωλείο
·

τρελάθηκε από τη χαρά του
·

λάμπει από χαρά
·


Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)