Πώς μοριοδοτούνται οι αποσπάσεις εντός και εκτός ΠΥΣΠΕ

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0

Για τις  αποσπάσεις εντός και εκτός ΠΥΣΠΕ, σύμφωνα με την εγκύκλιο ΑΠ. 93958/Δ1/12-7-2013 του υπουργείου παιδείας και θρησκευμάτων,  λαμβάνονται υπόψη τα εξής κριτήρια:

 Η συνολική υπηρεσία  αποτιμάται αυξητικά ως ακολούθως: 



· μία (1) μονάδα για κάθε έτος υπηρεσίας από 1 έως και 10 έτη υπηρεσίας

 

· 1,5 μονάδες για κάθε έτος υπηρεσίας από 10 έτη και άνω έως και 20 έτη

 

· δύο (2) μονάδες για κάθε έτος υπηρεσίας από 20 έτη και άνω 

  • η συνυπηρέτηση,  αποτιμάται με δέκα (10) μονάδες

  • η εντοπιότητα,  αποτιμάται με τέσσερις (4) μονάδες 

  • οι οικογενειακοί λόγοι,  αποτιμώνται ως εξής: 

 

· Οι έγγαμοι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν τέσσερις (4) μονάδες.

 

Ίδιο αριθμό μονάδων λαμβάνουν και οι διαζευγμένοι ή σε διάσταση γονείς εκπαιδευτικοί στους οποίους έχει ανατεθεί νόμιμα η επιμέλεια ανήλικων τέκνων ή σπουδαζόντων παιδιών (φυσικών, θετών ή αναγνωρισμένων).

 

· Οι εκπαιδευτικοί σε χηρεία λαμβάνουν δώδεκα (12) μονάδες αν έχουν παιδί που είναι ανήλικο ή σπουδάζει, άλλως λαμβάνουν τέσσερις (4) μονάδες.

 

· Οι εκπαιδευτικοί με μονογονεϊκή οικογένεια, λόγω απόκτησης παιδιών χωρίς να προηγηθεί γάμος, λαμβάνουν έξι (6) μονάδες, εφόσον έχουν παιδί που είναι ανήλικο ή σπουδάζει.

 

· Οι εκπαιδευτικοί που είναι έγγαμοι, σε διάσταση, σε διάζευξη ή χηρεία ή με μονογονεϊκή οικογένεια λαμβάνουν πέντε (5) μονάδες για το πρώτο, έξι (6) για το δεύτερο και οκτώ (8) για το τρίτο παιδί (φυσικό, θετό ή αναγνωρισμένο) και δέκα (10) μονάδες για κάθε ένα από τα υπόλοιπα παιδιά, εφόσον αυτά είναι άγαμα ανήλικα ή σπουδάζουν. 

  • Σοβαροί λόγοι υγείας 

 

· των ίδιων των εκπαιδευτικών, των παιδιών ή των συζύγων τους (μονάδες 5 για ποσοστό αναπηρίας 50-66%, μονάδες 20 για ποσοστό 67-79% και μονάδες 30 για ποσοστό 80% και άνω).

 

· Των γονέων τους που είναι δημότες από διετίας και διαμένουν σε δήμο που ανήκει η σχολική μονάδα στην οποία ζητούν απόσπαση – προσωρινή τοποθέτηση (μονάδα 1 για ποσοστό αναπηρίας 50-66% και μονάδες 3 για ποσοστό 67% και άνω).

 

· Αδελφών τους με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω, εφόσον έχουν με δικαστική απόφαση την επιμέλειά τους (μονάδες 5).

 

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ Ι: Για την απόδειξη του ποσοστού αναπηρίας των τριών ως άνω περιπτώσεων απαιτείται γνωμάτευση πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας υγειονομικής επιτροπής ή Κέντρου Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.).

 

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΙΙ: Για τις τρεις προηγούμενες περιπτώσεις των σοβαρών λόγων υγείας η μοριοδότηση δεν γίνεται προσθετικά εντός της ίδια κατηγορίας στην περίπτωση που συντρέχει λόγος μοριοδότησης σε περισσότερα του ενός συγγενικά άτομα.

 

· Η θεραπεία για εξωσωματική γονιμοποίηση (μονάδες 3). Τη μοριοδότηση αυτή λαμβάνουν και οι σύζυγοι των εκπαιδευτικών.

  • Λοιποί λόγοι 
Οι σπουδές του εκπαιδευτικού (μεταπτυχιακές ή για απόκτηση άλλου τίτλου) που αποτιμώνται με δύο (2) μονάδες. Για σπουδές στο Ε.Α.Π. δεν χορηγούνται οι μονάδες αυτές.

 

ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ



Επειδή οι αποσπάσεις έχουν, σύμφωνα και με τις διατάξεις που υλοποιούνται, κοινωνικοκεντρικό και ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα με γνώμονα πάντα την εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων, οι εκπαιδευτικοί των παρακάτω κατηγοριών αποσπώνται, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, κατά σειρά προτεραιότητας ως ακολούθως:
 

 Α) Όσοι ανήκουν σε ειδική κατηγορία μετάθεσης



Διευκρινίζουμε για την κατηγορία αυτή τα ακόλουθα:



1. Πέραν των αναφερομένων ασθενειών στο άρθρο 13 του Π.Δ. 50/96 επιπρόσθετα σε ειδική κατηγορία μετάθεσης ανήκουν και οι εκπαιδευτικοί που πάσχουν από:



· δρεπανοκυτταρική και μικροδρεπανοκυτταρική αναιμία (άρθρο 17 του Μ. 3402/2005)



· σκλήρυνση κατά πλάκας (παρ. 8 του άρθρου 1 του Ν. 3194/2003) και



· E. Hodgkin, no Hodgkin και Willebrand (αριθμ 19 Απόφαση της 217ης /18-9-2008 Ολομέλειας του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας της Γενικής Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας του Υπουργείου Υγείας).



2. Προκειμένου για απόσπαση με υπαγωγή σε ειδική κατηγορία αρκεί γνωμάτευση πρωτοβάθμιας υγειονομικής επιτροπής και όχι αποκλειστικά δευτεροβάθμιας, όπως απαιτείται με το νομικό πλαίσιο των μεταθέσεων.



Β) Είναι εκλεγμένοι περιφερειακοί σύμβουλοι, δήμαρχοι, δημοτικοί σύμβουλοι, πρόεδροι δημοτικών και τοπικών κοινοτήτων ή εκπρόσωποι τοπικών κοινοτήτων (άρθρα 37 παρ. 7 και 182 παρ. 10 του Ν.3852/2010).



Γ) Είναι σύζυγοι μελών ΔΕΠ (άρθρο 44Α παρ. 12α Ν.4115/2013).



Επισημαίνεται ότι, όσοι εκπαιδευτικοί βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ Ιωαννίνων, τοποθετούνται κατά προτεραιότητα των παραπάνω (άρθρο 15 παρ. 12 του ΠΔ 50/1996, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 13 του ΠΔ100/1997).



ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΣΕ Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και Τ.Ε.

Δικαίωμα υποβολής αίτησης απόσπασης σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και Τ.Ε. έχουν οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι διαθέτουν τα προβλεπόμενα από τις διατάξεις του άρθρου 20 παρ. 1.3 και του άρθρου 21 παρ. 1 και 3 του Ν. 3699/2008 προσόντα και συγκεκριμένα:



α) Είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος στην ΕΑΕ, ή στη σχολική ψυχολογία ή στην Ειδική Φυσική Αγωγή (για τον κλάδο ΠΕ11),



β) Είναι κάτοχοι τίτλου μεταπτυχιακών σπουδών στην ΕΑΕ, ή στη σχολική ψυχολογία ή στην Ειδική Φυσική Αγωγή (για τον κλάδο ΠΕ11),



γ) είναι κάτοχοι τίτλου διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΑΕ στα Διδασκαλεία της ημεδαπής ή ισότιμου και αντίστοιχου τίτλου της αλλοδαπής,



δ) είναι κάτοχοι πτυχίου Παιδαγωγικού Τμήματος ΕΑΕ, δηλαδή πτυχίου Παιδαγωγικών Τμημάτων των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής με αντικείμενο την ειδική προσχολική αγωγή ή Παιδαγωγικών Τμημάτων Ειδικής Αγωγής με κατεύθυνση Νηπιαγωγών και Πτυχίου Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής ή Παιδαγωγικών Τμημάτων Ειδικής Αγωγής με κατεύθυνση Δασκάλων ή Τμημάτων Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής με κατεύθυνση ατόμων με αναπηρία. Επιπλέον στην κατηγορία αυτή περιλαμβάνονται οι κάτοχοι πτυχίου ΤΕΦΑΑ των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένου ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίου της αλλοδαπής με κύρια ειδικότητα την «ΕΑΕ» ή την «Ειδική Φυσική Αγωγή» ή την «Ειδική Φυσική Αγωγή-Θεραπευτική Γυμναστική» ή την «Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή» ή την «Προσαρμοσμένη Κινητική Αγωγή» ή την «Άσκηση σε χρόνιες παθήσεις και αναπηρία»,



ε) είναι εκπαιδευτικοί με μόνιμη αναπηρία τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%),



στ) είναι εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με αναπηρία εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω,



ζ) είναι κάτοχοι πιστοποιητικού (το οποίο έχει αποκτηθεί μέχρι 31-8-2010), επιτυχούς παρακολούθησης σεμιναρίου ετήσιας επιμόρφωσης – εξειδίκευσης στην ΕΑΕ από Πανεπιστήμια ή αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών κι έχουν προϋπηρεσία τριών (3) τουλάχιστον διδακτικών ετών σε δομές ΕΑΕ και στα ΚΕΔΔΥ. Σεμινάρια ετήσιας διάρκειας στην ΕΑΕ που έχουν υλοποιηθεί μέχρι την έναρξη ισχύος του Ν. 3699/2008 από Πανεπιστήμια ή αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Παιδείας & Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, αναγνωρίζονται ως ισότιμα με τα ανωτέρω σεμινάρια τετρακοσίων (400) ωρών, 



η) διαθέτουν αποδεδειγμένη διδακτική προϋπηρεσία ίση η μεγαλύτερη του ενός (1) διδακτικού έτους σε δομές ΕΑΕ.



Ως προς τα κριτήρια και τον τρόπο μοριοδότησης καθώς και για τις κατά προτεραιότητα αποσπάσεις σε ΣΜΕΑΕ και ΤΕ, ισχύουν όλα όσα έχουν αναφερθεί παραπάνω.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)