Επιμορφωτικό Σεμινάριο Κατάρτισης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόμων με Αναπηρία ή με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0


5o ΕΤΗΣΙΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Ή ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
(Βάσει του νόμου 3699/2008)

«ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ
ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ & ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ»

Διάρκειας 410 ωρών




Ακαδημαϊκό έτος: 2013-2014
Διοργάνωση: Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής της Β΄ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών
Διευθύντρια: Καθηγήτρια Χ. Τζουμάκα-Μπακούλα
Επιστημονικά υπεύθυνη: Λωρέττα Θωμαΐδου Επίκουρη Καθηγήτρια Αναπτυξιακής
Παιδιατρικής

Το Σεμινάριο περιλαμβάνει: 
Θεωρητική Κατάρτιση βιωματικού χαρακτήρα με:  
      - βιωματικές ασκήσεις  
      - εκπαίδευση με Video και νέες τεχνολογίες
      - ομάδες εργασίας με εποπτεία

Πρακτική Εξάσκηση σε:
     - δημόσιους φορείς ειδικής αγωγής και
     - σχεδιασμό προγραμμάτων παρέμβασης & υποστήριξης

Εισαγωγή
Στα πλαίσια της προσπάθειας μας για τη συνεχή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών,  ειδικών θεραπευτών και επαγγελματιών υγείας που ασχολούνται με τον ευαίσθητο τομέα της Ειδικής Αγωγής, η Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής της Β’ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών, οργανώνει Επιμορφωτικά Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής με πρακτικό χαρακτήρα.
Από την μέχρι σήμερα εμπειρία της Μονάδας Αναπτυξιακής παιδιατρικής σε θέματα ειδικής αγωγής, έχει διαπιστωθεί η αυξημένη ανάγκη επιμόρφωσης των συμμετεχόντων σε συγκεκριμένες θεματικές ενότητες.
Για το λόγο αυτό, το παρόν σεμινάριο έχει σχεδιαστεί με κύριους στόχους:
·         την επιμόρφωση σε ενότητες που αφορούν τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες,
·         την πρακτική εξάσκηση των συμμετεχόντων σε δομές ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης,
·         τον σχεδιασμό προγραμμάτων παρέμβασης και υποστήριξης μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία.


Η εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες απαιτεί εξειδικευμένη διεπιστημονική προσέγγιση που στόχο έχει την αξιοποίηση των δεξιοτήτων τους, προκειμένου αφενός να ενταχθούν στο σχολικό πλαίσιο και αφετέρου να λάβουν την κατάλληλη εκπαίδευση ώστε στην ενήλικη ζωή τους να είναι αυτόνομα, παραγωγικά και συναισθηματικά υγιή.
Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και του ειδικού επιστημονικού  προσωπικού στην πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση των αναπτυξιακών διαταραχών παίζει σημαντικό ρόλο στην αποτελεσματική παρέμβαση και ομαλή φοίτηση των μαθητών.

Στόχος του Σεμιναρίου
Στόχος του σεμιναρίου είναι η παροχή εξειδικευμένων πρακτικών γνώσεων και η κατάρτιση των επαγγελματιών που στελεχώνουν το χώρο της ειδικής αγωγής ώστε να καταστούν ικανοί να παρέχουν υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στο παιδί και την οικογένεια του.

Συμμετοχή στο Σεμινάριο
Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας
εκπαίδευσης, ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, νηπιαγωγούς, νηπιοβρεφοκόμους, ψυχολόγους, λογοθεραπευτές, ειδικό βοηθητικό προσωπικό καθώς και άλλους ειδικούς που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Μετά την ολοκλήρωση της υποβολής των αιτήσεων και δικαιολογητικών συμμετοχής θα ακολουθήσει ενημέρωση για την επιλογή των συμμετεχόντων.
Θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας.


ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Η έναρξη του Σεμιναρίου προγραμματίζεται για το Νοέμβριο του 2013.
Το σεμινάριο γίνεται μόνο Σαββατοκύριακα και συγκεκριμένα από 9 π.μ. έως 3 μ.μ.

Το Σεμινάριο περιλαμβάνει:
Θεωρητική Κατάρτιση βιωματικού χαρακτήρα (εκπαίδευση με Video, βιωματικές
ασκήσεις, εκπαίδευση με νέες τεχνολογίες, ομάδες εργασίας με εποπτεία).

♦  70 ώρες Πρακτική εξάσκηση σε δημόσιους φορείς ειδικής αγωγής
♦  60 ώρες εκπαίδευσης σε σχεδιασμό προγραμμάτων παρέμβασης και υποστήριξης με ειδική θεματολογία.

Τα προγράμματα παρέμβασης και υποστήριξης αφορούν μελέτες περίπτωσης παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες όπως μαθησιακές δυσκολίες, δυσλεξία, συναισθηματικές, γνωστικές και κοινωνικές δυσκολίες.

Με βάση το Νόμο Ειδικής Αγωγής 3699/2008, χορηγείται Πιστοποιητικό Κατάρτισης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόμων με Αναπηρία ή με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες.


Εναλλακτικά το σεμινάριο δίνει την δυνατότητα μερικής συμμετοχής σε όσους
ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν μεμονωμένες θεματικές ενότητες.
Προϋπόθεση γι’ αυτό είναι:
   1.Ελάχιστη διάρκεια παρακολούθησης 1 Σαββατοκύριακου.
   2.Υποχρεωτική παρακολούθηση ολόκληρης της θεματικής ενότητας που έχει επιλεγεί.

Στους συμμετέχοντες που θα επιλέξουν συγκεκριμένες θεματικές ενότητες θα δοθεί Βεβαίωση Παρακολούθησης.


Οι αιτήσεις και τα δικαιολογητικά θα γίνονται δεκτά μέχρι τις
23 Οκτωβρίου 2013.



ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

Το Σεμινάριο περιλαμβάνει Θεωρητική Κατάρτιση βιωματικού χαρακτήρα (εκπαίδευση με Video, βιωματικές ασκήσεις, εκπαίδευση με νέες τεχνολογίες, ομάδες εργασίας με εποπτεία) με τις ακόλουθες θεματικές ενότητες:

1Η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
Σύγχρονες τάσεις στην ειδική εκπαίδευση
·         Σταθμοί στην εξέλιξη της ειδικής εκπαίδευσης – δομές, στόχοι, περιεχόμενο
·         Ερμηνευτικές προσεγγίσεις της αναπηρίας – σχεδιασμός για όλους («Design  
       for All»)
·         Κατηγοριοποίηση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών
·         Διεπιστημονική αξιολόγηση – διαφορική διάγνωση – διαγνωστικά κριτήρια
·         Αναλυτικά προγράμματα ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών
Ταξινόμηση Ψυχικών Διαταραχών και Διαταραχών της Συμπεριφοράς
·         Ταξινόμηση Ψυχικών Διαταραχών και Διαταραχών της Συμπεριφοράς (ICD10/DSM-IV)
·         Διαταραχές της Ψυχολογικής Ανάπτυξης
·         Διαταραχές της συμπεριφοράς και του συναισθήματος στην παιδική και εφηβική ηλικία
·         Ειδικές αναπτυξιακές διαταραχές των σχολικών δεξιοτήτων
Διάρκεια
1 Σαββατοκύριακο (14 ώρες)

2Η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
Πρώιμη Παρέμβαση & Σχολική ετοιμότητα
·         Πρώιμη Ανίχνευση Αναπτυξιακών Διαταραχών στα Παιδιά με Ειδική Ανιχνευτή Δοκιμασία (Test)
·         Πρώιμη Θεραπευτική Παρέμβαση με το Πρόγραμμα PORTAGE
·         Έλεγχος της Σχολικής Ετοιμότητας με την Δοκιμασία Α-ΤΕΣΤ
·         Επίδειξη Video
Διάρκεια
1 Σαββατοκύριακο (14 ώρες)

3Η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές
·         Αυτισμός. Σύγχρονες Απόψεις και Τάσεις
·         Αυτισμός. Διαταραχή λόγου & επικοινωνίας και κοινωνικών δεξιοτήτων
·         Αξιολόγηση στο αυτιστικό φάσμα
·         Αντιμετώπιση των Αυτιστικών Διαταραχών από το Θεραπευτή
·         Η εκπαίδευση των αυτιστικών μαθητών
Διάρκεια
2 Σαββατοκύριακα (28 ώρες)

4Η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
Αισθητηριακές αναπηρίες: Κώφωση – Τύφλωση
  • Παιδική Βαρηκοΐα – Κώφωση
  • Η τεχνολογία στην κώφωση: ακουστικά βαρηκοΐας και κοχλιακά εμφυτεύματα
  • Οι επιπτώσεις της απώλειας ακοής στην γλωσσική ανάπτυξη κωφών και βαρήκοων παιδιών
  • Διαταραχές όρασης στα παιδιά
  • Αντιμετώπιση των διαταραχών όρασης
  • Η σχολική ένταξη των κωφών και βαρήκοων μαθητών
  • Η εκπαίδευση των μαθητών με προβλήματα όρασης
Διάρκεια
1 Σαββατοκύριακο (14 ώρες)

5Η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
Νοητική υστέρηση
·         Έννοιες – ορισμοί – κατηγοριοποιήσεις – ερμηνευτικές προσεγγίσεις
·         Η παιδαγωγική αντιμετώπιση της  νοητικής στέρησης
·         Κοινωνική ένταξη & ποιότητα ζωής
Κινητικές αναπηρίες
  • Εννοιολογικές προσεγγίσεις της αναπηρίας
  • Ενταξιακή διαδικασία και σχολική ένταξη των παιδιών με κινητικές αναπηρίες
  • Διδακτικές Πρακτικές και Στόχοι– προγράμματα παρέμβασης
Διάρκεια
1 Σαββατοκύριακο (14 ώρες)

6Η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
Μαθησιακές Δυσκολίες
  • Ορισμός μαθησιακών δυσκολιών
  •  Αναπτυξιακή πορεία μαθησιακών δυσκολιών
  •  Ο ρόλος της διεπιστημονικής αξιολόγησης – οργάνωση ατομικού φακέλου
  •  Εξειδικευμένα προγράμματα για τις διαφορετικές περιπτώσεις των μαθησιακών δυσκολιών – προγράμματα στρατηγικών – προσαρμογές και διαφοροποιήσεις των αναλυτικών προγραμμάτων
  •  Γλωσσικές διαταραχές: η επίπτωσή τους στην κατανόηση του γραπτού και του προφορικού λόγου
  • Εκπαιδευτικά εξατομικευμένα Προγράμματα για την υποστήριξη μαθητών με γλωσσικές διαταραχές
  • Παράγοντες που επηρεάζουν την κατάκτηση του γραπτού λόγου για μαθητές με ήπιες μαθησιακές δυσκολίες στη Β/Θμια Εκπαίδευση
  • Δυσλεξία και διαφοροποιημένη διδασκαλία στη γενική τάξη στην Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση
  • Εξατομικευμένα προγράμματα υποστήριξης δυσκολιών στην ανάγνωση μαθητών στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση
  • Δυσαναγνωσία - δυσορθρογραφία: Ανίχνευση με διαγνωστικά εργαλεία Εξατομικευμένο πρόγραμμα υποστήριξης δυσκολιών στην ανάγνωση
  • Δυσαριθμησία: Δυσκολίες στις προμαθηματικές και στις μαθηματικές έννοιες και στις Μαθηματικές δεξιότητες
  • Εκπαιδευτικά εξατομικευμένα προγράμματα για την υποστήριξη μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες στα Μαθηματικά
  • Χαρισματικά παιδιά και σχολική καθημερινότητα
Διάρκεια
3 Σαββατοκύριακα (42 ώρες)

7Η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα
  • Το Υπερκινητικό Παιδί. Διαγνωστική Προσέγγιση
  • Αιτιολογία της ΔΕΠ-Υ
  • Τεχνικές αντιμετώπισης συμπεριφοράς παιδιών με ΔΕΠ-Υ
  • Μαθησιακές δυσκολίες- ΔΕΠ-Υ
  • Διάσπαση προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση
  • Εκπαιδευτικά προγράμματα υποστήριξης των εφήβων με ΔΕΠ-Υ
Διάρκεια
1 Σαββατοκύριακο (14 ώρες)

8Η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
Πολλαπλοί Τύποι Νοημοσύνης
·         Η αξιοποίησή των Π.Τ.Ν στην Εκπαίδευση για μαθητές με δυσκολίες στη  
      μάθηση
·         Διαπροσωπική / Κοινωνική Νοημοσύνη
·         Ενδοπροσωπική /Συναισθηματική Νοημοσύνη
·         Χωρική- Εικαστική Νοημοσύνη για μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες στο
Δημοτικό Σχολείο. Παιδικό σχέδιο και ανίχνευση των μαθητών με  Μαθησιακές
Δυσκολίες  στη γενική τάξη
·         Κιναισθητική Νοημοσύνη - Ενεργοποίηση συναισθηματικού και σωματικού
λόγου στη σχολική καθημερινότητα  - Εναλλακτικές Μέθοδοι αντιμετώπισης
των Μαθησιακών Δυσκολιών στην Τάξη Θεατρικό Παιχνίδι
·         Παιγνιδιοθεραπεία, παιχνίδι ρόλων με εσωτερικές αναπαραστάσεις
Διάρκεια
2 Σαββατοκύριακα (28 ώρες)


9Η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
Συναισθηματικές δυσκολίες & Διαταραχές Συμπεριφοράς στην Παιδική Ηλικία
·         Συναισθηματικού τύπου Διαταραχές. Αγχώδεις Διαταραχές (Σχολική Φοβία,
      Διαταραχή άγχους αποχωρισμού, Γενικευμένη αγχώδης διαταραχή)
·         Διαστάσεις προσωπικότητας, γνωστική και ψυχοκοινωνική ανάπτυξη κι
αντιμετώπιση αγχογόνων καταστάσεων σε μαθητές τμημάτων ένταξης"
·         Η εξέλιξη της ψυχοπαθολογίας των διαταραχών σχολικής μάθησης στην
      εφηβεία. Η συνύπαρξη διαταραχών διαγωγής (συμπεριφοράς) και
      συναισθηματικών διαταραχών.
·         Αντιμετώπιση των Διαταραχών Συμπεριφοράς με Ειδικές Θεραπευτικές
      Μεθόδους
·         Οι διαταραχές συμπεριφοράς στη σχολική καθημερινότητα. Αντιμετώπιση και
παρέμβαση
·         Επιθετικότητα και Συναισθηματική οργάνωση και αυτοεικόνα των μαθητών με
      μαθησιακές δυσκολίες
·                     Θεωρητικές προσεγγίσεις των προβλημάτων συμπεριφοράς και των
      συναισθηματικών δυσκολιών
·                     Διαχείριση συγκρούσεων στη σχολική τάξη. Ορισμός, μορφές, επίπεδα και
ρόλος της σύγκρουσης
·                     Ευρύτερη και διαμεσολαβητική επιθετικότητα στο σχολείο. Το φαινόμενο  
      Bullying
Διάρκεια
2 Σαββατοκύριακα (28 ώρες)

10Η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
Μοντέλα επικοινωνίας στο Σχολείο για Όλους («inclusive education»)
·         Τμήμα ένταξης (Τ.Ε.) / Παράλληλη Στήριξη / Κατ΄οίκον διδασκαλία
·         Η μετάβαση - ένταξη μαθητών από το ειδικό σχολείο στο γενικό σχολείο
·         Προβληματισμοί και προοπτικές σε σχέση με την ένταξη και τη συνεκπαίδευση
      παιδιών με ιδιαίτερες δυσκολίες στη Β/Θμια Εκπαίδευση
·         Αναδυόμενη και πολυπρισματική επικοινωνία γονέων και εκπαιδευτικών για τα
παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
·         Δεξιότητες επικοινωνίας για τον εκπαιδευτικό ειδικής – και γενικής αγωγής στο
      σχολικό πλαίσιο για την ενδυνάμωση της σχολικής ένταξης
·         Δεξιότητες λεκτικής επικοινωνίας ενηλίκων και εφήβων στο σύγχρονο
      πολυμορφικό σχολείο.
·         Συμβουλευτική
·         Κατάρτιση εκπαιδευτικών για την υποστήριξη των παιδιών με προβλήματα στη
      σχολική τάξη
·         Σχολική ενσωμάτωση και κοινωνική ένταξη ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές
      ανάγκες και αναπηρία
·         Συμβουλευτικά κέντρα Δήμων για την οικογένεια και τα παιδιά –υποστηρικτικές
      δομές και κοινωνικές υπηρεσίες  για την οικογένεια
·         Συμβουλευτική Ενηλίκων με εφήβους με μαθησιακές δυσκολίες και αναπηρία.
      Δεξιότητες Συμβουλευτικής στη σχολική τάξη
Διάρκεια
2 Σαββατοκύριακα (28 ώρες)


11Η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
Προβλήματα λόγου και ομιλίας
·                     Η εξέλιξη του Λόγου & της Ομιλίας στη Προσχολική ηλικία
·                     Συνήθεις Διαταραχές του Λόγου στα Παιδιά (Αρθρωτικά – Φωνολογικά
      Προβλήματα Διαταραχή του ρυθμού της ομιλίας-Τραυλισμός)
·                     Σημασία της πρόληψης των διαταραχών λόγου πριν την έναρξη του σχολείου
·                     Διάγνωση & Αντιμετώπιση των Προβλημάτων του Λόγου και της Ομιλίας στα
      Παιδιά
·                     Η Χρησιμοποίηση των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών στην Αποκατάσταση των
      Προβλημάτων Λόγου και Ομιλίας στα Παιδιά
Διάρκεια
1 Σαββατοκύριακο (14 ώρες)

12Η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
Νέες Τεχνολογίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
·                     Ψηφιακή εκπαίδευση και Ειδική Αγωγή -Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ
      στη Διδακτική Πράξη για μαθητές  ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη Γενική
      τάξη και
·                     στα Τμήματα ΈνταξηςΕκπαιδευτικά Λογισμικά για εκμάθηση των γνωστικών
      και κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών στο δημοτικό και στο γυμνάσιο.
·                     Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές – Ένα Χρήσιμο Εργαλείο στην Εκπαίδευση Παιδιών
      με Ειδικές Ανάγκες. Η Υποστηρικτική Τεχνολογία σε Παιδιά με Κινητική
      Αναπηρία
·                     Η Χρήση των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών σε Παιδιά με Νοητική Υστέρηση
·                     Η χρήση των Η/Υ στις μαθησιακές δυσκολίες
·                     Εκπαιδευτικά  Προγράμματα για την εμπέδωση βασικών μαθηματικών
      δεξιοτήτων στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση μέσω Η/Υ
Διάρκεια
1 Σαββατοκύριακο (14 ώρες)

13Η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
·      Αξιολόγηση, Συμπεράσματα Πρακτικής άσκησης
Διάρκεια
1 Σαββατοκύριακο (14 ώρες)

14Η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
·         Γενετικό Νόσημα. Τι πρέπει να γνωρίζουμε για τη διάγνωση και την
      αντιμετώπιση των γενετικών Νοσημάτων
·         Γενετικά σύνδρομα (Εύθραυστο–x, Prader-Willi, Rett, Williams) &
Χρωμοσωμικές ανωμαλίες (Down, Turner, Klinefelter)
·       Συμπεράσματα  /  Αξιολόγηση σεμιναρίου
Διάρκεια
1 Σαββατοκύριακο (14 ώρες)






ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ

Το σεμινάριο δίνει την δυνατότητα μερικής συμμετοχής σε όσους ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν μεμονωμένες θεματικές ενότητες.  Προϋπόθεση γι’ αυτό είναι:

   1.Ελάχιστη διάρκεια παρακολούθησης 1 Σαββατοκύριακου.
   2.Υποχρεωτική παρακολούθηση ολόκληρης της θεματικής ενότητας που έχει επιλεγεί.

Στους συμμετέχοντες που θα επιλέξουν μεμονωμένες θεματικές ενότητες θα δοθεί Βεβαίωση Παρακολούθησης.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

  • Με βάση το Νόμο Ειδικής Αγωγής 3699/2008, στους επιμορφούμενους που θα παρακολουθήσουν ολόκληρο το σεμινάριο,  χορηγείται Πιστοποιητικό Κατάρτισης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόμων με Αναπηρία ή με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες.
Η πιστοποίηση παρακολούθησης δίνεται εφόσον πληρούνται όλοι οι όροι συμμετοχής.

  • Στους συμμετέχοντες που θα επιλέξουν συγκεκριμένες θεματικές ενότητες θα δοθεί Βεβαίωση Παρακολούθησης.


ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ   

Κόστος συμμετοχής ολόκληρου σεμιναρίου:   1.100

Έκπτωση 10% για:
- Φοιτητές (προσκόμιση βεβαίωσης από την σχολή που φοιτούν)
- Εξόφληση του Σεμιναρίου απολύτου μετρητοίς
- Κατόχους κάρτας ανεργίας
- Άτομα με ειδικές ανάγκες

Έκπτωση 20% για:
- Εξόφληση του Σεμιναρίου απολύτου μετρητοίς από φοιτητές
- Εξόφληση του Σεμιναρίου απολύτου μετρητοίς από κατόχους κάρτας ανεργίας
- Εξόφληση του Σεμιναρίου απολύτου μετρητοίς από άτομα με ειδικές ανάγκες
- Κατόχους κάρτας ανεργίας ατόμων με ειδικές ανάγκες

Τρόπος  καταβολής διδάκτρων
Τα δίδακτρα θα καταβληθούν σε 6 δόσεις.
1η καταβολή : 250 € Πριν την έναρξη του σεμιναρίου
2η καταβολή: 170 €
3η καταβολή: 170 €
4η καταβολή: 170 €
5η καταβολή: 170
6η καταβολή: 170

*Συν ΦΠΑ σε περίπτωση που ζητηθεί τιμολόγιο.
*Οι καταβολές από τη  2η έως την 6η δόση θα γίνονται καθ’ όλη τη διάρκεια του σεμιναρίου μέχρι τη λήξη του.

Επιστροφή καταβολών δεν γίνεται και ο συμμετέχων θα πρέπει να είναι απολύτως βέβαιος για την δήλωση και την δυνατότητα του να παρακολουθήσει το Σεμινάριο.
Η πιστοποίηση παρακολούθησης δίνεται εφόσον πληρούνται όλοι οι όροι συμμετοχής.

Κόστος συμμετοχής για 1 σαββατοκύριακο: 85
Η καταβολή/εξόφληση θα γίνει με την αίτηση συμμετοχής.
*Συν ΦΠΑ σε περίπτωση που ζητηθεί τιμολόγιο.

Κόστος συμμετοχής για 2 σαββατοκύριακα: 160 €
Τα δίδακτρα θα καταβληθούν σε 2 δόσεις των 80 €.
1η καταβολή: 80 € Πριν την έναρξη του σεμιναρίου
2η καταβολή: 80 € Εξόφληση
*Συν ΦΠΑ σε περίπτωση που ζητηθεί τιμολόγιο.

Κόστος συμμετοχής για 4 σαββατοκύριακα: 300 €
Τα δίδακτρα θα καταβληθούν σε 2 δόσεις των 150 €.
1η καταβολή :150 € Πριν την έναρξη του σεμιναρίου
2η καταβολή: 150 € Εξόφληση
*Συν ΦΠΑ σε περίπτωση που ζητηθεί τιμολόγιο.

Κόστος συμμετοχής για 8 σαββατοκύριακα: 500 €
Τα δίδακτρα θα καταβληθούν σε 3 δόσεις
1η καταβολή: 180 € Πριν την έναρξη του σεμιναρίου
2η καταβολή: 160 €
3η καταβολή: 160 €
*Συν ΦΠΑ σε περίπτωση που ζητηθεί τιμολόγιο.
*Οι δόσεις θα καταβάλλονται  καθ’ όλη τη διάρκεια της παρακολούθησης έως τη λήξη της.


ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Απαραίτητα δικαιολογητικά εγγραφής:
• Αίτηση συμμετοχής υπογεγραμμένη την οποία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να προμηθευτούν από το διαδίκτυο στην ηλεκτρονική διεύθυνση: www.2pediatric.gr
ή από το Νοσοκομείο Παίδων «Π. & Α. Κυριακού» (Θηβών & Λεβαδείας – Γουδί, Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής, όροφος -1,  υπεύθυνη Ειρήνη Λαϊου).

• Αντίγραφα πτυχίων ή τίτλων σπουδών. Αν τα πτυχία ή οι τίτλοι σπουδών έχουν αποκτηθεί στο εξωτερικό απαιτείται φωτοαντίγραφο της αναγνώρισή τους από το Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.

• Φωτοτυπία της αστυνομικής ταυτότητας
.


• Απόδειξη Εμπορικής Τραπέζης για τη κατάθεση της 1ης δόσης/προκαταβολής ή της εξόφλησης σε περίπτωση επιλογής ενός σαββατοκύριακου.

Η κατάθεση των χρημάτων θα γίνεται στον ΕΙΔΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΚΟΝΔΥΛΙΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ του ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ στην:

ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
Αριθμός Λογαριασμού: 81706531
Δικαιούχος: Πανεπιστήμιο Αθηνών
Ονοματεπώνυμο καταθέτη & αιτιολογία κατάθεσης: Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να αναγράφουν στην απόδειξη κατάθεσης το ονοματεπώνυμο τους και μαζί   ''Κωδ. έργου 70/3/9581" (π.χ.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ/ ''Κωδ. έργου 70/3/9581").

Υποβολή δικαιολογητικών εγγραφής

Έντυπη υποβολή: Τα δικαιολογητικά εγγραφής μπορούν να σταλούν ταχυδρομικώς ή να δοθούν αυτοπροσώπως στο Νοσοκομείο Παίδων «Π. & Α. Κυριακού», Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Πανεπιστημίου Αθηνών, Θηβών & Λεβαδείας - Γουδί, όροφος -1. Υπεύθυνη κα Ειρήνη Λαϊου.

Ηλεκτρονική υποβολή: Επιπλέον μπορούν να υποβληθούν ηλεκτρονικά στις διευθύνσεις :
developmentalhealth@yahoo.com & irene.laiou@gmail.com

Υποβολή με fax: Όλα τα δικαιολογητικά μπορούν να σταλούν με fax στο: 213 2009361, υπ' όψιν κας Ειρήνης Λαΐου.

Οι συμμετέχοντες είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν τους παρακάτω Δεοντολογικούς Κανόνες του Σεμιναρίου:

1.    Η παρακολούθηση του Σεμιναρίου είναι υποχρεωτική τόσο στην θεωρητική
      όσο και στην πρακτική άσκηση.
2.    Οι απουσίες δεν μπορούν να υπερβαίνουν το 20% των συνολικών ωρών του Σεμιναρίου.
3.    Η οργανωτική επιτροπή διατηρεί το δικαίωμα αλλαγών ή τροποποίησης του επιστημονικού προγράμματος, όσον αφορά τους ομιλητές και τις ημερομηνίες των εισηγήσεων, χωρίς προηγούμενη ενημέρωση.

ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ
Μικράς Ασίας 75, Γουδί
Κτίριο 11, Αμφιθέατρο Μικροβιολογίας

Τρόποι προσέλευσης:
Λεωφορεία:  230 Ακρόπολη -Ζωγράφου (περνάει από Σύνταγμα) Στάση Παίδων
                     140 Γλυφάδα-Ζωγράφου.Στάση Αγίου Θωμά
                     622 Γαλάτσι-Γουδί.Στάση Αγίου Θωμά
Μετρό:          Στάση Αμπελόκηποι (10 λεπτά απόσταση με τα πόδια)

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)