Πώς να κάνετε το παιδί σας χαρούμενο στο σχολείο με 20 κρυμμένα μηνύματα αγάπης στο κολατσιό του

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0
1. Σε αγαπάω πολύ-περιμένω να γυρίσεις σπίτι.
2. Έκπληξη- το βράδυ σε περιμένει το αγαπημένο σου παγωτό.
3. Μην ξεχνάς να χαμογελάς- είναι μεταδοτικό.
4. Μην στενοχωριέσαι όταν έχεις Μαθηματικά!
5. Διάλειμμα; Ώρα για κολατσιό και παιχνίδι!
6. Σου χρωστάω μία αγκαλιά όταν επιστρέψεις σπίτι.
7. Μετά το σχολείο, θα πάμε στην παιδική χαρά.
8. Θα σε σκέφτομαι όταν γράφεις διαγώνισμα-ξέρω ότι θα τα καταφέρεις.
9. Όλοι οι σούπερ ήρωες τρώνε το κολατσιό τους, για να είναι δυνατοί!
10. Μόλις γυρίσεις σπίτι, θα δούμε την αγαπημένη σου ταινία.
11. Xαμογελάω όταν σκέφτομαι πόσο χαριτωμένα τρως!
12. Με κάνεις περήφανη όταν προσπαθείς.
13. Μην ξεχάσω να παίξω με τους φίλους μου!
14. Είμαι τυχερή που είσαι παιδί μου.
15. Το Σάββατο πλησιάζει-κάνε υπομονή.
16. Καλή επιτυχία στην ορθογραφία!

17. Πάντα είμαι δίπλα σου, και ας μην είμαι κοντά σου!
18. Επειδή το αξίζεις, απόλαυσε τη σοκολάτα που σου αρέσει.
19. Σε ευχαριστώ που είσαι ο καλύτερος/η γιος/κόρη του κόσμου!
20. Είσαι υπέροχος, γιατί ποτέ δεν το βάζεις κάτω.
Καλή ιδέα είναι, μάλιστα, να χρησιμοποιήσετε ψευδώνυμα ή φράσεις που τυχόν λέτε μεταξύ σας.
Όταν το παιδί διαβάσει τα σημειωματάκια, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα χαμογελάσει. Είναι ο ιδανικός τρόπος για να του δείξετε πόσο το σκέφτεστε και για να του φτιάξετε τη διάθεση. Έτσι, θα αισθάνεται ότι σας έχει δίπλα του!
Περισσότερες συμβουλές εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)