Μια από τις πιο συναρπαστικές περιοχές του εγκεφάλου με βάση την έρευνα της μνήμης που έχουμε τώρα είναι η νευροαπεικόνιση – χαρτογράφηση. Από διάφορες μελέτες για την εργασία του εγκεφάλου και το πώς μαθαίνουμε προέρχονται οι παρακάτω συμβουλές.
Κατάλληλη προετοιμασία : Το στρες προκαλεί τα συστήματα εισαγωγής του εγκεφάλου για την αποστολή πληροφοριών στον εγκέφαλο και παρεμποδίζει τη ροή πληροφοριών, όπου η μακροπρόθεσμη μνήμη είναι κατασκευασμένη . Καθιερώστε ευχάριστες τελετουργίες ( αγαπημένα τραγούδια , παιχνίδια καρτών , εκτίναξη μπάλας) ή μικρές εκπλήξεις (κατεβάσετε μια εικόνα από το διαδίκτυο και εκτυπώστε την πριν από το χρόνο της μελέτης) για την αποφόρτιση πριν την εμπειρία της μελέτης ώστε να ανοίξουν τα δίκτυα του εγκεφάλου που οδηγούν στην αποθήκευση μνήμης .
Αρπάξτε την προσοχή : Αξέχαστα γεγονότα κάνουν μακροπρόθεσμες μνήμες . Μάθετε τι θα πρέπει να μελετήσει το παιδί σας για το σχολείο. Κρεμάστε αφίσες "διαφήμιση" ή δώστε συμβουλές σχετικά με αυτό το θέμα.και μαντέψτε τι θα μπορούσε να είναι . Η περιέργεια ανοίγει τα αισθητηριακά φίλτρα αναρρόφησης του εγκεφάλου και έτσι όταν το θέμα έρχεται στην τάξη ή στην ανάγνωση θα τραβήξει την προσοχή του παιδιού.
Χρώμα : Ο εγκέφαλος επιτρέπει την είσοδο μόνο σε ένα μικρό μέρος από τα δισεκατομμύρια των bits των αισθητηριακών πληροφοριών που διατίθενται κάθε δευτερόλεπτο . Ένα φίλτρο στον ( ασυνείδητο , αυτόματο , ζωώδη ) εγκέφαλο αποφασίζει τι θα δεχθεί. Το χρώμα είναι κάτι που περνάει μέσα από αυτό το φίλτρο ιδιαίτερα καλά . Δώστε στα παιδιά σας να χρησιμοποιούν χρωματιστά στυλό για σημειώσεις, λέξεις για να τονίσουν τη μεγάλη σημασία . Μπορείτε να έχετε μια εικόνα ενός φωτεινού σηματοδότη στον τοίχο και μπορεί να χρησιμοποιήσει πράσινο , πορτοκαλί - όπως το φανάρι-, για να μάθει τη σειρά προτεραιότητας .
Δημιουργία : Εάν προσθέσετε καινοτομία σε μια εμπειρία μελέτης θα είναι πιο αξέχαστη . Χρησιμοποιήστε βίντεο κλιπ από το διαδίκτυο, ακριβώς πριν το παιδί σας αρχίζει να διαβάζει. Το σύστημα εγρήγορσης του παιδιού (συναγερμός) θα είναι πιο ανοικτό για επεξεργασία και θα θυμούνται τις πληροφορίες που έρχονται μετά από μια νέα εμπειρία .
Προσωπικό νόημα : Τα παιδιά πρέπει να ενδιαφέρονται αρκετά για τις πληροφορίες που μαθαίνουν ή να θεωρούν ότι είναι προσωπικά σημαντικό , για να περάσουν αυτές από τα φίλτρα του εγκεφάλου και να αποθηκεύονται ως μνήμη. Χρησιμοποιήστε τα ενδιαφέροντα του παιδιού σας και συνδέστε τα με το υλικό . Κάντε μαζί με το παιδί ιστορίες από τις πληροφορίες . Οι ιστορίες είναι πολύ καλός τρόπος για να θυμόμαστε νέα πράγματα. Ο εγκέφαλος του παιδιού σας αναπτύσσεται ακούγοντας ιστορίες και η στρατηγική για να συγκρατούμε πληροφορίες είναι πολύ σημαντική .
Αναμνήσεις : Ο εγκέφαλος κρατά τις πληροφορίες στη βραχυπρόθεσμη μνήμη για λιγότερο από ένα λεπτό, εκτός αν το συνδέει με την προηγούμενη γνώση . Ενεργοποιήστε την προηγούμενη γνώση του παιδιού σας υπενθυμίζοντάς του πράγματα που έχετε κάνει ως οικογένεια ή ότι έχει μάθει σε άλλα θέματα που αφορούν τις νέες πληροφορίες.
Σχηματομόρφωση : Όταν τα παιδιά σας αναγνωρίζουν σχέσεις μεταξύ των νέων και παλαιών πληροφοριών, ο εγκέφαλος μπορεί να συνδέσει τις νέες πληροφορίες με μια κατηγορία της υπάρχουσας γνώσης για μακροχρόνια αποθήκευση . Διαγράμματα , μνημονικά , ομοιότητες καταχώριση διαφορές και κάνοντας αναλογίες οικοδομείτε μακροχρόνια πρότυπα μνήμης .
Εξάσκηση : Πληροφορίες από όλες τις αισθήσεις είναι αποθηκευμένες σε ένα τμήμα του εγκεφάλου που αφορούν τη συγκεκριμένη έννοια. Χρησιμοποιώντας πολλαπλές αισθητικές δραστηριότητες, γίνεται αξιολόγηση υλικού, έτσι ώστε διαφορετικά νευρωνικά δίκτυα αποθηκεύουν τη γνώση σε πολλές περιοχές του εγκεφάλου . Ο εγκέφαλος των παιδιών σας θα κατασκευάσει πολλαπλά μονοπάτια που οδηγούν στην αποθηκευμένη μνήμη , γεγονός που καθιστά την ανάκτηση πιο αποτελεσματική . Όταν η ανάκληση μνήμης γίνεται συχνά , η επαναλαμβανόμενη αυτή τη νευρική ενεργοποίηση του κυκλώματος κάνει τη μνήμη πιο ισχυρή - όπως την άσκηση ενός μυός .
Νευροδιαβιβαστές: Οι πρωτεΐνες μεταφοράς του εγκεφάλου που απαιτούνται για την κατασκευή της μνήμης και της προσοχής εξαντλούνται μετά από μόλις δέκα λεπτά ασχολίας με την δραστηριότητα . Εγκεφαλικά διαλείμματα μπορούν να βοηθήσουν το παιδί σας να αλλάξουν θετικά τη μαθησιακή δραστηριότητα επιτρέποντας τις χημικές ουσίες του εγκεφάλου της αναπληρωθούν. Τέτοια μικρά διαλείμματα μπορούν να είναι το τέντωμα , το τραγούδι. Μετά από λίγα λεπτά το ανανεωμένο μυαλό του παιδιού θα είναι έτοιμο για μια νέα αποθήκευση της μνήμης και με πιο γρήγορες ανακλήσεις πληροφοριών όταν αυτό θα είναι απαραίτητο.
Περισσότερες εκπαιδευτικές συμβουλές εδώ.