Η Homeworkopoly είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος για να ενθαρρύνετε τα παιδιά να προετοιμάσουν τα μαθήματά τους! Ακολουθούν κάποιες βασικές οδηγίες, αλλά αισθανθείτε ελεύθεροι να χρησιμοποιήσετε τη δική σας κρίση και να τροποποιήσετε πράγματα ώστε να ταιριάξει στις ανάγκες της τάξης σας. προσπαθήσαμε να παραλείψουμε αρνητικά στοιχεία όπως “Πήγαινε στη φυλακή» προκειμένου να είναι η εμπειρία όσο το δυνατό πιο ευχάριστη.
Δυνατότητα να συμμετέχει στο παιχνίδι έχει κάθε μαθητής/ τρια που έχει ολοκληρώσει τις εργασίες για το σπίτι από την προηγούμενη νύχτα και τις έχει παραδώσει το πρωί στον/η δάσκαλο/α. Με αυτόν τον τρόπο οι μαθητές/τριες κινούνται πάνω στο ταμπλό του παιχνιδιού. Εάν κάποιος/α δεν έχει ετοιμάσει τις εργασίες, δεν έχει την ευκαιρία να ρίξει τα ζάρια και να κινηθεί εκείνη την ημέρα. Προφανώς, υπάρχουν κι εξαιρέσεις. Κατά τη διάρκεια της χρονιάς, μέρα τη μέρα παίζετε το παιχνίδι. Ξεκινώντας στην αρχή του χρόνου όλοι εμπλέκονται, ώσπου στο τέλος της χρονιάς όλοι προετοιμάζουν τις σχολικές τους υποχρεώσεις καθημερινά.
Εκτυπώστε το ταμπλό με τα ονόματα δρόμων
Λεπτομερείς οδηγίες
1. Για να φτιάξετε τις μάρκες του παιχνιδιού, εκτυπώστε κάρτες με εικόνες στο κάτω μέρος των οποίων θα σημειώσετε το όνομα του παιδιού. Στη συνέχεια θα την καρφιτσώσετε στο ταμπλό.
2. Τα κομμάτια του παιχνιδιού μπορούν να κολληθούν απευθείας πάνω στο ταμπλό ή έξω από αυτό, περιμετρικά, για να διατηρηθεί ο χώρος του παιχνιδιού.
3. Εάν εκτυπώσετε την έκδοση χωρίς τα ονόματα δρόμων, θα χρειαστεί να τα συμπληρώσετε. Αυτό θα μπορούσε να είναι ιδιαίτερα διασκεδαστικό για τα παιδιά. Σε περίπτωση που πλαστικοποιήσετε τις κάρτες, επιτρέψτε στα παιδιά να αλλάζουν τα ονόματα των δρόμων ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
4. Χρησιμοποιήστε ένα ζάρι για να μειώσετε την ταχύτητα κίνησης πάνω στο ταμπλό.
5. Εκτυπώστε τις κάρτες «Ευκαιρίες» και «¨Κοινότητα» και κόψτε τις ομοιόμορφα. Χρησιμοποιήστε τις κενές για τις δικές σας ιδέες. Επίσης, εάν έχετε λευκές επαγγελματικές κάρτες είναι ιδανικές για αυτή τη δουλειά.
Για να ξεκινήσετε το παιχνίδι
1. Κάθε μαθητής/ τρια θα κινεί το ζάρι εφόσον παραδώσει τις εργασίες το πρωί,
2. Δε χρειάζεται να τελειώσει ποτέ το παιχνίδι. Οι μαθητές/ τριες εξακολουθούν να παίζουν καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς.
3. Δημιουργήστε ειδικούς χώρους πάνω στο παιχνίδι
4. Να έχετε ένα κυλιόμενο “Game Show Host” ώστε να ελέγχετε το ταμπλό καθώς προχωρούν τα παιδιά.
Ειδικοί χώροι
– Μυστικό βραβείο: όταν κάποιος σταματά σε αυτό το τετράγωνο μπορεί να επιλέξει ένα βραβείο ανάμεσα σε άλλα ή ο/η δάσκαλος/α του δίνει μια σακούλα που εσωκλείει την επιβράβευσή ου.
– BRAIN BINDERS: Εκτυπώσιμα, αναδιπλούμενα χάρτινα παζλ που ποικίλουν σε βαθμό δυσκολίας
– Game spot: παραπέμπει σε παιχνίδι που βρίσκεται στην τάξη
– Χωρίς δουλειά για το σπίτι
– Πάρε μια θέση στο λεωφορείο: κίτρινο τετράγωνο που βρίσκεται στην άκρη και παραμένει κάποιος/α εκεί. Όταν βρίσκεται σε αυτό το τετράγωνο, ο/η δάσκαλος/α αναθέτει στον/η μαθητή/τρια να διαβάσει κάτι μεγαλόφωνα στην τάξη, να λύσει ένα πρόβλημα στον πίνακα. Αυτά είναι μερικά παραδείγματα, εμπλουτίστε το με δικές σας ιδέες.
– Go!Συνέχισε! : Όταν κάποιος/α περάσει από το συγκεκριμένο τετράγωνο μπορεί να έχει μια μικρή επιβράβευση, ίσως μια καραμέλα ή ό,τι θεωρεί ο δάσκαλος ότι ταιριάζει την περίσταση,
Μην ξεχάσετε …. να διασκεδάσετε!
Εκπαιδευτικός
Περισσότερες συμβουλές εδώ.
Περισσότερες θέματα για το σχολείο εδώ.