Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων μέσα από εκπαιδευτικές κάρτες

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0

Η Ριρή με το
κίτρινο τυρί

Ο Ρούλης ο
χοντρούλης

Ο Τοτός
ο δυνατός

Η Αχτίδα με την
εφημερίδα

Ο Χαρούλης

Ο Ξηρός

Η Τού...
Oι τύποι του ρήματος που φανερώνουν πότε
γίνεται μια ενέργεια λέγονται χρόνοι του
ρήματος.
Οι χρόνοι είναι οκτώ (8):
1.

Ε...
Ενεστώτας
Τρέχω στην αυλή του σχολείου.
Κάτι κάνω
τώρα!!!
Παρατατικός
Χθες έτρεχα στην αυλή του σχολείου.
Κάτι έκανα
χθες
συνέχεια!!!
Αόριστος
Χθες έτρεξα στην αυλή του σχολείου.
Οι Mέλλοντες είναι τρεις .
Ο Στιγμιαίος , ο Διαρκείας και ο Συντελεσμένος

Δεν το ξεχνάμε!
Ο Μέλλοντας παίρνει
πάντα το με...
Mέλλοντας Στιγμιαίος
Αύριο θα τρέξω στην αυλή του σχολείου.

Κάτι που θα κάνω
αύριο για λίγο !!!
Mέλλοντας Διαρκείας
Αύριο θα τρέχω στην αυλή του σχολείου.

Κάτι που θα κάνω
αύριο συνέχεια !!!
Παρακείμενος
Έχω διαβάσει τα μαθήματα μου.
Να μην το ξεχάσω.

Κάτι που έχω κάνω
μέχρι τώρα !!!!

Ο Παρακείμενος
παίρνει πά...
Υπερσυντέλικος
Όταν ήρθες σπίτι μου εγώ είχα φύγει.

Κάτι που είχα κάνει πιο
παλιά !!!!

Να μην το
ξεχάσω. Ο
Υπερσυντέλικο...
Συντελεσμένος Μέλλοντας
Στις πέντε το απόγευμα θα έχω φύγει.

Κάτι που θα είναι
τελειωμένο στο μέλλον,
αφού πρώτα γίνει κά...
TEΛΟΣ

Επιτέλους
τέλος θέλεις
να πεις!!
Περισσότερες εκπαιδευτικές κάρτες εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)