Επαναληπτικές ασκήσεις στη Γλώσσα για την 22η ενότητα Β' Δημοτικού (Πώς γίνεται; Πώς παίζεται;).

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0
1.     Συμπλήρωσε σωστά το:      τις     της       στις

Το νερό   ______ βρύσης  είναι δροσερό.    ______ αυλές  των σπιτιών μοσχοβολούν τα λουλούδια.  Το μωρό χτυπά   _______ κατσαρόλες και χαίρεται.   Ακούγαμε _______  σταγόνες  ________ βροχής που έπεφταν.





2.      Κάνε τις δύο προτάσεις  μία  αφαιρώντας το δεύτερο υπογραμμισμένο μέρος και προσθέτοντας το και.

Ο Σπύρος κάνει πρώτα τα μαθήματά του. Ο Σπύρος μετά βγαίνει να παίξει με τους φίλους του.
______________________________________________________________________________________________________________________

Ο ψαράς κάθησε στο τιμόνι. Ο ψαράς έβαλε μπρος τη μηχανή.
______________________________________________________________________________________________________

Ο δάσκαλος κάλεσε τους μαθητές που μάλωναν.  Ο δάσκαλος τούς συμβούλευσε να παίζουν όμορφα με τους συμμαθητές τους.
______________________________________________________________________________________________________________________________





3.     Οι προτάσεις μπερδεύτηκαν και δεν είναι στη σωστή σειρά. Βάλε δίπλα τον αριθμό που δείχνει με ποια σειρά έπρεπε να γραφούν:





Βάφουμε με τους μαρκαδόρους τη ζωγραφιά μας.




Σχεδιάζουμε με ένα μολύβι το σχέδιο.
              
Γράφουμε στο κάτω της μέρος το όνομά μας.   

Κρεμάμε τη ζωγραφιά μας στον πίνακα ανακοινώσεων.
         
Διαλέγουμε το θέμα της ζωγραφιάς μας.    
                  




4.    Να κλίνεις τα ρήματα στους χρόνους που πρέπει:


Ενεστώτας
Παρατατικός
Αόριστος
Εγώ     κλειδώνω
Εγώ
Εγώ
Εσύ
Εσύ
Εσύ
Αυτός
Αυτός
Αυτός
Εμείς
Εμείς
Εμείς
Εσείς
Εσείς
Εσείς
Αυτοί
Αυτοί
Αυτοί



Ενεστώτας
Παρατατικός
Αόριστος
Εγώ      φτάνω
Εγώ
Εγώ
Εσύ
Εσύ
Εσύ
Αυτός
Αυτός
Αυτός
Εμείς
Εμείς
Εμείς
Εσείς
Εσείς
Εσείς
Αυτοί
Αυτοί
Αυτοί


Ενεστώτας
Παρατατικός
Αόριστος
Εγώ       ταξιδεύω
Εγώ
Εγώ
Εσύ
Εσύ
Εσύ
Αυτός
Αυτός
Αυτός
Εμείς
Εμείς
Εμείς
Εσείς
Εσείς
Εσείς
Αυτοί
Αυτοί
Αυτοί

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)