7ο Κριτήριο Αξιολόγησης
Μάθημα:
Γλώσσα
Ενότητα: Έλα
στην παρέα μας
Ονοματεπώνυμο:
Ημερομηνία:
Α. Ακούω και γράφω
.................................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................................
Β. Εργασίες
1.
Να σχηματίσεις τους παρακάτω χρόνους
των ρημάτων:
Ενεστώτας
|
Παρατατικός
|
Αόριστος
|
Εξακολ.
Μελ.
|
Στιγμ.
Μελ.
|
δίνω
|
||||
ψαρεύω
|
||||
ψάχνω
|
||||
απλώνω
|
||||
μυρίζω
|
||||
σκάβω
|
2.
Να γράψεις με μια σύνθετη λέξη πως
λέγεται αυτός που έχει:
μαύρα μαλλιά
γαλανά μάτια
σκληρή
καρδιά
καλή τύχη
στενά μυαλά
δυο χρώματα
κακή τύχη
καλό γούστο
3.
Να σχηματίσεις σύνθετες λέξεις
βάζοντας μπροστά από τις παρακάτω
λέξεις:
α) το α-ή αν-
δυνατός
χωριστός
σχήμα
άξιος
ικανός
όμοιος
έτοιμος
πόνος
β) το ξε-
κουφαίνω
πουλώ
βιδώνω
διψώ
βάφω
βουλώνω
θυμώνω
ιδρώνω
4.
Να σχηματίσεις την Προστακτική των παρακάτω
ρημάτων:
α) Ενεστώτα
σβήνω
κάνω
έχω
κεντώ
αγαπώ
β) Αορίστου
ψαρεύω
στρώνω
σκάβω
μιλώ
ανεβαίνω
5.
Να βάλεις στις παρακάτω προτάσεις παύλες, τελείες,
ερωτηματικά και θαυμαστικά όπου χρειάζεται:
Καλημέρα,
Κώστα Τι κάνεις
Α καλημέρα,
Δανάη Καλά είμαι Εσύ
Κι εγώ πολύ
καλά Που ήσουν χθες
Είχα πάει στα γενέθλια του Περικλή
Πώς
περάσατε Ήταν ωραία
Ναι, ήταν
υπέροχα Όλα τα παιδιά ευχαριστήθηκαν
Κρίμα που
δεν μπόρεσα να ΄ρθω κι εγώ
6. Με αφορμή την παγκόσμια
ημέρα του περιβάλλοντος ο δάσκαλος συζητά με τους μαθητές στην τάξη για ποιους
λόγους δεν πρέπει να κόβουμε τα δέντρα. Να γράψεις τη γνώμη σου για το θέμα
αυτό.
_______________________________________________________________________
Η γνώμη μου
________________________________________________________________________ (πιστεύω
ότι,
________________________________________________________________________ νομίζω
ότι,
________________________________________________________________________ έχω τη γνώμη ότι)
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________ Υπερασπίζομαι
________________________________________________________________________ τη γνώμη μου
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________ Υπερασπίζομαι
________________________________________________________________________ τη γνώμη μου
________________________________________________________________________ με επιχειρήματα
________________________________________________________________________ (γιατί, διότι,
________________________________________________________________________ επειδή)
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________ Συμπέρασμα
________________________________________________________________________ (άρα, επομένως)
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
Παλωδια λεμεσου
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαλωδια λεμεσου
ΑπάντησηΔιαγραφή