1) Βάζω οι, ει . Δεν ξεχνάω να βάλω τόνο όπου χρειάζεται και να ξεκινάω με κεφαλαίο την αρχή κάθε πρότασης:
Όλ... .... βάτραχ.... γλεντούν, τραγουδάνε και γελούν,
και .... σκίουρ.... χορεύουν, ξεκαρδίζονται και τρέχουν.
..... ασβ.... και ..... χελώνεςγύρα κάνουν στις κολόνες,
και ..... γκρίζ..... ποντικ..... ροκανίζουν το τύρί.
Μόνο ένα βατραχάκι τούς κοιτά.... απ' το ρυάκι.
Δε μιλά.... ούτε γελά...., πότε πότε τραγουδά.... :
"Ποιος θα έρθ...., ποιος θα φύγε..... ; Ποιος με μένανε θα μείν....;"
Κι έρχεται μια βατραχίνα όμορφη σαν μπαλαρίνα
και του δίν.... ένα φιλί κι έζησαν .... δυο μαζί.
2) Διαβάζω το κείμενο και βάζω τόνους:
Εικοσι μαϊμουδες και δεκα ποντικι
στην εισοδο της αιθουσας
που γινονται χοροι
ειναι χαρουμενοι πολύ,
γελουν και παιζουν ολοι μαζι.
3) Βάζω μπ, ντ, γκ, γγ, τζ και τσ. Δεν ξεχνώ ότι τα κύρια ονόματα ξεκινούν με κεφαλαίο:
Ο μπα......άς της Α....ελικής και του .....ίνου πήγε στο .....αράζ, για να πάρει το αυτοκίνητό του.
Έβαλε το χέρι στο .....επάκι του, βρήκε τα κλειδιά του, .....ήκε στο αυτοκίνητο, άνοιξε το ....άμι του,
για να χαιρετήσει και ξεκίνησε το ταξίδι του.
4) Συμπληρώνω τις προτάσεις με τις παρακάτω λέξεις:
ασανσέρ, ροζ, καλοριφέρ, Εμμανουήλ, παζλ
Για ν' ανέβω στον τρίτο όροφο, παίρνω το ................... .
Τον αδερφό μου τον λένε ...................... .
Έφτιαξα ένα .............. με εκατό κομμάτια.
Το αγαπημένο μου χρώμα είναι το .............. .
Το σχολείο μας θερμαίνεται με ......................... .
5) Βάζω Σ, σ ή ς.
Το ...τριμμένο το ...κουλήκι
μέ...α ...τη ...απουνοθήκη
πλένει ένα ..αλιγκάρι
με ..απούνι και ..φουγγάρι!
"..άσου" λέει "κι εί..αι χάλια
με.. ..τη ..κόνη, με.. ..τα ..άλια...
..τάσου, ..αματά μην κάνει..
δε ..ε ..κούπισα ακόμα.
Μη ..τριγκλίζεις θα ..ου μπούνε
..απουνάδε.. με.. ..το ..τόμα!"
6) Βάζω σωστά τους τόνους:
- Απο που εισαι ποταμακι
- Απο κεινο το βουνο.
- Πως τον λενε τον παππου σου;
- Συννεφο στον ουρανο.
- Ποια ειναι η μανα σου;
- Η μπορα!
- Πως κατεβηκες στην χωρα;
- Τα χωραφια να ποτισω και τους μυλους να γυρισω.
- Στασου να σε δουμε λιγο ποταμακι μου καλο.
- Βιαζομαι πολυ να φυγω να ανταμωσω το γιαλό.
Όλ... .... βάτραχ.... γλεντούν, τραγουδάνε και γελούν,
και .... σκίουρ.... χορεύουν, ξεκαρδίζονται και τρέχουν.
..... ασβ.... και ..... χελώνεςγύρα κάνουν στις κολόνες,
και ..... γκρίζ..... ποντικ..... ροκανίζουν το τύρί.
Μόνο ένα βατραχάκι τούς κοιτά.... απ' το ρυάκι.
Δε μιλά.... ούτε γελά...., πότε πότε τραγουδά.... :
"Ποιος θα έρθ...., ποιος θα φύγε..... ; Ποιος με μένανε θα μείν....;"
Κι έρχεται μια βατραχίνα όμορφη σαν μπαλαρίνα
και του δίν.... ένα φιλί κι έζησαν .... δυο μαζί.
2) Διαβάζω το κείμενο και βάζω τόνους:
Εικοσι μαϊμουδες και δεκα ποντικι
στην εισοδο της αιθουσας
που γινονται χοροι
ειναι χαρουμενοι πολύ,
γελουν και παιζουν ολοι μαζι.
3) Βάζω μπ, ντ, γκ, γγ, τζ και τσ. Δεν ξεχνώ ότι τα κύρια ονόματα ξεκινούν με κεφαλαίο:
Ο μπα......άς της Α....ελικής και του .....ίνου πήγε στο .....αράζ, για να πάρει το αυτοκίνητό του.
Έβαλε το χέρι στο .....επάκι του, βρήκε τα κλειδιά του, .....ήκε στο αυτοκίνητο, άνοιξε το ....άμι του,
για να χαιρετήσει και ξεκίνησε το ταξίδι του.
4) Συμπληρώνω τις προτάσεις με τις παρακάτω λέξεις:
ασανσέρ, ροζ, καλοριφέρ, Εμμανουήλ, παζλ
Για ν' ανέβω στον τρίτο όροφο, παίρνω το ................... .
Τον αδερφό μου τον λένε ...................... .
Έφτιαξα ένα .............. με εκατό κομμάτια.
Το αγαπημένο μου χρώμα είναι το .............. .
Το σχολείο μας θερμαίνεται με ......................... .
5) Βάζω Σ, σ ή ς.
Το ...τριμμένο το ...κουλήκι
μέ...α ...τη ...απουνοθήκη
πλένει ένα ..αλιγκάρι
με ..απούνι και ..φουγγάρι!
"..άσου" λέει "κι εί..αι χάλια
με.. ..τη ..κόνη, με.. ..τα ..άλια...
..τάσου, ..αματά μην κάνει..
δε ..ε ..κούπισα ακόμα.
Μη ..τριγκλίζεις θα ..ου μπούνε
..απουνάδε.. με.. ..το ..τόμα!"
6) Βάζω σωστά τους τόνους:
- Απο που εισαι ποταμακι
- Απο κεινο το βουνο.
- Πως τον λενε τον παππου σου;
- Συννεφο στον ουρανο.
- Ποια ειναι η μανα σου;
- Η μπορα!
- Πως κατεβηκες στην χωρα;
- Τα χωραφια να ποτισω και τους μυλους να γυρισω.
- Στασου να σε δουμε λιγο ποταμακι μου καλο.
- Βιαζομαι πολυ να φυγω να ανταμωσω το γιαλό.
7) Οι τόνοι κρύωσαν και έφυγαν για τις
ζεστές χώρες. Ανοίξτε τις τσάντες σας, βρείτε τόνους και βάλτε τους όπου
πρέπει.
Τα λουλουδια μυριζουν ωραια.
Που πηγαν οι πελαργοι και τα
χελιδονια;
Σε ποιο σχολειο πηγαινεις;
Αυριο πως θα παιξουμε μπασκετ σε
λερωμενη αυλη;
Το χειμωνα που κανει κρυο φοραμε
χοντρα ρουχα.
Σημερα στις κουνιες ηρθε η Χριστινα η
η Παναγιωτα;
Οι τοιχοι της ταξης μας είναι
φρεσκοβαμμενοι.
Ο μετεωρολογος ειπε πως αυριο θα
βρεχει.
8)
Συμπληρώνω το Σ, σ, ς
Ο
__ ταύρο__ __ ήμερα έχα __ ε
την ξύ __ τρα του.
__ ταμάτη __ ε το α__
τικό __
τη __ τάση και
ανέβηκαν οι επιβάτε __.
Η
__ τέλα και ο __
τέλιο __ γιορτάζουν __ τις 26 Νοεμβρίου.
Κάθε
__ άββατο αλλά και
πολλέ __ Κυριακέ __ πάω
για ψάρεμα.
9)
Τα δίψηφα σύμφωνα γύρισαν μεθυσμένα από το πανηγύρι και μπήκαν σε λάθος «σπίτι».
Μπορείς να τα βάλεις στο σπίτι τους;»
Το καλοκαίρι τρώμε μπομάτες
_________ και αγκουράκια
_____________ .
Η ντάλα
___________ ξεφούσκωσε.
Με τις μελιτσάνες _____________ φτιάχνουμε μουσακά.
Ο ηλεκτρολόγος έχει πολλά κατζαβίδια _________________ .
Ο γάιδαρος γγαρίζει _____________ στο λιβάδι.
Ευχαριστώ πολύ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΠΡΑΒΟ!!!
ΔιαγραφήΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΥΧΑΡΙΣΤΩΠΟΛΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΙΣ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφή