Ακτινογραφίες ρίχνουν φως στην κρυμμένη τεχνική αρτιότητα!
Ένας τεχνολογικά προηγμένος αναπτήρας S.T. Dupont των 1.000 ευρώ, πέρα από τα πολυτελή υλικά που είναι κατασκευασμένος (χρυσό και παλλάδιο), σε κάνει να αναρωτιέσαι τι κρύβει στα σπλάχνα του και τον κάνει τόσο ακριβό.
Η γοητεία των πολυτελών προϊόντων έλκυε ανέκαθεν την καταγωγή της από το μυστήριο και τη φαντασία, κι αυτό γιατί τα δυνατότερα κομμάτια των αντικειμένων αυτών -η καινοτομία, η δεξιοτεχνία κατασκευής, η ενσωματωμένη τεχνολογία- παραμένουν κρυμμένα κάτω από το γυαλιστερό και απαστράπτον περίβλημα.
«Η αρχή των πολυτελών πραγμάτων είναι ότι όλα τα ίχνη της δουλειάς τους οφείλουν να είναι αόρατα», σχολιάζει η παριζιάνα φωτογράφος Laurence Picot, και έχει απόλυτο δίκιο.
Αν μπορούσαμε όμως να δούμε τον αεροστεγή θαλαμίσκο του αερίου που ξεχώριζε τους αναπτήρες Dupont από τους ανταγωνιστές του στα χρόνια του Β' Παγκοσμίου, θα ήμασταν ίσως σε θέση να εκτιμήσουμε την «αλμυρή» ετικέτα της τιμής του.
Κι αυτό ακριβώς έχει βάλει σκοπό να κάνει η LuxInside, μια κολεκτίβα καλλιτεχνών και επιστημόνων που χρησιμοποιούν τρισδιάστατες απεικονιστικές τεχνικές για να δουν στο εσωτερικό πανάκριβων προϊόντων και συσκευών!
«Θέλουμε να δείξουμε την ποιότητα κατασκευής και την τεχνολογική καινοτομία που κρύβεται πίσω από τα αντικείμενα», δηλώνει η Picot, «γιατί συνήθως στον χώρο της πολυτέλειας, οι άνθρωποι θεωρούν ότι όλα είναι θέμα επιδεξιότητας, η επιδεξιότητα όμως είναι γεμάτη από πατέντες».
Η Picot ζήτησε έτσι τη βοήθεια του ακτινολόγου Jean François Paul, του προγραμματιστή Sylvain Ordureau και του γραφίστα Ricardo Escobar, η κοινή δουλειά των οποίων μας χάρισε μια σειρά από μοναδικές φωτογραφίες...
Το εσωτερικό της ψηφιακής φωτογραφικής Leica M8
Κρυφοκοιτώντας στα σπλάχνα μιας ηλεκτρικής κιθάρας Gibson Les Paul
Το μέταλλο που χρησιμοποιείται για τη «ραχοκοκαλιά» των παπουτσιών Louboutin είχε δημιουργηθεί για τις ανάγκες της αεροπορικής βιομηχανίας κατά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο
Η κόκκινη «περικεφαλαία» που παρατηρείται στην ηλεκτρική σκούπα Dyson οφείλεται στην παρεμβολή των μεταλλικών και πλαστικών στοιχείων της κατά τη διαδικασία της τρισδιάστατης απεικόνισης. Οι καλλιτέχνες αποφάσισαν να την αφήσουν ως ειδικό εφέ!
Η τρισδιάστατη απεικόνιση αποκαλύπτει τον αεροστεγή θαλαμίσκο αερίου ενός ρετρό αναπτήρα S.T. Dupont
Κορσές από την Cadolle. Δεν μοιάζει και ιδιαίτερα άνετος...
Το κονιάκ Louis XIII κοστίζει κυριολεκτικά μια περιουσία...
Η γοητεία των πολυτελών προϊόντων έλκυε ανέκαθεν την καταγωγή της από το μυστήριο και τη φαντασία, κι αυτό γιατί τα δυνατότερα κομμάτια των αντικειμένων αυτών -η καινοτομία, η δεξιοτεχνία κατασκευής, η ενσωματωμένη τεχνολογία- παραμένουν κρυμμένα κάτω από το γυαλιστερό και απαστράπτον περίβλημα.
«Η αρχή των πολυτελών πραγμάτων είναι ότι όλα τα ίχνη της δουλειάς τους οφείλουν να είναι αόρατα», σχολιάζει η παριζιάνα φωτογράφος Laurence Picot, και έχει απόλυτο δίκιο.
Αν μπορούσαμε όμως να δούμε τον αεροστεγή θαλαμίσκο του αερίου που ξεχώριζε τους αναπτήρες Dupont από τους ανταγωνιστές του στα χρόνια του Β' Παγκοσμίου, θα ήμασταν ίσως σε θέση να εκτιμήσουμε την «αλμυρή» ετικέτα της τιμής του.
Κι αυτό ακριβώς έχει βάλει σκοπό να κάνει η LuxInside, μια κολεκτίβα καλλιτεχνών και επιστημόνων που χρησιμοποιούν τρισδιάστατες απεικονιστικές τεχνικές για να δουν στο εσωτερικό πανάκριβων προϊόντων και συσκευών!
«Θέλουμε να δείξουμε την ποιότητα κατασκευής και την τεχνολογική καινοτομία που κρύβεται πίσω από τα αντικείμενα», δηλώνει η Picot, «γιατί συνήθως στον χώρο της πολυτέλειας, οι άνθρωποι θεωρούν ότι όλα είναι θέμα επιδεξιότητας, η επιδεξιότητα όμως είναι γεμάτη από πατέντες».
Η Picot ζήτησε έτσι τη βοήθεια του ακτινολόγου Jean François Paul, του προγραμματιστή Sylvain Ordureau και του γραφίστα Ricardo Escobar, η κοινή δουλειά των οποίων μας χάρισε μια σειρά από μοναδικές φωτογραφίες...
Το εσωτερικό της ψηφιακής φωτογραφικής Leica M8
Κρυφοκοιτώντας στα σπλάχνα μιας ηλεκτρικής κιθάρας Gibson Les Paul
Το μέταλλο που χρησιμοποιείται για τη «ραχοκοκαλιά» των παπουτσιών Louboutin είχε δημιουργηθεί για τις ανάγκες της αεροπορικής βιομηχανίας κατά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο
Η κόκκινη «περικεφαλαία» που παρατηρείται στην ηλεκτρική σκούπα Dyson οφείλεται στην παρεμβολή των μεταλλικών και πλαστικών στοιχείων της κατά τη διαδικασία της τρισδιάστατης απεικόνισης. Οι καλλιτέχνες αποφάσισαν να την αφήσουν ως ειδικό εφέ!
Η τρισδιάστατη απεικόνιση αποκαλύπτει τον αεροστεγή θαλαμίσκο αερίου ενός ρετρό αναπτήρα S.T. Dupont
Κορσές από την Cadolle. Δεν μοιάζει και ιδιαίτερα άνετος...
Το κονιάκ Louis XIII κοστίζει κυριολεκτικά μια περιουσία...
Περισσότερα θέματα με φωτογραφίες εδώ.