Μια γαλλική αναδρομή στο παρελθόν με χιουμοριστική και… ελληνική αναφορά
Η διαφήμιση μπορεί να φέρει και γέλιο. Αυτό αποδεικνύεται για ακόμη μια φορά μέσω αφισών που μας ταξιδεύουν σε χρόνια περασμένα και προέρχονται από διάφορα μέρη του πλανήτη.
Η γαλλική Liberation κάνει μια χιουμοριστική αναδρομή σε διαφημιστικές αφίσες του παρελθόντος -που έχουν μείνει χαραγμένες στη μνήμη πολλών- κάποιες εκ των οποίων προκαλούν το γέλιο. Όπως αυτή με το μωρό και το αναψυκτικό. Η εφημερίδα δημοσιεύει αφίσες που διαφήμιζαν ανθυγιεινά προϊόντα, παρουσιάζοντας τα ως «καλά» για τον ανθρώπινο οργανισμό.
Μέσα σε αυτές υπάρχει και μια ελληνική, με τη χώρα μας να έχει την… τιμητική της. Ο λόγος για την καμπάνια των τσιγάρων Santé –λέξη που στα γαλλικά σημαίνει «υγεία». Έτσι, σχολιάζεται από τον συντάκτη η ονομασία της μάρκας των τσιγάρων που –φυσικά- μόνο αβλαβή δεν είναι, λόγω πίσσας, νικοτίνης κ.α.
Βέβαια, το αφιέρωμα δε σταματά εκεί. Η διαδρομή είναι διεθνής και παρουσιάζονται διαφημιστικές αφίσες τροφίμων, συγκεκριμένα hot dog και αλλαντικών. Στις καμπάνιες γινόταν λόγος για τις απαραίτητες πρωτεΐνες που θα έχει ανάγκη ο οργανισμός σε καθημερινή βάση και τα συγκεκριμένα προϊόντα θα μπορούσαν να τις προσφέρουν, ωστόσο για το λίπος που περιείχαν... ούτε λόγος.
Η γαλλική Liberation κάνει μια χιουμοριστική αναδρομή σε διαφημιστικές αφίσες του παρελθόντος -που έχουν μείνει χαραγμένες στη μνήμη πολλών- κάποιες εκ των οποίων προκαλούν το γέλιο. Όπως αυτή με το μωρό και το αναψυκτικό. Η εφημερίδα δημοσιεύει αφίσες που διαφήμιζαν ανθυγιεινά προϊόντα, παρουσιάζοντας τα ως «καλά» για τον ανθρώπινο οργανισμό.
Μέσα σε αυτές υπάρχει και μια ελληνική, με τη χώρα μας να έχει την… τιμητική της. Ο λόγος για την καμπάνια των τσιγάρων Santé –λέξη που στα γαλλικά σημαίνει «υγεία». Έτσι, σχολιάζεται από τον συντάκτη η ονομασία της μάρκας των τσιγάρων που –φυσικά- μόνο αβλαβή δεν είναι, λόγω πίσσας, νικοτίνης κ.α.
Βέβαια, το αφιέρωμα δε σταματά εκεί. Η διαδρομή είναι διεθνής και παρουσιάζονται διαφημιστικές αφίσες τροφίμων, συγκεκριμένα hot dog και αλλαντικών. Στις καμπάνιες γινόταν λόγος για τις απαραίτητες πρωτεΐνες που θα έχει ανάγκη ο οργανισμός σε καθημερινή βάση και τα συγκεκριμένα προϊόντα θα μπορούσαν να τις προσφέρουν, ωστόσο για το λίπος που περιείχαν... ούτε λόγος.
Περισσότερες αφίσες εδώ.
Περισσότερα αφιερώματα εδώ.