Αρκετοί είναι οι αρχαιολόγοι που πιστεύουν ότι ο γενειοφόρος είναι ο Φίλιππος.
Τον Μέγα Αλέξανδρο επαναφέρουν στο προσκήνιο πάλι τα σενάρια του τάφου στην Αμφίπολη. Η αποκάλυψη του ψηφιδωτού έφερε θεωρίες και σενάρια στην επιφάνεια, καθώς δεν έχει εμφανιστεί πλήρως, γεγονός που εξάπτει τη φαντασία.
Τα νέα σενάρια θέλουν τον Μέγα Αλέξανδρο είτε να είναι ο ένοικος της Αμφίπολης, είτε να συνοδεύει τον Φίλιππο το Β' στον τάφο.
Μάλιστα ορισμένοι υποστηρίζουν ότι ο Απελλής ξακουστός ζωγράφος της αρχαιότητας που ήκμασε κατά την περίοδο της 112ης Ολυμπιάδος δηλαδή μεταξύ του 332 και του 329 και ανήκε στο στενό βασιλικό περιβάλλον δεν αποκλείεται να σχεδίασε το ψηφιδωτό στον τάφο της Αμφίπολης.
Σύμφωνα με τα νέα σενάρια στο ψηφιδωτό δεν εμφανίζεται η Αρπαγή της Περσεφόνης (κάτι που ωστόσο είναι το πιο πιθανό), αλλά το πρόσωπο που λείπει είναι ο Μέγας Αλέξανδρος που οδηγεί τον Φίλιππο στον Άδη.
Επίσης αρκετοί είναι οι αρχαιολόγοι που πιστεύουν ότι ο γενειοφόρος άνδρας είναι ο Φίλιππος.
Από την πλευρά του ο ακαδημαϊκός και καθηγητής κλασσικής αρχαιολογίας στο ΑΠΘ, Μιχάλης Τιβέριος υποστηρίζει ότι η μορφή που δεν φαίνεται, πιθανότατα να είναι η Περσεφόνη την οποία οδηγεί ο Πλούτωνας στον Κάτω Κόσμο, ενώ αν είναι άλλη μορφή, ανδρική, τότε μπορεί να είναι και ο ίδιος ο νεκρός.
Περισσότερα νέα από την Αμφίπολη εδώ.
Τον Μέγα Αλέξανδρο επαναφέρουν στο προσκήνιο πάλι τα σενάρια του τάφου στην Αμφίπολη. Η αποκάλυψη του ψηφιδωτού έφερε θεωρίες και σενάρια στην επιφάνεια, καθώς δεν έχει εμφανιστεί πλήρως, γεγονός που εξάπτει τη φαντασία.
Τα νέα σενάρια θέλουν τον Μέγα Αλέξανδρο είτε να είναι ο ένοικος της Αμφίπολης, είτε να συνοδεύει τον Φίλιππο το Β' στον τάφο.
Μάλιστα ορισμένοι υποστηρίζουν ότι ο Απελλής ξακουστός ζωγράφος της αρχαιότητας που ήκμασε κατά την περίοδο της 112ης Ολυμπιάδος δηλαδή μεταξύ του 332 και του 329 και ανήκε στο στενό βασιλικό περιβάλλον δεν αποκλείεται να σχεδίασε το ψηφιδωτό στον τάφο της Αμφίπολης.
Σύμφωνα με τα νέα σενάρια στο ψηφιδωτό δεν εμφανίζεται η Αρπαγή της Περσεφόνης (κάτι που ωστόσο είναι το πιο πιθανό), αλλά το πρόσωπο που λείπει είναι ο Μέγας Αλέξανδρος που οδηγεί τον Φίλιππο στον Άδη.
Επίσης αρκετοί είναι οι αρχαιολόγοι που πιστεύουν ότι ο γενειοφόρος άνδρας είναι ο Φίλιππος.
Από την πλευρά του ο ακαδημαϊκός και καθηγητής κλασσικής αρχαιολογίας στο ΑΠΘ, Μιχάλης Τιβέριος υποστηρίζει ότι η μορφή που δεν φαίνεται, πιθανότατα να είναι η Περσεφόνη την οποία οδηγεί ο Πλούτωνας στον Κάτω Κόσμο, ενώ αν είναι άλλη μορφή, ανδρική, τότε μπορεί να είναι και ο ίδιος ο νεκρός.
Περισσότερα νέα από την Αμφίπολη εδώ.