Σχολείο, κουδούνι για διάλειμμα, δραπέτευση στο προαύλιο για λίγα λεπτά ξενοιασιάς. Η ίδια ψυχολογία για όλα τα παιδιά του κόσμου, από την Μεγάλη Βρετανία, τις ΗΠΑ και την Ιαπωνία, έως τη Λωρίδα της Γάζας και τη Σιέρα Λεόνε. Όμως οι διαφορές και οι αντιθέσεις μπορεί να είναι τεράστιες όσον αφορά στους προαύλιους χώρους των σχολείων όπου τα παιδιά θα αφεθούν για να παίξουν ελεύθερα.
Inglewood High School, Inglewood, California © James Mollison
Ο φωτογράφος James Mollison δίνει μια εικόνα των παιδιών αυτών και των χώρων που παίζουν στο φωτογραφικό του λεύκωμα, αλλά και στην έκθεση με τίτλο Playground. «Ζωντανά» φωτογραφικά στιγμιότυπα από τη στιγμή που χτυπά το κουδούνι, ταξιδεύουν, αλλά και προβληματίζουν τον θεατή, σε σχολεία της Αργεντινής, της Βολιβίας, τη Ινδίας, της Ιταλίας, της Ιαπωνίας, του Νεπάλ και αλλού.
Valley View School, Mathare, Nairobi, Kenya © James Mollison
Ματιές σε ξένοιαστες στιγμές παιδιών γυμνασίου και λυκείου, αποκαλύπτουν, ταξικές, οικονομικές και πολιτισμικές διαφορές που χαρακτηρίζουν και τελικά διαμορφώνουν την εκπαίδευση σε σχέση με τη γεωγραφία.
Aida Boys School, Bethlehem, West Bank © James Mollison
Kroo Bay Primary, Freetown, Sierra Leone © James Mollison
Dechen Phodrang, Thimphu, Bhutan © James Mollison
Holtz High School, Tel Aviv, Israel © James Mollison
St. Mary of the Assumption Elementary School, Brookline, Massachusetts © James Mollison
Utheim Skole, Kårvåg, Averøy, Norway © James Mollison
Hull Trinity House School, Hull, UK © James Mollison
Shohei Elementary School, Tokyo © James Mollison
Περισσότερα θέματα με φωτογραφίες εδώ.