«Δεν είσαι σκίτσο. Πες όχι στην ανορεξία».
«Με το να κάνεις like, δεν βοηθάς. Γίνε εθελοντής»,
«Το χρώμα σου δεν θα έπρεπε να σηματοδοτεί το μέλλον σου».
Είναι μερικά από τα σλόγκαν ορισμένων εντυπωσιακών κοινωνικών διαφημίσεων, που τολμάνε να θίξουν θέματα ταμπού, όπως η σεξουαλική κακοποίηση παιδιών, η νευρική ανορεξία, ο υποσιτισμός, η κακοποίηση γυναικών.
Οι εικόνες δείχνουν ένα κινητό που ματώνει, ένα κάδο σκουπιδιών που γίνεται το «μεσημεριανό τραπέζι» για τους άστεγους και ένα πιστόλι αντί για καμινάδα, που βγάζει «φονικό καπνό».
Οι διαφημίσεις δεν φτιάχνονται μόνο για να μας παροτρύνουν να αγοράσουμε κάποιο προϊόν, αλλά και για να περάσουν μηνύματα κοινωνικά, αντιπολεμικά, οικολογικά κλπ.
Τέτοιου είδους καμπάνιες δεν έχουν καθόλου σλόγκαν, ή γράφουν ένα πολύ σύντομο και δυνατό μήνυμα.
Οι εικόνες είναι τόσο δυνατές, που δεν χρειάζονται λόγια.
Οι εικόνες είναι τόσο δυνατές, που δεν χρειάζονται λόγια.
Πολλές φορές σοκάρουν τους πολίτες προκειμένου να ανοίξουν συζήτηση στην κοινωνία.
Δείτε μερικές από τις πιο χαρακτηριστικές καμπάνιες.
«Μην του μιλάτε την ώρα που οδηγεί».
«Με το να κάνεις like, δεν βοηθάς. Γίνε εθελοντής»
«Το κάπνισμα προκαλεί πρόωρη γήρανση»
«Άνθρωποι που παρενοχλούν σεξουαλικά τα παιδιά σας, μπορεί να «κρύβονται» στο κινητό τους»
«Βάλε ζώνη ασφαλείας, μείνε ζωντανός»
«Το χρώμα σου δεν θα έπρεπε να σηματοδοτεί το μέλλον σου».
«Σε παρακαλώ μην χάσεις τον έλεγχο καθώς πίνεις»
Καμπάνια ενάντια στη βία εναντίον των ζώων
«Ένα από τα δύο παιδιά κρατάει κάτι, που στην Αμερική απαγορεύεται με σκοπό να τα προστατέψει». Μάντεψε ποιο. Η διαφήμιση αναφέρει ότι στην Αμερική απαγορεύτηκε στα σχολεία το παραμύθι «Κοκκινοσκουφίτσα» επειδή αναφέρει ότι βάζει ένα μπουκάλι κρασί στο καλάθι, που πηγαίνει στη γιαγιά της. Ο δημιουργός αναρωτιέται γιατί δεν απαγορεύονται και τα όπλα;
«Η ατμοσφαιρική ρύπανση σκοτώνει 60.000 ανθρώπους τον χρόνο»
«Δεν είσαι σκίτσο. Πες όχι στην ανορεξία».
Για τους άστεγους, κάθε μέρα είναι μια μάχη.
Περισσότερα κοινωνικά μηνύματα εδώ.