Χρήσιμες συμβουλές για μια αποδοτική μελέτη

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0


ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ - ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ - ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ
Πρέπει να αναγκάσω τον εαυτό μου να διαβάσει. Πρέπει, αλλά δεν μου αρέσει, αλλά εξαναγκάζομαι, ενώ δεν έχω καμία όρεξη.Έχω στόχους και θέλω να τους πετύχω. Με τη μελέτη θα μπορέσω να τους πραγματοποιήσω. Γι' αυτό θέλω να διαβάσω.
Εάν δεν τα καταφέρνω στα μαθήματα είμαι ένα τίποτα, είμαι ένας άχρηστος.Έχω τη δική μου αξία, άσχετα από το πως τα καταφέρνω με τα μαθήματα.
Δε βάζω στόχους για να μη χρειάζεται να αγωνίζομαι για κάποια πράγματα, τα οποία θέλουν θυσίες και προσπάθεια.Για να πετύχω τους στόχους μου θα θυσιάσω λίγο την καλοπέρασή μου.
Δε φταίω για την αποτυχία, φταίνε οι δυνατότητές μου, το περιβάλλον μου, οι άλλοι.Για τις αποτυχίες αναλαμβάνω τις ευθύνες που μου αναλογούν, χωρίς να απελπίζομαι, οργανώνω καλύτερα τη δουλειά μου.
Τα εμπόδια και οι αποτυχίες με κάνουν να παραιτούμαι από κάθε προσπάθεια.Τα εμπόδια για μένα είναι οι προκλήσεις για να τις ξεπερνώ.
Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω να μάθω το μάθημα, έχω μία αβεβαιότητα.Θα τα καταφέρω να μάθω την ύλη, είμαι αισιόδοξος.
Σήμερα δεν έχω όρεξη, δε διαβάζω.Θα διαβάσω ακόμα και αν δεν έχω όρεξη.
Οι σκέψεις μου τρέχουν κάπου αλλού, δεν μπορώ να συγκεντρωθώ.Δεν αφήνομαι, αγωνίζομαι και τελικά συγκεντρώνομαι μετά από προσπάθεια.
Εάν μελετήσω το μάθημα μία φορά αρκεί να το μάθω.Επαναλαμβάνω το μάθημα μέχρι να το μάθω.
Χρειάζεται να προσέξουμε τους τίτλους και τους πλαγιότιτλους κάθε ενότητας.
Πρέπει να αναρωτηθούμε πως σχετίζονται αυτά που διάβασα με αυτά που ήδη γνωρίζω.
Δημιουργούμε μόνοι μας ερωτήσεις.
Ό,τι διάβασα πρέπει να μπορώ και να το πω. Αν διαπιστώσω ότι υπάρχουν κενά, τότε πρέπει να το ξαναδιαβάσω.
Όσες περισσότερες λεπτομέρειες περιέχει το μάθημα, τόσο πιο πολλές επαναλήψεις είναι απαραίτητες.
Η ανάγνωση να είναι ενεργητική (κρίνοντας τι διαβάζω) και όχι παπαγαλία.
Τα διαλείμματα είναι απαραίτητα και βοηθούν τη μάθηση. Πρέπει να αποφεύγονται οι δραστηριότητες που διακόπτονται δύσκολα (τηλεόραση, ηλεκτρονικά παιχνίδια).

Περισσότερες συμβουλές εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)