Ιστορίες με αυτοκόλλητα: Άσκηση για παραγωγή γραπτού/προφορικού λόγου

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0


Στα περισσότερα παιδιά αρέσουν πολύ τα αυτοκόλλητα, έτσι λοιπόν μπορούμε να τα χρησιμοποιούμε για να κάνουμε διασκεδαστικές ασκήσεις, όπως αυτή που σας προτείνω. H άσκηση μπορεί να γίνει με παιδιά όλων των τάξεων του δημοτικού και το μόνο που θα χρειαστείτε είναι πολλά και με διαφορετική θεματολογία αυτοκόλλητα.

Πώς γίνεται η άσκηση

Ζητάτε από το παιδί να διαλέξει 5 ή περισσότερα αυτοκόλλητα (όσο πιο πολλά, τόσο πιο δύσκολη γίνεται η άσκηση). Αφού το παιδί οργανώσει τις σκέψεις του, πρέπει να κολλήσει τα αυτοκόλλητα με τη σειρά που θα τα χρησιμοποιήσει και έπειτα να γράψει μια μικρή ιστορία με αυτά. Εναλλακτικά η άσκηση μπορεί να γίνει προφορικά, για ενίσχυση του προφορικού λόγου. Το σημαντικό είναι να χρησιμοποιηθούν όλα τα αυτοκόλλητα και η ιστορία να έχει δομή και περιεχόμενο. Μπορείτε να επιλέξετε κι εσείς αυτοκόλλητα και να φτιάξετε μια ιστορία και να γίνει σαν παιχνίδι - αν μάλιστα η ιστορία είναι αστεία τότε η άσκηση γίνεται ακόμα πιο διασκεδαστική!

Για πιο μικρά παιδιά ή για παιδιά με σημαντικές δυσκολίες στην γραπτή ή προφορική έκφραση, μπορεί να ζητηθεί αντί για ιστορία να φτιάξουν μια πρόταση. 

Σοφία Τσιντσικλόγλου
Ειδική Παιδαγωγός

Περισσότερες συμβουλές εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)