![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiqI32rWr-vbKdttrjUCajBB5a06HN7ORJ208ALuwR8gV328ho6vzzCw7kHTw53X-MlOy0cwot4iHlusEu0anmmLEcx0NHI2PkoiSCNKd7WcZ0sR0r6G9SWGi9CaMVxgsrOEMlZsEYYXMQ/s320/boy-handwriting.jpg)
Όσοι συμμετέχουμε στην εκπαίδευση και παρέμβαση παιδιών με Δυσλεξία έχουμε έρθει πολλές φορές αντιμέτωποι με συναισθήματα άρνησης και πανικού που βιώνουν μπροστά σε μια γραπτή εργασία. Η απαίτηση να επεξεργαστούν ή να παράξουν ένα γραπτό έργο αποτελεί για αυτά μια επίπονη διαδικασία. Για να αντιμετωπίσουμε αυτό το φαινόμενο πάντα η λύση είναι να βοηθήσουμε το δυσλεξικό παιδί να οργανώσει τη σκέψη του εφοδιάζοντας το με σχεδιαγράμματα που προτείνουν μικρά, ξεκάθαρα βήματα.
Η παρακάτω αφίσα δίνει 5 απλές επιλογές για τη τελευταία πρόταση επιλόγου ενός γραπτού!
~Πως να τελειώνω όταν γράφω!
Κλείσε με μια σκέψη ή συναίσθημα:
Δείξε στον αναγνώστη σου πως σκέφτεσαι ή
πως αισθάνεσαι για αυτά που έγραψες!
Κλείσε με μια συμβουλή:
Δώσε μια συμβουλή στον αναγνώστη σου
σχετικά με αυτά που έγραψες πχ. τι θα
πρέπει να προσέχει, να σκεφτεί, να προβλέψει.
Κλείσε με κάτι αστείο:
Μπορείς να σκεφτείς κάτι αστείο
που συνέβη για αυτά που έγραψες;
Γράψε το και θα θυμούνται την ιστορία σου
σίγουρα!
Κλείσε με μια ερώτηση:
Κάνε μια ερώτηση!
Υπάρχει κάτι που θα ήθελες
να αναρωτηθεί ο αναγνώστης σου;
Γράψε ένα ρητό:
Γράψε τα λόγια που είπε κάποιος γνωστός!
Άσπα Μητρακάκη, Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος, dyslexiaathome.blogspot.gr
Περισσότερες συμβουλές εδώ.