Ποιες είναι οι ενδείξεις ύπαρξης μαθησιακών δυσκολιών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0


Α. Γλώσσα και Μαθηματικά
  • αποφεύγει να διαβάσει και να γράψει
  • συχνά διαβάζει λάθος τις γραπτές πληροφορίες
  •  δυσκολεύεται να κάνει περίληψη
  • δυσκολεύεται να αναδιηγηθεί με την ορθή σειρά μια ιστορία
  • έχει φτωχή κατανόηση του γραπτού λόγου
  • δυσκολεύεται να καταλάβει το γραπτό λόγο σε όλα τα μαθήματα
  • κάνει πολλά λάθη στην ορθογραφία
  • δυσκολεύεται στις αφηρημένες έννοιες
  •  παράγει πολύ φτωχό γραπτό λόγο
  • δυσκολεύεται στην εκμάθηση ξένης γλώσσας
  • δυσκολεύεται στην κατανόηση της θεσιακής αξίας των ψηφίων
  • δυσκολεύεται στην εφαρμογή των βασικών μαθηματικών γνώσεων.
Β. Προσοχή και οργάνωση
  • δυσκολεύεται να ακολουθήσει σύνθετες οδηγίες
  • δυσκολεύεται να συγκεντρωθεί σε ένα έργο
  • δυσκολεύεται σε τεστ πολλαπλής επιλογής
  • δουλεύει αργά στην τάξη και στις εξετάσεις
  • δεν κρατά καλές σημειώσεις
  • δυσκολεύεται να ελέγξει το έργο του
  • δυσκολεύεται στην οργάνωση του χρόνου και των δραστηριοτήτων.
Γ. Κοινωνικές δεξιότητες 
  • δεν δέχεται την κριτική
  • δυσκολεύεται στην κατανόηση μη λεκτικών σημάτων στην επικοινωνία
  • δυσκολεύεται ερμηνεία των κοινωνικών περιστάσεων
  • παρερμηνεύει συχνά τη συμπεριφορά των άλλων
  • δυσκολεύεται στη διαπραγμάτευση ή στην υπεράσπιση του εαυτού του
  • υποκύπτει εύκολα στην πίεση των συνομηλίκων
Σοφία Τσιντσικλόγλου
Ειδική Παιδαγωγός

Περισσότερα θέματα για τις μαθησιακές δυσκολίες εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)