Το πιο έντονο πρόβλημα των δυσλεξικών μαθητών παρατηρείται στο μάθημα της Έκθεσης. Οι εκθέσεις των παιδιών αυτών είναι φτωχές ως προς το περιεχόμενό τους, με πολλά ορθογραφικά και συντακτικά λάθη, με φανερή αδυναμία έκφρασης και τις περισσότερες φορές προσέγγισης του θέματος λόγω της έλλειψης συγκεντρωσης.
- Να σημειώνουν τις αρχικές τους σκέψεις για το πώς μπορεί αν απαντηθεί το θέμα
- Να συγκεντρώνουν σημειώσεις, αποσπάσματα από βιβλία και αναφορές από περιοδικά και να τα οργανώνουν σε μια λογική σειρά
- Να ξαναδιαβάσουν προσεκτικά την έκθεσή τους προκειμένου να εντοπίσουν τυχόν λάθη και να τα διορθώσουν
- Φτιάξτε ένα σχεδιάγραμμα με ερωτήσεις που θα βοηθούν την οργάνωση της έκθεσης
- Δώστε βάση στη δομή και όχι στα ορθογραφικά λάθη (όταν διορθώνετε εκθέσεις)
- Όταν δώσετε το θέμα, πηγαίνετε στο δυσλεξικό μαθητή και συζητήστε το θέμα, δώστε κάποιες μικρές καθοδηγήσεις
- Δώστε στο παιδί το δικαίωμα να σας κάνει ερωτήσεις σχετικές με το θέμα της έκθεσης
Περισσότερες συμβουλές εδώ.