Ο έλεγχος του παιδιού είχε μερικά 8 ή Β; Μήπως στο τελευταίο διαγώνισμα το παιδί ΔΕΝ έγραψε άριστα; Ποιος είναι ο σωστός τρόπος να το χειριστούμε;
Η σχολική καθημερινότητα έχει απαιτήσεις που τα παιδιά δεν είναι σε θέση να διαχειριστούν τις περισσότερες φορές, με αποτέλεσμα ένα κακό έλεγχο επίδοσης. Στη θέα και μόνο ενός κακού διαγωνίσματος -που ζητά την υπογραφή σας για να επιστραφεί στο σχολείο- οι γονείς θυμώνουν. Η τακτική που πρέπει να ακολουθήσουν, είναι άκρως αντίθετη. Βρείτε εδώ λοιπόν 4 τρόπους για να βελτιώσετε τους βαθμούς του παιδιού σας, χωρίς σπασμωδικές κινήσεις.
Κρατήστε την ψυχραιμία σας
Κάντε ό,τι χρειάζεται για να μείνετε ήρεμοι, όταν ο έλεγχος έρθει σπίτι. Ναι φυσικά και μπορείτε να πείτε στο παιδί σας ότι είστε θυμωμένοι ή απογοητευμένοι, αλλά πριν επιχειρήσετε μια σοβαρή συζήτηση μαζί του πρέπει να είστε σοβαροί και ήρεμοι. Ένας κακός βαθμός δεν θα καταστρέψει το μέλλον του παιδιού σας, αλλά ο τρόπος που θα χειριστείτε το θέμα, σίγουρα θα επιδράσει στην αυτοεκτίμηση του παιδιού σας για το υπόλοιπο της ζωής του. Όταν λοιπόν είστε έτοιμοι να μιλήσετε μαζί του, ζητήστε του την εξήγηση. Προσπαθήστε να ακούσετε τι λέει χωρίς να το διακόψετε. Αν για παράδειγμα, σας πει "Δεν είχα αρκετό χρόνο", μην αρχίσετε να φωνάζετε, ρωτήστε "Γιατί δεν είχες αρκετό χρόνο;" διατηρώντας την ψυχραιμία σας. Επιπλέον, αν και δεν θα πρέπει να συγκρίνετε τα παιδιά, μάθετε εντέχνως πώς τα πήγαν τα υπόλοιπα παιδιά στην τάξη. Σιγουρευτείτε ότι το πρόβλημα είναι η μελέτη του παιδιού σας και όχι η δασκάλα.
Κάντε ό,τι χρειάζεται για να μείνετε ήρεμοι, όταν ο έλεγχος έρθει σπίτι. Ναι φυσικά και μπορείτε να πείτε στο παιδί σας ότι είστε θυμωμένοι ή απογοητευμένοι, αλλά πριν επιχειρήσετε μια σοβαρή συζήτηση μαζί του πρέπει να είστε σοβαροί και ήρεμοι. Ένας κακός βαθμός δεν θα καταστρέψει το μέλλον του παιδιού σας, αλλά ο τρόπος που θα χειριστείτε το θέμα, σίγουρα θα επιδράσει στην αυτοεκτίμηση του παιδιού σας για το υπόλοιπο της ζωής του. Όταν λοιπόν είστε έτοιμοι να μιλήσετε μαζί του, ζητήστε του την εξήγηση. Προσπαθήστε να ακούσετε τι λέει χωρίς να το διακόψετε. Αν για παράδειγμα, σας πει "Δεν είχα αρκετό χρόνο", μην αρχίσετε να φωνάζετε, ρωτήστε "Γιατί δεν είχες αρκετό χρόνο;" διατηρώντας την ψυχραιμία σας. Επιπλέον, αν και δεν θα πρέπει να συγκρίνετε τα παιδιά, μάθετε εντέχνως πώς τα πήγαν τα υπόλοιπα παιδιά στην τάξη. Σιγουρευτείτε ότι το πρόβλημα είναι η μελέτη του παιδιού σας και όχι η δασκάλα.
Διαπιστώστε τα πραγματικά περιστατικά
Εξετάστε αν το πρόβλημα είναι ότι το παιδί δεν μελέτησε αρκετά ή αν απλώς δεν κατάλαβε τη διδακτέα ύλη. Ήταν λάθη απροσεξίας ή κακής μελέτης; Μόνο αν ελέγξετε τι ακριβώς συνέβη θα καταφέρετε να το διορθώσετε.
Μιλήστε με τον καθηγητή
Το συντομότερο δυνατό συζητήστε με το δάσκαλο του παιδιού σας για να μάθετε τη γνώμη του. Μοιραστείτε μαζί του ό,τι έχετε πει με το παιδί σας και δείτε αν συμφωνεί. Συνεργαστείτε για να καταλήξετε σε ένα σχέδιο που θα αντιμετωπίσει την αιτία του προβλήματος. Επικεντρωθείτε στο πραγματικό ζήτημα της μάθησης, με τη συνεργασία της δασκάλας, και βοηθήστε το παιδί να βελτιωθεί.
Επικεντρωθείτε στη συνολική εικόνα
Ένας κακός βαθμός δεν είναι απαραίτητα προάγγελος κακής συνέχειας. Αντ 'αυτού, είναι πρόκληση για να δραστηριοποιήσετε το παιδί σας. Αν η γενική εικόνα της μελέτης του σας ικανοποιεί, δεν χρειάζεται να αντιμετωπίσετε τον τελευταίο "κακό" έλεγχο ως πρόβλημα. Μπορείτε απλώς να δημιουργήσετε καλύτερες συνθήκες μελέτης στο σπίτι ή ακόμα να ασχοληθείτε προσωπικά παραπάνω με το διάβασμά του.
Εξετάστε αν το πρόβλημα είναι ότι το παιδί δεν μελέτησε αρκετά ή αν απλώς δεν κατάλαβε τη διδακτέα ύλη. Ήταν λάθη απροσεξίας ή κακής μελέτης; Μόνο αν ελέγξετε τι ακριβώς συνέβη θα καταφέρετε να το διορθώσετε.
Μιλήστε με τον καθηγητή
Το συντομότερο δυνατό συζητήστε με το δάσκαλο του παιδιού σας για να μάθετε τη γνώμη του. Μοιραστείτε μαζί του ό,τι έχετε πει με το παιδί σας και δείτε αν συμφωνεί. Συνεργαστείτε για να καταλήξετε σε ένα σχέδιο που θα αντιμετωπίσει την αιτία του προβλήματος. Επικεντρωθείτε στο πραγματικό ζήτημα της μάθησης, με τη συνεργασία της δασκάλας, και βοηθήστε το παιδί να βελτιωθεί.
Επικεντρωθείτε στη συνολική εικόνα
Ένας κακός βαθμός δεν είναι απαραίτητα προάγγελος κακής συνέχειας. Αντ 'αυτού, είναι πρόκληση για να δραστηριοποιήσετε το παιδί σας. Αν η γενική εικόνα της μελέτης του σας ικανοποιεί, δεν χρειάζεται να αντιμετωπίσετε τον τελευταίο "κακό" έλεγχο ως πρόβλημα. Μπορείτε απλώς να δημιουργήσετε καλύτερες συνθήκες μελέτης στο σπίτι ή ακόμα να ασχοληθείτε προσωπικά παραπάνω με το διάβασμά του.
Περισσότερες συμβουλές εδώ.