![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgcmOQCIox4pwgt3lnv5yzxlDMH69ifpIB_335LsJfcQjvRgek5zVKQ67mDZgLqkGaKEnvFBnpVEMZMHY4rxkNdx_mqLbi1-z0k_yc3PQvefPcRtbA95A_m2PuTu-P3zvPB3FBl1sazJTs/s320/%25CE%2594%25CF%2585%25CF%2583%25CE%25B1%25CF%2581%25CE%25B9%25CE%25B8%25CE%25BC%25CE%25B7%25CF%2583%25CE%25AF%25CE%25B1.jpg)
Τα παιδιά που παρουσιάζουν εξελικτική δυσαριθμησία:
19 36
+13 +4
212 76
Δυσκολεύονται επίσης:
Ενδεικτικές στρατηγικές διδασκαλίας μαθηματικών σε παιδιά με εξελικτική δυσαριθμησία:
π.χ. Κλάσμα = μέρος του όλου
Παράγοντας = ένας αριθμός που διαιρεί ακριβώς έναν άλλο......
-να διαβάζουν το πρόβλημα δυνατά
-να το λένε με δικά τους λόγια φωναχτά
-να κάνουν υποθέσεις σχετικά με τα αναμενόμενα αποτελέσματα και
-να εκτιμούν τη λύση
-να κάνουν τους υπολογισμούς
-να επαληθεύουν το αποτέλεσμα
6 +7=
6+6 =12
12+1=13
ή
245
-97 (το 97 είναι κοντά στο 100)
245 –100=145
145+3=148 (το 3 προσαρμοζόμενο στο 100 ξαναγυρίζει στο 97)
Εμπρός πλευρά Πίσω πλευρά
19 36
+13 +4
212 76
Δυσκολεύονται επίσης:
Ενδεικτικές στρατηγικές διδασκαλίας μαθηματικών σε παιδιά με εξελικτική δυσαριθμησία:
π.χ. Κλάσμα = μέρος του όλου
Παράγοντας = ένας αριθμός που διαιρεί ακριβώς έναν άλλο......
-να διαβάζουν το πρόβλημα δυνατά
-να το λένε με δικά τους λόγια φωναχτά
-να κάνουν υποθέσεις σχετικά με τα αναμενόμενα αποτελέσματα και
-να εκτιμούν τη λύση
-να κάνουν τους υπολογισμούς
-να επαληθεύουν το αποτέλεσμα
6 +7=
6+6 =12
12+1=13
ή
245
-97 (το 97 είναι κοντά στο 100)
245 –100=145
145+3=148 (το 3 προσαρμοζόμενο στο 100 ξαναγυρίζει στο 97)
Εμπρός πλευρά Πίσω πλευρά
Περισσότερες συμβουλές εδώ.