![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhacnHmIImpPCK__u9EFjt21LCZ7XruNXMOZWhRT72z2QJ69Y6poYUL-xPAgKF0kLLWsguotcEvIWSyQp8k1xZeQQenHc8jNBrRCMYimc6wbaUJ4fmLMq93YbhXLSxdyPjkb6FQBml-mSI/s400/%25CE%25A0%25CE%25BF%25CE%25BB%25CF%258D%25CF%2582%252C+%25CF%2580%25CE%25BF%25CE%25BB%25CE%25BB%25CE%25AE%252C+%25CF%2580%25CE%25BF%25CE%25BB%25CE%25BB%25CE%25BF%25CE%25AF%252C+%25CF%2580%25CE%25BF%25CE%25BB%25CE%25BB%25CE%25AD%25CF%2582%252C+%25CF%2580%25CE%25BF%25CE%25BB%25CF%258D+...+%25CE%25BC%25CF%2580%25CE%25AD%25CF%2581%25CE%25B4%25CE%25B5%25CE%25BC%25CE%25B1+-+%25CE%2588%25CE%25BD%25CE%25B1+%25CF%2580%25CE%25B1%25CE%25B9%25CF%2587%25CE%25BD%25CE%25AF%25CE%25B4%25CE%25B9+%25CF%2580%25CE%25BF%25CF%2585+%25CE%25BC%25CF%2580%25CE%25BF%25CF%2581%25CE%25B5%25CE%25AF%25CF%2584%25CE%25B5+%25CE%25BD%25CE%25B1+%25CF%2586%25CF%2584%25CE%25B9%25CE%25AC%25CE%25BE%25CE%25B5%25CF%2584%25CE%25B5+%25CE%25B3%25CE%25B9%25CE%25B1+%25CE%25BD%25CE%25B1+%25CE%25BC%25CE%25AC%25CE%25B8%25CE%25B5%25CF%2584%25CE%25B5+%25CF%2584%25CE%25BF+%25CE%25B5%25CF%2580%25CE%25AF%25CE%25B8%25CE%25B5%25CF%2584%25CE%25BF+%25CF%2580%25CE%25BF%25CE%25BB%25CF%258D%25CF%2582-%25CF%2580%25CE%25BF%25CE%25BB%25CE%25BB%25CE%25AE-%25CF%2580%25CE%25BF%25CE%25BB%25CF%258D.jpg)
Τι χρειάζεστε:
- φαντασία κι έμπνευση
- ένα φύλλο χαρτί ή έναν πίνακα
Πώς γίνεται:
1. Ζητάτε από τα παιδιά να σας δώσουν το σκηνικό του ποιήματός σας π.χ. πόλη ή θάλασσα
2. Ξεκινάτε να γράφετε διάφορες ιδέες και ζητάτε το ίδιο από τα παιδιά.Φροντίζετε πολύ συχνά να χρησιμοποιείται το επίθετο πολύς σε όλα του τα γένη.
* μπορείτε να ξεκινάτε εσείς έναν στίχο με το επίθετο και να προτρέπετε τα παιδιά να το ολοκληρώσουν
π.χ. μια μέρα με πολλή ............
* μπορείτε να φτιάξετε ένα ποίημα και να ζητήσετε από τους/τις μαθητές/ τριες να συμπληρώσουν κενά με τους τύπους του επιθέτου
Στόχος:
Να εξασκηθούν τα παιδιά στην κλίση και την ορθογραφία του επιθέτου πολύς. Ταυτόχρονα, να ακονίσουν τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους.
Παράδειγμα
Τα ζώα
Σε μια όμορφη πόλη με σπίτια ___________
__________ παιδιών τα ζώα
είχαν ανθρώπινη μιλιά.
Για ώρα _________ συζητούσαν
και συνήθειες ___________ των ανθρώπων
φαίνεται ν’ αποκτούσαν.
Τα καλοκαίρια, ας πούμε, τα ζώα αυτά
στων δέντρων την __________ σκιά
τη μέρα όλη περνούσαν.
Στις θάλασσες τις μακρινές
με τις __________ τις αμμουδιές
τα όνειρά τους κυνηγούσαν.
Και στων __________ κυμάτων τον αφρό,
κάτω από τον _________ ήλιο, τον καυτό
τραγούδια σιγομουρμουρίζαν.
Μα μες στης νύχτας την ________ σιωπή
μαζεύονταν σε μια αυλή
και για ________ ανθρώπους κουβεντιάζαν
γιατί κι ας ήταν ζώα
_________ φορές
μ’ εκείνους μοιάζαν!
Ιδέα, δημιουργία, συγγραφή ποιήματος: Χρύσα Πιπιλή, xrysapipili.blogspot.gr
Περισσότερες συμβουλές εδώ.