Όταν στρώνουμε το τραπέζι το παιχνίδι "φτάνουν για όλους;" εξασκεί το παιδί στην αντιστοίχηση αντικειμένων ένα προς ένα. Αυτό το στάδιο είναι απαραίτητο για να μπορέσει ομαλά το παιδί να οδηγηθεί στην σύγκριση συνόλων και να συνειδητοποιήσει αργότερα ότι το 7 είναι μεγαλύτερο απο το 6 κατά ένα κτλ.
Δραστηριότητα: ενθαρρύνουμε το παιδί να μας βοηθήσει όταν στρώνουμε το τραπέζι και τουεπισημαίνουμε το ταίριασμα κάθε άνθρωπος και ένα πιάτο, ποτήρι, πιρούνι κτλ. Βάζουμε το παιδί να βάλει τις χαρτοπετσέτες ώστε να έχουν όλοι απο μία και ότι άλλο νομίζουμε. Την ώρα που το κάνει βάλτε το να περιγράψει τι κάνει και μπορείτε να λέτε: "ένα ποτήρι για κάθε άνθρωπο...κτλ." Κάνετε ερωτήσεις ώστε να συνειδητοποιεί περισσότερο τη σύγκριση συνόλων (άνθρωποι-αντικείμενα) "Φτάνουν τα ποτήρια για όλους;" "Μήπως τα πιάτα είναι περισσότερααπο τους ανθρώπους;" (όταν κάνει λάθος)κτλ.
Λεξιλόγιο: ίσο, λιγότερο από, μεγαλύτερο από, ζευγάρι, ίδιο, σύνολο
Απευθύνεται: Για παιδιά από 4-5 ετών, για παιδιά που πρόκειται να πάνε Α' Δημοτικού και ανήκει σε μια κατηγορία δραστηριοτήτων χρήσιμες σε παιδιά που έχουν μαθησιακά προβλήματα/δυσαριθμησία και δυσκολεύονται στην σύγκριση συνόλων.
Άσπα ΜητρακάκηΕιδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος, dyslexiaathome.blogspot.gr
Περισσότερες συμβουλές εδώ.