Βασικές φράσεις στα Σουηδικά

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0




Εδώ θα βρείτε τη μετάφραση περισσότερων από 50 σημαντικών εκφράσεων και λέξεων από τα σουηδικά στα ελληνικά.
Έτσι θα είστε προετοιμασμένοι με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για το ταξίδι σας στην Σουηδία.

Μάθετε μαζί μας:
  • Πώς λέγεται Γεια σου! ή Αντίο στα σουηδικά;
  • Πώς λέγεται παρακαλώ και ευχαριστώ στα σουηδικά;
  • Πώς μεταφράζεται το ναι και το όχι στα σουηδικά;
  • Πώς μπορείτε να πείτε "Με λένε..." στα σουηδικά;
  • Πώς λέγεται "Δεν μιλάω καθόλου σουηδικά" στα σουηδικά;
  • Επιπλέον μάθετε και τους αριθμούς στα σουηδικά.

Με αυτό το βίντεο μαθαίνετε τις πιο σημαντικές λέξεις στα σουηδικά:






Καλωσόρισμα



Hej!Γειά σου!

God morgon!Καλημέρα!

God dag!Χαίρετε!

God kväll!Καλησπέρα!

God natt!Καληνύχτα! (m,f)

Hej då!Γεια!

Σημαντικό λεξιλόγιο



jaναι

nejόχι

kanskeίσως

OKεντάξει

Tack!Ευχαριστώ!

Ingen orsak!Ευχαρίστησή μου! (m/f)

Ursäkta, ...Συγγνώμη,...

Förlåt.Με συγχωρείτε.

Jag har ...
Jag har ingen ...
Έχω ... / δεν έχω ...

Vi har ...
Vi har ingen ...
Έχουμε / Δεν έχουμε ...

Det finns ...
Det finns ingen ...
Είναι / δεν είναι ...

Συστήνομαι



Jag heter ...Με λένε ...

Jag kommer ...Κατάγομαι από ...

Jag är ... år gammal.Είμαι... χρονών.

Jag är gift.
Jag är inte gift.
Είμαι παντρεμένος. (m) / Είμαι παντρεμένη. (f) / Δεν είμαι παντρεμένος. (m) / Δεν είμαι παντρεμένη. (f)

Jag reser ensam.
Jag reser inte ensam.
Ταξιδεύω μόνος. / Ταξιδεύω μόνη. / Δεν ταξιδεύω μόνος. / Δεν ταξιδεύω μόνη.

Jag reser med ...Ταξιδεύω με ...

Συνεννόηση



Jag talar ingen svenska.Δεν μιλάω σουηδικά.

Det förstår jag inte.Δεν το καταλαβαίνω. (m/f)

Talar någon här ...?Μιλάει κανείς ...;

engelskaαγγλικά

franskaγαλλικά

Kan du skriva upp det?Μπορείτε σας παρακαλώ να το γράψετε; (m/f)

Kan du upprepa det?Μπορείτε σας παρακαλώ να το επαναλάβετε; (m/f)

Ett ögonblick.Μια στιγμή, παρακαλώ.

Αριθμοί



nollμηδέν

ettένα

tvåδύο

treτρία

fyraτέσσερα

femπέντε

sexέξι

sjuεπτά

åttaοκτώ

nioεννέα

tioδέκα

elvaέντεκα

tolvδώδεκα

trettonδεκατρία

fjortonδεκατέσσερα

femtonδεκαπέντε

sextonδεκαέξι

sjuttonδεκαεπτά

artonδεκαοκτώ

nittonδεκαεννέα

tjugoείκοσι

tjugoettείκοσι ένα

trettioτριάντα

fyrtioσαράντα

femtioπενήντα

sextioεξήντα

sjuttioεβδομήντα

åttioογδόντα

nittioενενήντα

hundraεκατό

tusenχίλια

en miljonένα εκατομμύριο

ett parένα ζευγάρι

Περισσότερα θέματα για ξένες γλώσσες εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)