Η ποικιλία των δοκιμασιών γραπτού λόγου θα δώσει την ευκαιρία για ολοκληρωμένη ενίσχυση!
Τα παιδιά με Ειδικές Μαθησιακές δυσκολίες χρειάζεται να ενισχύσουν τη δεξιότητα παραγωγής γραπτού λόγου εφόσον αυτή εμφανίζεται συνήθως αδύναμη. Παρατηρούμε φτωχό λεξιλόγιο, αδυναμία γραπτής έκφρασης αυτών που σκέφτονται, αδυναμία σύνταξης των ήδη εκφρασμένων.
Η παραγωγή προτάσεων, παραγράφων και κειμένων βρίσκεται σε πρώτη προτεραιότητα στα προγράμματα ειδικής αγωγής για παιδιά με Δυσλεξία καθώς είναι σημαντικό να εγκατασταθεί ένας αποτελεσματικός μηχανισμός γραπτής έκφρασης.
Στην άσκηση: Η ερώτηση της απάντησης! παίζουμε με τον γραπτό λόγο λίγο ανορθόδοξα. Ζητάμε την Ερώτηση και όχι την απάντηση!
Κατεβάστε & Εκτυπώστε την άσκηση εδώ!
Αρχικά κατεβάζουμε και εκτυπώνουμε την άσκηση. Εξηγούμε στο παιδί γιατί αυτή η άσκηση είναι ανάποδη! Δίνουμε μερικά προφορικά παραδείγματα για το Τι ζητάμε.
Εκτυπώνουμε την άσκηση! |
Το παιδί διαβάζει κάθε απάντηση και προσπαθεί να σκεφτεί Ποια θα μπορούσε να είναι η ερώτηση. Δίνει 3 πιθανές ερωτήσεις.
Δίνει 3 πιθανές ερωτήσεις! |
Κατεβάστε & Εκτυπώστε την άσκηση εδώ!