Άλλες τις προλάβαμε, άλλες όχι, αυτές οι κλασικές, πλέον, διαφημίσεις έχουν στοιχειώσει το χώρο της διαφήμισης τη δεκαετία του 90!
Δεκαετία του 90, μια χρυσή εποχή, για τον νεοέλληνα που πραγματικά ζούσε σε μία εποχή αφθονίας. Μια δεκαετία που διαμόρφωσε αυτή τη μάστιγα των millennials.
Εδώ θα σας θυμίσουμε διάφορες διαφημίσεις που μας έμειναν χαραγμένες στο μυαλό.
Η αλήθεια είναι ότι πολλά από αυτά τα σποτάκια τα θυμόμαστε με νοσταλγία, πόσο δε όταν έχεις καβατζάρει τα «Άντα». Σίγουρα όμως δεν αποζητάμε το concept αυτών των διαφημίσεων.
Τα 90s ήταν μια εποχή που ουσιαστικά οι διαφημίσεις είχαν μια περισσότερο ελληνική προσέγγιση, καθώς η παγκοσμιοποίηση είχε μόλις αρχίσει.
Όπως είναι κατανοητό, και οι διαφημίσεις ήταν πιο ταιριαστές με το πρότυπο της ελληνικής κοινωνίας, παράλληλα οι καμπάνιες της εποχής διαρκούσαν συνήθως για χρόνια, οπότε πολλά σποτ τα βλέπαμε για μεγάλα χρονικά διαστήματα.
Για να αρχίσουμε να μπαίνουμε στο κλίμα την δεκαετία του «90» είχαμε ΠΑΣΟΚ, το παλιό ΠΑΣΟΚ, το Ορθόδοξο με τον Αντρέα. Για αυτό και πάντα μου έμεινε αυτό το σποτ με την υποβλητική μουσική.
Ποιος είπε ότι με το ΠΑΣΟΚ δεν υπάρχει Ελπίδα;
Και εννοείται, ότι ένα από τα βασικά πράγματα, ήταν η αγορά αυτοκινήτου.
Κάτι που αγαπούσα πολύ σε κάποιες διαφημίσεις των 90s, ήταν το ότι σε πολλές διαφημίσεις το δημιουργικό ήταν πολύ όμορφα κινούμενα σχέδια, ιδίως για αυτές τις γεύσεις που μας θυμίζουν ότι όλοι ήμασταν παιδιά.
Υπήρχαν, βέβαια, και οι διαφημίσεις με παιδιά, πραγματικά ακόμα προσπαθώ να καταλάβω αυτήν την διαφήμιση του ΝΟΥΝΟΥ.
Να ψήσει καφέ ο κυρ Φάνης; για να πάρεις κι άλλη δύναμη;
Αν τώρα είναι περασμένη η ώρα, τότε…
Μιας και που είμαστε στα 90s και όλοι ξέρουμε ότι τότε η χώρα είχε πρόγραμμα, αυτό φαινόταν και στα σποτάκια, αφού υπήρχε το σύστημα.
Και για να διαφημίσουμε ατμοσίδερα, προσλαμβάναμε ένα μόδιστρο.
Δεν έλειπαν βέβαια και τα κλαρίνα.
Οι διαφημιστές το 90, ήξεραν να προσεγγίζουν την Ελληνίδα νοικοκυρά.
Τέλος, κάποιες διαφημίσεις είχαν πραγματικά είδωλα.
Η λίστα δεν τελειώνει και σίγουρα μπορούμε να αναφέρουμε πολλές ακόμα διαφημίσεις όπως, η Μικρή Τερέζα, τις κονσέρβες SWAN που εμφανιζόντουσαν μέσα σε ένα φλιπεράκι, η σοκολάτα Derby με την μαγική φωνή του Πυλιαρού, το Ultrex με την Ελένη Μενεγάκη, τον κατακαημένο προπονητή που φώναζε «δεν θέλω δίκιο θέλω άμυνα» και την Λιάνα Κανέλλη να διαφημίζει λαχανικά.
Όλες όμως, ήταν διαφημίσεις μιας εποχής πιο ανέμελης, πιο ανθρώπινης και σίγουρα όχι τόσο τρελής, όσο αυτής που ζούμε σήμερα. Πάντα θα τις νοσταλγούμε. Πόσο μάλλον τώρα, που λογιζόμαστε ως πουρά.
https://frapress.gr
Περισσότερα θέματα για τα παλιά χρόνια εδώ.
Δεκαετία του 90, μια χρυσή εποχή, για τον νεοέλληνα που πραγματικά ζούσε σε μία εποχή αφθονίας. Μια δεκαετία που διαμόρφωσε αυτή τη μάστιγα των millennials.
Εδώ θα σας θυμίσουμε διάφορες διαφημίσεις που μας έμειναν χαραγμένες στο μυαλό.
Η αλήθεια είναι ότι πολλά από αυτά τα σποτάκια τα θυμόμαστε με νοσταλγία, πόσο δε όταν έχεις καβατζάρει τα «Άντα». Σίγουρα όμως δεν αποζητάμε το concept αυτών των διαφημίσεων.
Τα 90s ήταν μια εποχή που ουσιαστικά οι διαφημίσεις είχαν μια περισσότερο ελληνική προσέγγιση, καθώς η παγκοσμιοποίηση είχε μόλις αρχίσει.
Όπως είναι κατανοητό, και οι διαφημίσεις ήταν πιο ταιριαστές με το πρότυπο της ελληνικής κοινωνίας, παράλληλα οι καμπάνιες της εποχής διαρκούσαν συνήθως για χρόνια, οπότε πολλά σποτ τα βλέπαμε για μεγάλα χρονικά διαστήματα.
Για να αρχίσουμε να μπαίνουμε στο κλίμα την δεκαετία του «90» είχαμε ΠΑΣΟΚ, το παλιό ΠΑΣΟΚ, το Ορθόδοξο με τον Αντρέα. Για αυτό και πάντα μου έμεινε αυτό το σποτ με την υποβλητική μουσική.
Ποιος είπε ότι με το ΠΑΣΟΚ δεν υπάρχει Ελπίδα;
Ελπίδα με ΠΑΣΟΚ και ελπίδα με ΣΥΡΙΖΑ, να τα λέμε αυτά.
Η οικονομία ευημερούσε και οι Έλληνες ερχόντουσαν σε επαφή με τις νέες τεχνολογίες και ιδίως με την κινητή τηλεφωνία. Α, ρε Βλάσση, έφυγες νωρίς…Και εννοείται, ότι ένα από τα βασικά πράγματα, ήταν η αγορά αυτοκινήτου.
Κάτι που αγαπούσα πολύ σε κάποιες διαφημίσεις των 90s, ήταν το ότι σε πολλές διαφημίσεις το δημιουργικό ήταν πολύ όμορφα κινούμενα σχέδια, ιδίως για αυτές τις γεύσεις που μας θυμίζουν ότι όλοι ήμασταν παιδιά.
Υπήρχαν, βέβαια, και οι διαφημίσεις με παιδιά, πραγματικά ακόμα προσπαθώ να καταλάβω αυτήν την διαφήμιση του ΝΟΥΝΟΥ.
Δεν πιστεύω να κουραστήκατε, σας θέλω Duracell!!
Να ψήσει καφέ ο κυρ Φάνης; για να πάρεις κι άλλη δύναμη;
Αν τώρα είναι περασμένη η ώρα, τότε…
Μιας και που είμαστε στα 90s και όλοι ξέρουμε ότι τότε η χώρα είχε πρόγραμμα, αυτό φαινόταν και στα σποτάκια, αφού υπήρχε το σύστημα.
Η ευδαιμονία του Ορθόδοξου ΠΑΣΟΚ ήταν τέτοια, που την καραμελέ έτσι μας την έφερναν.
Και για να διαφημίσουμε ατμοσίδερα, προσλαμβάναμε ένα μόδιστρο.
Η δεκαετία του 90 ήταν μια εποχή απελευθέρωσης και φλερτ και μπορώ να πω, ότι από τότε οι γύπες παρέδιδαν μαθήματα.
Δεν έλειπαν βέβαια και τα κλαρίνα.
Οι διαφημιστές το 90, ήξεραν να προσεγγίζουν την Ελληνίδα νοικοκυρά.
Τέλος, κάποιες διαφημίσεις είχαν πραγματικά είδωλα.
Η λίστα δεν τελειώνει και σίγουρα μπορούμε να αναφέρουμε πολλές ακόμα διαφημίσεις όπως, η Μικρή Τερέζα, τις κονσέρβες SWAN που εμφανιζόντουσαν μέσα σε ένα φλιπεράκι, η σοκολάτα Derby με την μαγική φωνή του Πυλιαρού, το Ultrex με την Ελένη Μενεγάκη, τον κατακαημένο προπονητή που φώναζε «δεν θέλω δίκιο θέλω άμυνα» και την Λιάνα Κανέλλη να διαφημίζει λαχανικά.
Όλες όμως, ήταν διαφημίσεις μιας εποχής πιο ανέμελης, πιο ανθρώπινης και σίγουρα όχι τόσο τρελής, όσο αυτής που ζούμε σήμερα. Πάντα θα τις νοσταλγούμε. Πόσο μάλλον τώρα, που λογιζόμαστε ως πουρά.
https://frapress.gr
Περισσότερα θέματα για τα παλιά χρόνια εδώ.