Τα 11 καλύτερα παιδικά βιβλία που υμνούν τις μαμάδες, τις ηρωίδες της ζωής μας

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0




Με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας που γιορτάζεται φέτος την Κυριακή 13 Μαΐου, έχουμε συγκεντρώσει τα 11 καλύτερα παιδικά βιβλία που κύριο θέμα τους έχουν, φυσικά, τη μητέρα, που όλοι λατρεύουμε! Η μητέρα μας είναι μοναδική! Όσο κι αν μεγαλώσουμε, πάντα θα αποζητάμε την αγκαλιά της, το χάδι της, τα ενθαρρυντικά λόγια και την αμέριστη συμπαράσταση της σε κάθε μας πρόβλημα... Ως ελάχιστο φόρο τιμής σε όλα όσα μας έχει προσφέρει, την προσεχή Κυριακή θα τρέξουμε να την αγκαλιάσουμε, να της δώσουμε ένα γλυκό φιλί και να της ευχηθούμε "Χρόνια Πολλά" για την Γιορτή της Μητέρας.

Μια καρδιά

Αυτό το βιβλίο ξεκίνησε από ένα γράμμα που έγραψα στην κόρη μου όταν ήταν μόλις δύο χρονών. Καθώς η σχέση μεταξύ μητέρας και κόρης συχνά περνάει από σαράντα κύματα εκεί κοντά στην εφηβεία, ήθελα να θυμάται πως, ό,τι κι αν γίνει, θα είμαι πάντα δίπλα της, ο φύλακας άγγελός της, ο μεγαλύτερος υποστηρικτής της.
Το βιβλίο είναι αφιερωμένο στη μεγάλη σειρά των γυναικών που εναλλάσσονται στη θέση της μάνας και της κόρης.
Για όλα όσα θα θέλαμε να πούμε στις κόρες μας και στις μητέρες μας, αλλά συχνά το αφήνουμε για μια άλλη στιγμή, που δεν έρχεται ποτέ…
Συγγραφέας: Μαρίνα Γιώτη
Εκδόσεις: Διόπτρα
Αριθμός σελίδων: 48
Για παιδιά 5+


Ευχαριστώ το Θεό για τη μαμά μου

Πολλές σχέσεις μας περιβάλλουν. Κάθε μία είναι μοναδική και κάθε πρόσωπο έχει ξεχωριστή αξία. Βοηθήστε τα παιδιά να καταλάβουν την αξία αυτών των σχέσεων και να νοιώσουν συναισθηματική ασφάλεια και αυτοπεποίθηση. Η σειρά "Ευχαριστώ το Θεό" έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τα παιδιά να αξιολογήσουν κάθε σχέση στη ζωή τους και να γνωρίσουν τα πρόσωπα γύρω τους.
Εκδόσεις: Τζιαμπίρης Πυραμίδα
Σελίδες: 24
Για παιδιά 2+

Τη μαμά μου αγαπώ

Πώς περνάς τη μέρα με τη μαμά σου; Ένα υπέροχο εικονογραφημένο βιβλίο που μέσα από στιχάκια περιγράφει την τρυφερή σχέση γονιού και παιδιού.
Joanna Walsh
 Ειρήνη Χριστοπούλου
 Judy Abbott
Εκδόσεις: Μεταίχμιο
 32
Για παιδιά 3+


Με αγάπη στην καρδιά γράφω γράμμα στη μαμά

Μανούλα μου, είσαι αυτή που ξαγρυπνάς δίπλα μου και με το υπέροχο νανούρισμά σου απλώνεις τα όνειρά μου πανιά στα κατάρτια των καραβιών σε φανταστικά ταξίδια και τα κάνεις να μοιάζουν με παραμύθια που έχουν πάντα καλό τέλος. Ένα γράμμα γεμάτο φως και αρώματα αγάπης γι' αυτήν που είναι το Α και το Ω στη ζωή μας.

Συγγραφείς: Μαριάννα Κάτρα - Ζένια Μπαγιώκη
Εικονογράφος: Κατερίνα Χαδούλου
Εκδόσεις: Διάπλους
Σελίδες: 32
Για παιδιά 5+

Μια μαμά για μένα

Ήθελα μια μαμά για μένα. Μια μαμά που να με προσέχει, να μου ανοίγει την αγκαλιά της, να με φωνάζει "καρδούλα μου", να μου φτιάχνει πατάτες τηγανητές, να μου διαβάζει παραμύθια. Μια μαμά για μένα έψαχνα να βρω. Εντάξει; Δεν ήταν όμως τόσο εύκολο. Γιατί η Χιονάτη, η Σταχτοπούτα, η Κοκκινοσκουφίτσα, ακόμη και ο κακός ο λύκος, αλλά και η δασκάλα μου, η γιαγιά μου και ο μπαμπάς μου, πιο πολύ απ’ όλους ο μπαμπάς μου, όλα ήταν μπερδεμένα μέσα μου. Μέχρι που τη βρήκα. Ανάμεσα στον ουρανό και στη γη. Και σ’ αυτό με βοήθησε πολύ το τυχερό μου αστέρι. Αλήθεια σας λέω! Μια ιστορία ανθρώπινη, συγκινητική, μα πάνω απ’ όλα αληθινή, γραμμένη από μια από τις σημαντικότερες Ελληνίδες συγγραφείς. Μια ιστορία για μικρούς και μεγάλους, για όσους κάποτε έψαξαν ή ψάχνουν μια μαμά, μα και για όσους δεν έχουν συνειδητοποιήσει πόσο σημαντικό είναι να έχεις μια μαμά... για σένα.
Συγγραφέας: Ρένα Ρώσση -Ζαίρη
Συντελεστές: Σταματιάδη Ντανιέλα
Εκδόσεις: Κέδρος
Για παιδιά 8+

Μαμά, σ' αγαπώ γιατί...

90 λόγοι που θα σου θυμίσουν πόσο σημαντική είναι η γυναίκα που σε έφερε στον κόσμο!
Εκδόσεις: Μίνωας
Σελίδες: 96
Για παιδιά 9+

Η μαμά μου η καροτσάτη

Η μαμά του Ιάσονα, έπειτα από ένα ατύχημα, γυρνάει στο σπίτι αλλά είναι λίγο διαφορετική. Δεν περπατάει πια και χρησιμοποιεί το αναπηρικό της αμαξίδιο για να κινείται. Ο μικρός Ιάσονας αγωνιά: “Τώρα άραγε τι θα γίνει;” σκέφτεται, “Θα μπορώ να κάνω με τη μαμά μου ό, τι έκανα και πριν ή όλα θα αλλάξουν;” Ας ανακαλύψουμε μαζί τη συνέχεια της ιστορίας…Ένα παιδικό βιβλίο για τη μητρότητα, την αναπηρία και την αισιόδοξη πλευρά της ζωής.
Συγγραφέας: Ιωακειμίδου Τάνια
Εκδόσεις: Έναστρον

Σελίδες : 24
Για παιδιά 5+

Η καλύτερη μαμά

Ο μικρός εξωγήινος έχει μια εργασία για το σχολείο. Να ζωγραφίσει την καλύτερη μαμά σε όλο τον πλανήτη.
Βάζει μέσα στο σακίδιο ένα χαρτόνι, πολλούς μαρκαδόρους και ξεκινάει. Κοιτάει προσεκτικά. Οι μαμάδες πολλές, εκείνος όμως θέλει να ζωγραφίσει την καλύτερη. Σχεδιάζει ένα σύννεφο για μαλλιά, δυο μάτια μεγάλα και συνεχίζει μέχρι που... ανακαλύπτει πως η ζωγραφιστή μαμά είναι χωρίς αμφιβολία η καλύτερη μαμά σε όλο τον πλανήτη.
Συγγραφέας:Ιωάννα Μπαμπέτα
Εικονογράφηση: Σοφία Τουλιάτου
Εκδόσεις: Πατάκη
Σελίδες: 40
Για παιδιά 5+

Ζητώ μαμά ή Ζήτω η μαμά!

Μπορεί η μαμά να γιορτάζει τη δεύτερη Κυριακή του Μάιου, καθημερινά όμως φωνάζει:
-Ντύσου γιατί θα κρυώσεις
-Τελείωσες τα μαθήματά σου;
-Μη βλέπεις άλλο τηλεόραση
-Κάνε μπάνιο
-Πήγαινε να κοιμηθείς
Όπως κάθε μαμά, τα ίδια φωνάζει και η μαμά της Ελεάννας, κι η Ελεάννα δεν μπορεί να καταλάβει το γιατί. Τέτοια θέματα φέρνουν καθημερινά σύννεφα στη σχέση τους! Μέχρι που η Ελεάννα αποφασίζει να βάλει αγγελία να αναζητήσει άλλη μαμά – που δεν θα έχει τέτοιες απαιτήσεις! ΖΗΤΩ ΜΑΜΑ!  Τότε όμως συνειδητοποιεί πόσο αγαπάει τη μαμά της και πως θέλει μόνο αυτή για μαμά. Κι η μαμά όμως, που τόσο την αγαπά, ήταν αποφασισμένη να απαντήσει πρώτη στην αγγελία της, αφού θέλει για πάντα να είναι η μαμά της Ελεάννας! Χιούμορ και τρυφερότητα σε μια ιστορία στην οποία κάθε παιδί και κάθε μαμά θα αναγνωρίσουν κάτι δικό τους, κάτι από τη σχέση τους, κάτι από την καθημερινή τους ζωή. Παράλληλα η ιστορία βοηθά μικρούς και μεγάλους να σκεφτούν για λίγο και να κατανοήσουν και την πλευρά του άλλου. Στο βιβλίο υπάρχει και μια κάρτα που μπορεί να κόψει, να συμπληρώσει και να χαρίσει το κάθε παιδί στη μαμά του, φωνάζοντας: ΖΗΤΩ Η ΜΑΜΑ!
Συγγραφέας: Βαγγέλης Ηλιόπουλος
Εκδόσεις: Ωρίων
Σελίδες: 36
Για παιδιά 4+

Σ' αγαπώ, καρδιά μου! Σ' αγαπώ, μαμά μου!

Η πιο τρυφερή ιστορία τoυ κόσµου.Η µητέρα που σκιρτά η καρδιά της όταν πρωταγκαλιάζει το μωρό της, που συγκινείται να το βλέπει στα πρώτα του βήματα, που θέλει να το τυλίξει σε μια κορδέλα γεμάτη χρώματα, αρώματα και γεύσεις της γης και να του τραγουδήσει τα τραγούδια της ζωής. Το παιδί γεύεται όλα όσα απλόχερα η μητέρα τού προσφέρει, για να ανοίξει κάποια στιγμή τα φτερά του και να πετάξει στο φως…
Συγγραφέας: Ρόδου Νανίνα
Εκδόσεις: Λιβάνη
Σελίδες: 38
Για παιδιά 4+

Η μαμά πετάει

Η μαμά μου είναι πολύ καλή και πολύ όμορφη.ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΑΜΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ! Όμως μερικές φορές έχει τόσα πράγματα να κάνει, που μοιάζει να πετάει πολύ-πολύ μακριά από μένα. Όμως ξέρω ένα κόλπο.Ένα τρυφερό βιβλίο για την αγάπη μαμάς και παιδιού.
Συγγραφέας
Ναταλία Καπατσούλια
Ναταλία Καπατσούλια
Εκδόσεις: Διάπλαση
32
Για παιδιά 3+



Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)