Γενικές διδακτικές πρακτικές για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0




  • Δημιουργούμε ειδικές γωνιές/χώρους μέσα στην αίθουσα με εκπαιδευτικά υλικά που επιτρέπουν την πρόσβαση στη μάθηση, μεμονωμένα ή σε ομάδες μαθητών.
  • Φροντίζουμε η θέση του μαθητή να μη βλέπει προς το παράθυρο γιατί διασπάται η προσοχή του.
  • Μειώνουμε τους παράγοντες που αποσπούν την προσοχή του.
  • Δημιουργούμε κλίμα συνεργασίας και αποδοχής όλων των συμμαθητών.
  • Προσφέρουμε ευκαιρίες συμμετοχής (εκμεταλλευόμαστε το μαθησιακό προφίλ του μαθητή και τομείς στους οποίους είναι καλός).
  • Αποφεύγουμε την έμφαση στα λάθη.
  • Αποφεύγουμε παρατηρήσεις, όπως «Χρειάζεται κι άλλη προσπάθεια», «Καλό μεν, αλλά...» κ.λπ.
  • Επαινούμε την προσπάθεια.
  • Δείχνουμε σεβασμό στην ιδιαιτερότητά του, χωρίς να στιγματίζουμε το μαθητή.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)