![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEilL2bfgvPrOh5uYIBtMwef2SCF5k0iDnSRXcneiK0D7p-EhYdBDbSR1P4Zf2xo74KefUHaSP9t8r8sVSIxs7HzmMt3PaTjWX3yCY3Y6p7EgkavtAi-VvQbLMgB9PNLA7flOuLb9DbF7YA/s320/%25CE%2593%25CE%25B5%25CE%25BD%25CE%25B9%25CE%25BA%25CE%25AD%25CF%2582+%25CE%25B4%25CE%25B9%25CE%25B4%25CE%25B1%25CE%25BA%25CF%2584%25CE%25B9%25CE%25BA%25CE%25AD%25CF%2582+%25CF%2580%25CF%2581%25CE%25B1%25CE%25BA%25CF%2584%25CE%25B9%25CE%25BA%25CE%25AD%25CF%2582+%25CE%25B3%25CE%25B9%25CE%25B1+%25CF%2580%25CE%25B1%25CE%25B9%25CE%25B4%25CE%25B9%25CE%25AC+%25CE%25BC%25CE%25B5+%25CE%25BC%25CE%25B1%25CE%25B8%25CE%25B7%25CF%2583%25CE%25B9%25CE%25B1%25CE%25BA%25CE%25AD%25CF%2582+%25CE%25B4%25CF%2585%25CF%2583%25CE%25BA%25CE%25BF%25CE%25BB%25CE%25AF%25CE%25B5%25CF%2582.jpg)
- Δημιουργούμε ειδικές γωνιές/χώρους μέσα στην αίθουσα με εκπαιδευτικά υλικά που επιτρέπουν την πρόσβαση στη μάθηση, μεμονωμένα ή σε ομάδες μαθητών.
- Φροντίζουμε η θέση του μαθητή να μη βλέπει προς το παράθυρο γιατί διασπάται η προσοχή του.
- Μειώνουμε τους παράγοντες που αποσπούν την προσοχή του.
- Δημιουργούμε κλίμα συνεργασίας και αποδοχής όλων των συμμαθητών.
- Προσφέρουμε ευκαιρίες συμμετοχής (εκμεταλλευόμαστε το μαθησιακό προφίλ του μαθητή και τομείς στους οποίους είναι καλός).
- Αποφεύγουμε την έμφαση στα λάθη.
- Αποφεύγουμε παρατηρήσεις, όπως «Χρειάζεται κι άλλη προσπάθεια», «Καλό μεν, αλλά...» κ.λπ.
- Επαινούμε την προσπάθεια.
- Δείχνουμε σεβασμό στην ιδιαιτερότητά του, χωρίς να στιγματίζουμε το μαθητή.