- Δημιουργούμε ειδικές γωνιές/χώρους μέσα στην αίθουσα με εκπαιδευτικά υλικά που επιτρέπουν την πρόσβαση στη μάθηση, μεμονωμένα ή σε ομάδες μαθητών.
- Φροντίζουμε η θέση του μαθητή να μη βλέπει προς το παράθυρο γιατί διασπάται η προσοχή του.
- Μειώνουμε τους παράγοντες που αποσπούν την προσοχή του.
- Δημιουργούμε κλίμα συνεργασίας και αποδοχής όλων των συμμαθητών.
- Προσφέρουμε ευκαιρίες συμμετοχής (εκμεταλλευόμαστε το μαθησιακό προφίλ του μαθητή και τομείς στους οποίους είναι καλός).
- Αποφεύγουμε την έμφαση στα λάθη.
- Αποφεύγουμε παρατηρήσεις, όπως «Χρειάζεται κι άλλη προσπάθεια», «Καλό μεν, αλλά...» κ.λπ.
- Επαινούμε την προσπάθεια.
- Δείχνουμε σεβασμό στην ιδιαιτερότητά του, χωρίς να στιγματίζουμε το μαθητή.
Γενικές διδακτικές πρακτικές για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες
12:07 π.μ.
0