- Μειώνουμε την γραφική εργασία για το μαθητή, διατηρώντας ωστόσο το βαθμό δυσκολίας.
- Τροποποιούμε τις δραστηριότητες (π.χ. ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, αντιστοιχίσεις, συμπλήρωση κενών, σύντομης απάντησης).
- Αντικαθιστούμε τις γραπτές οδηγίες με προφορικές, όπου είναι δυνατό.
- Δίνουμε στον μαθητή τη δυνατότητα να επιλέγει εργασίες μεταξύ δύο ή περισσότερων ισοδύναμων περιπτώσεων.
- Διδάσκουμε στον μαθητή να κρατάει ημερολόγιο ή σημειωματάριο για να οργανώνει τα μαθήματα και τον χρόνο του.
- Επιβεβαιώνουμε ότι ο μαθητής σημειώνει σε σημειωματάριο τις εργασίες για το σπίτι.
- Παροτρύνουμε τον μαθητή να χρησιμοποιεί χρωματιστούς φακέλους για να συγκεντρώνει τα φύλλα εργασίας του.
Πρακτικές για την εργασία στο σπίτι παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες
12:08 π.μ.
0