Πρακτικές για την εργασία στο σπίτι παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0




  • Μειώνουμε την γραφική εργασία για το μαθητή, διατηρώντας ωστόσο το βαθμό δυσκολίας.
  • Τροποποιούμε τις δραστηριότητες (π.χ. ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, αντιστοιχίσεις, συμπλήρωση κενών, σύντομης απάντησης).
  • Αντικαθιστούμε τις γραπτές οδηγίες με προφορικές, όπου είναι δυνατό.
  • Δίνουμε στον μαθητή τη δυνατότητα να επιλέγει εργασίες μεταξύ δύο ή περισσότερων ισοδύναμων περιπτώσεων.
  • Διδάσκουμε στον μαθητή να κρατάει ημερολόγιο ή σημειωματάριο για να οργανώνει τα μαθήματα και τον χρόνο του.
  • Επιβεβαιώνουμε ότι ο μαθητής σημειώνει σε σημειωματάριο τις εργασίες για το σπίτι.
  • Παροτρύνουμε τον μαθητή να χρησιμοποιεί χρωματιστούς φακέλους για να συγκεντρώνει τα φύλλα εργασίας του.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)