Τα παιδιά με Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες ανταποκρίνονται καλύτερα στην Κιναισθητική και Αισθητηριακή διδασκαλία για αυτό και είναι σημαντικό να χαρίζουμε στο μαθητή διαφορετικές γραφοκινητικές εμπειρίες. Εδώ η χρήση του φελλού και οι πινέζες προσφέρουν ένα τέτοιο στοιχείο.
Υλικά: φύλλα φελλού, μαρκαδόροι, πινέζες
Έχουμε αναφέρει και άλλες φορές πως υπάρχουν μεγαλύτερα οφέλη να διδαχθεί το δυσλεκτικό παιδί τις καταλήξεις που μπερδεύει ταυτόχρονα και σε αντίθεση, παρά τη κάθε μια μόνη της. Εδώ ασχοληθήκαμε με τις καταλήξεις -ο και -ω. Σε κάθε φύλλο φελλού γράφουμε λέξεις και τονίζουμε με άλλο χρώμα τις καταλήξεις -ο και -ω.
Σκοπός είναι να αποτυπωθούν πιο αποτελεσματικά οι διαφορετικές καταλήξεις αυτών των λέξεων. Γεμίζει τη κάθε κατάληξη με πινέζες και αυτό το στοιχείο της Κιναίσθησης είναι που συμβάλλει στη βελτίωση της αυτοματοποίησης.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον τρόπο:
- Βελτιώνουμε τη συγκέντρωση.
- Ενισχύουμε τη λεπτή κινητικότητα και το συντονισμό χεριού-ματιού.
- Διατηρούμε το ενδιαφέρον.
- Μετατρέπουμε την Ορθογραφία σε ευχάριστη εμπειρία.
Παράδειγμα εφαρμογής του φελλού σαν επιφάνεια γραφής:
❝Τα υλικά είναι γύρω μας για να δίνουμε την ευκαιρία διαφορετικών εμπειριών γραφής!❞