![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiYxCQiNrMpUEOf4Juc7golzW9sj2aGZ9vDN1Ak3llBFN2XCdwnd5oWzwtBWK0JpDUpHANZunuOEKF6kaf_hCaJeSgUfp6nnhzyMynhT0Olc5HFh_VqE7bZ4xxegIGkP3sDYIkAkoI8XOc/s400/7+%25CF%2586%25CF%2581%25CE%25AC%25CF%2583%25CE%25B5%25CE%25B9%25CF%2582+%25CF%2580%25CE%25BF%25CF%2585+%25CF%2583%25CE%25B1%25CE%25BC%25CF%2580%25CE%25BF%25CF%2584%25CE%25AC%25CF%2581%25CE%25BF%25CF%2585%25CE%25BD+%25CF%2584%25CE%25BF+%25CE%25B4%25CE%25B9%25CE%25AC%25CE%25B2%25CE%25B1%25CF%2583%25CE%25BC%25CE%25AC+%25CF%2583%25CE%25BF%25CF%2585.jpg)
1) Αντί για: Είμαι / Δεν είμαι “καλός”.
Να λες: Διαβάζω / δε διαβάζω σωστά.
2) Αντί για: Είναι δύσκολη αυτή η άσκηση, λογικό να μην μπορώ να τη λύσω.
Να λες: Είναι δύσκολη αυτή η άσκηση, ίσως να μην μπορώ να τη λύσω ακόμα.
3) Αντί για: Ήταν πανεύκολη αυτή η άσκηση. Δεν χρειάζεται να διαβάσω άλλο.
Να λες: Ήταν πανεύκολη αυτή η άσκηση. Ας λύσω μια πιο δύσκολη για να γίνω ακόμα καλύτερος.
4) Αντί για: Τουλάχιστον προσπάθησα.
Να λες: Δεν τα κατάφερα. Τι μου έλειπε; Τι πρέπει να διορθώσω;
5) Αντί για: Τα κατάφερα! Είμαι καλός σε αυτό το μάθημα.
Να λες: Τα κατάφερα! Τι θα μπορούσα να είχα κάνει ακόμα καλύτερα;
6) Αντί για: Αυτό το μάθημα δεν μου ταιριάζει. Δεν πειράζει, είμαι καλύτερος σε άλλα.
Να λες: Δε θα τα παρατήσω γιατί ξέρω ότι μπορώ να τα καταφέρω.
7) Αντί για: Δεν χρειάζεται να αγχώνομαι για το διαγώνισμα, είμαι καλός σε αυτό το μάθημα.
Να λες: Δεν χρειάζεται να αγχώνομαι για το διαγώνισμα, έχω διαβάσει σωστά και ξέρω καλά την ύλη.