Αχ Ελλάδα - Αποστόλης Ζυμβραγάκης

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0
Στου Αιγαίου τα νερά γεννημένος
παιδευμένος με Ομήρου σπουδή
σε δικτάτορες 'γω πνέω μένος
δημοκρατία ήθελ' από παιδί.

Τόσο πλούσια που 'χω τη γλώσσα
έχω άπλετο τον στοχασμό
αχ Ελλάδα και να 'ξερες πόσα
έχεις κάνει, απαιτώ σεβασμό.

Φιλοσόφησες νέο τον κόσμο
τα 'θεσες όλα με λογική
κι ο αέρας μύρισε δυόσμο
όραση είχαμε πια ολική.

Λευτεριά είναι το όνομά σου
κι ο δρόμος σου πάντα μακρύς
μα στα βράχια τα απότομά σου
στέκει ο αετός πανευτυχής.

Λευτεριά πάντα είχες σαν στόχο
κι αγωνίστηκες τόσο πολύ
το παράδειγμα μέσα μου το 'χω
των ηρώων είσαι η φυλή.

Των νεκρών τις φωνές τις ακούω
χρέος έχω, φορτίο βαρύ
ξένο δεν θέλω να υπακούω
ο νεκρός πάνω μου με θωρεί.

Μου χρωστάνε και δεν τους χρωστάω
χρωστώ μόνο σε ήρωες νεκρούς
σ' αυτούς ναι το κεφάλι λυγάω
όλους άλλους τους βλέπω μικρούς.

Αποστόλης Ζυμβραγάκης, Φεβρουάριος 2019.

Περισσότερα έργα μου εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)