ΤΑΣΕΙΣ

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

ΥΛΙΚΟ

ΒΙΝΤΕΟ

11/1/22

Τσούχλος: Οι 10.000 μαθητές και εκπαιδευτικοί που βρέθηκαν θετικοί σήμερα πήγαν χθες στα σχολεία





Ο Θεόδωρος Τσούχλος, πρόεδρος της ΟΛΜΕ αναφέρθηκε με σημερινές του δηλώσεις στην πρώτη μέρα λειτουργίας των σχολείων, κατά την οποία περίπου 7.000 εκπαιδευτικοί απουσίαζαν λόγω κορονοϊού, ενώ εντοπίστηκαν περίπου 16.000 κρούσματα.

Άκρως επικίνδυνο και προβληματικό χαρακτήρισε επίσης το γεγονός ότι σήμερα βρέθηκαν ακόμα 10.000 μαθητές και εκπαιδευτικοί θετικοί. Όλοι αυτοί προσήλθαν χθες στα σχολεία, υπογράμμισε, επομένως κάποιοι από αυτούς θα μετέδωσαν τον ιό στους συμμαθητές ή στους συναδέλφους τους. 

Τα σχολεία άνοιξαν με προχειρότητα είπε, ενώ αναφέρθηκε στο αλαλούμ που προέκυψε με τα self test το Σαββατοκύριακο υπογραμμίζοντας πως τα σχολεία δεν έπρεπε να ανοίξουν κατά αυτόν τον τρόπο. Όπως είπε, πολλά παιδιά στην περιφέρεια που μένουν πολλά χιλιόμετρα μακριά από τα σχολεία τους και δεν είχαν self test, προσήλθαν στο σχολείο με λεωφορεία για να κάνουν το self test νωρίς το πρωί της Δευτέρας.

Όσα παιδιά βγήκαν θετικά πώς γύρισαν πίσω στο σπίτι τους ή τι ιχνηλάτηση έγινε στο περιβάλλον του λεωφορείου ή του σχολείου που βρίσκονταν τόσες ώρες μαζί με συμμαθητές τους ή συμπολίτες μας, διερωτήθηκε ο Πρόεδρος της ΟΛΜΕ  υπογραμμίζοντας πως οι περίπου 200.000 μαθητές και εκπαιδευτικοί δεν μπόρεσαν  να κάνουν τεστ, όχι από αμέλεια, αλλά επειδή δεν το παρέλαβαν. Θα έπρεπε έστω η υπουργός Παιδείας να ζητήσει μια συγγνώμη, είπε. 

«Εμμονικό στοίχημα της Κεραμέως με έναν αόρατο εχθρό»

Αναφερόμενος στην επιμονή του υπουργείου Παιδείας να ανοίξουν τα σχολεία, ο κ. Τσούχλος έκανε λόγο για ένα εμμονικό στοίχημα της Νίκης Κεραμέως«Είναι σαν η υπουργός Παιδείας να έχει βάλει ένα εμμονικό στοίχημα με έναν αόρατο αντίπαλο -που δεν τον γνωρίζουμε κιόλας- και μέσα σε αυτό το παιχνίδι να είμαστε εμείς τα παίγνια αυτής της διαμάχης» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Περισσότερα εκπαιδευτικά νέα εδώ.


Δημοσίευση σχολίου

ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΑΡΧΕΙΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

TRANSLATE THIS SITE

 
Copyright © 2022 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Powered byBlogger