4 προτεινόμενες λύσεις για την επαναφορά της τάξης, στην τάξη προκειμένου να αποφύγουμε περιστατικά "του μαρτυριάρη" , του ανήσυχου που ψάχνει αφορμή να πάει στην τουαλέτα για να κάνει φασαρία και τέλος να χαλαρώσουμε την ένταση με το σπρέι της ησυχίας.
1. Ο κουβάς της φλυαρίας.
Μέσα σε ένα κουβαδάκι (ή κουτάκι) τοποθετεί κάθε παιδί καρτέλα με το όνομά του κάθε φορά που "φλυαρεί".Με αυτό τον τρόπο θα περιορίσουμε την διατάραξη της τάξης και ο μαθητής που το προκαλεί θα προβληματιστεί και θα χρειαστεί να αναστοχαστεί και να αναθεωρήσει τη στάση του όταν συνεισητοποιήσει το μέγεθος της "φλυαριάς" του.
2. Το εισιτήριο της τουαλέτας
Ονομαστικά εισιτήρια τουαλέτας για να διαπιστώσουν πόσες φορές πηγαίνουν στην τουαλέτα (που προφανώς έχουμε εμείς προηγουμένως διαπιστώσει ότι οι μισές τουλάχιστον είναι για βόλτα)
3. Το σπρέι της ησυχίας
"Ψεκάζουμε" την ατμόσφαιρα για να χαλαρώσει η ομάδα
4. Το αυτί της φλυαρίας.
Διαλέγουμε το αυτίο της αρεσκείας μας και το κολλάμε σε κάποια γωνιά της τάξης. Όταν ο μαθητής θέλει και επιμένει να "μαρτυρήσει" κάτι τότε εκτονώνεται σε εκείνη τη γωνιά , λέγοντας αυτό που θέλει να πει στο αυτί που φτιάξαμε. Αν πάλι είναι σε θέση μπορεί να γράψει ή και να το σχεδιάσει.