Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί και μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ με τη λήξη των συμβάσεών τους στα τέλη Ιουνίου θα πρέπει να προβούν σε αίτηση στον ΟΑΕΔ–ΔΥΠΑ για το επίδομα ανεργίας καθώς και για την έκδοση κάρτας ανεργίας.
Κατ' αρχάς οι αναπληρωτές προβαίνουν προβαίνουν στην ηλεκτρονική έκδοση δελτίου ανεργίας και ακολούθως προβαίνουν στην υποβολή ηλεκτρονικής αίτηση για το επίδομα τακτικής ανεργίας.
Πριν την υποβολή και ολοκλήρωση της αίτησης, σε εμφανές σημείο ζητείται η επισύναψη των απαραίτητων δικαιολογητικών τα οποία είναι:
1. Βεβαίωση Ενσήμων εργοδότη (τελευταίο δίμηνο)
2. Ασφαλιστική Ικανότητα (μόνο για όσους έχουν προστατευόμενα μέλη)
3. Εκκαθαριστικό της εφορίας (μόνο για τους νέους επιδοτούμενους)
4. Φωτοτυπία της 1ης σελίδας του βιβλιαρίου της τράπεζας που να φαίνεται καθαρά ο αριθμός ΙΒΑΝ και στο οποίο το όνομα σας θα είναι πρώτο όνομα στο λογαριασμό. Σημείωση Αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας επισυνάπτεται μόνο εάν τα στοιχεία αυτής έχουν τροποποιηθεί ώστε να ελεγχθούν και να καταχωρηθουν από εμάς τα ορθά στοιχεία.
Προσοχή:
1. Οι Αναπληρωτές Καθηγητές επιλέγουν το ΚΠΑ2 της μόνιμης κατοικίας τους και όχι το ΚΠΑ2 που οντιστοιχεί σύμφωνα μι τη διεύθυνση εργασίας
2. Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων για το επίδομα τακτικής ανεργίας είναι 6Ο ημερες από την ημερομηνία απόλυσης και η επιδότηση τους αρχίζει από την 7η ημέρα εάν η εγγραφή γίνει μέσα στις πρώτες 7 ημέρες, εάν η αίτηση υποβληθεί μετά το 7ήμερο τότε η επιδότηση αρχίζει από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης.
3. Η πρώτη παρουσία είναι απαραίτητο να πραγματοποιηθεί δύο μήνες μετά την αίτηση και έχει περιθώριο 1 μήνα. Τα διαστήματα αναγράφονται απευθείας μετά την ηλεκτρονική ολοκλήρωση της αίτησης.
Δείτε βήμα-βήμα πώς μπορείτε να βγάλετε Δελτίο Ανεργίας, μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΟΑΕΔ: