Τραγούδια για τις πρώτες μέρες στο Νηπιαγωγείο

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0

Το https://www.elniplex.com επιμελήθηκε μια λίστα με παιδικά τραγούδια για τις πρώτες μέρες στο Νηπιαγωγείο.

1Το τραγούδι του Μεσσιάν- Θάνος Μικρούτσικος

2. Εγώ είμαι εγώ- Δέσποινα Μπογδάνη Σουγιούλ

3. Νταν Στις Οκτω-The Burger Project

4. Λόκου Μόκου Μα- Ευτυχία Μητρίτσα

5. Αγόρια Κορίτσια, Φοίβος Δεληβοριάς

6. Με της καρδιάς τα χρώματα- Δήμητρα Σταυράκη

7. Μπαμπάκο τι θα φάμε, Ε. Σπαθάρης, Τ. Ιωαννίδης

8. Εγώ κι εσύ μαζί- Τ. Πανούσης, Α. Ιωαννίδης

9. Η καλή κυρά-βδομάδα- Π. Θαλασσινός

10. Εδώ νηπιαγωγείο- Τάσος Ιωαννίδης, χορωδία

11. Το ελεφαντάκι- Φοίβος Δεληβοριάς

12. Επτά ποτάμια- Ελευθερία Αρβανιτάκη- Δώρος Δημοσθένους

13. Μάγειρας- Μάριος Φραγκούλης-Ηλίας Μαμαλάκης

 

14. Ένας ήλιος, μία γη, ένα φεγγάρι- Γιάννης Κότσιρας

15.  Ο κόκορας ξυπνάει – Διονύσης Σαββόπουλος

16. Διαξιφισμοί- Μάριος Φραγκούλης, Γιώργος Περρής

17. Μικρός πρίγκιπας- Μάριος Φραγκούλης

18. Αν- Δημήτρης Μητσοτάκης, Ιωάννα & Γωγώ Μητσοτάκη, Στεφανία Καλταμπάνου

19. Και γύρω γύρω όλοι- Γιάννης Ζουγανέλης

20. Σαλοπέτα- Δημήτρης Μπασλάμ

21. Χόκι Πόκι

22. Όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι- Διονύσης Σαββόπουλος

23. Χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ- Χορωδία Σπ. Λάμπρου

24. Ένα γράμμα, μια ιστορία- Αργυρώ Ανανιάδου, Κωνσταντίνος Καϊκής

25. Καλημέρα- Χρυσάνθη Δενδρή

26. Καλημέρα- Πέτρος Βαγιόπουλος & ΣΟΥΑΡέ Ft Ορφέας Περίδης


Περισσότερο υλικό για το Νηπιαγωγείο εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)