<e-didaskalia></e-didaskalia>

8/5/12

Επαναληπτικές ασκήσεις στη Γλώσσα για την 10η ενότητα ΣΤ' Δημοτικού (Ατυχήματα).



Ο    ΒΑΘΜΟΣ  ΜΟΥ
 

ΟΝΟΜΑ :………………………………………………………………………………………………………

ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ

ΤΑΞΗ  ΣΤ΄  ΕΝΟΤΗΤΑ 10Η ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ


 1. Στις παρακάτω προτάσεις να βρεις τα ρήματα και να τα χαρακτηρίσεις ως μεταβατικά , αμετάβατα ή συνδετικά .
    ( ΒΑΘΜΟΙ 30 )
    Στα διαλείμματα  είμαστε προσεκτικοί.
Το ρήμα είναι :............................................................................
Προσέχουμε τα μικρότερα παιδιά .
Το ρήμα είναι :............................................................................
Δεν  τρέχουμε στις σκάλες του σχολείου .
Το ρήμα είναι :............................................................................
Οι δάσκαλοι επιτηρούν τους μαθητές .
Το ρήμα είναι :............................................................................
Ο Κωνσταντίνος εκλέχτηκε πρόεδρος της τάξης .
Το ρήμα είναι :............................................................................
Τα παιδιά χορεύουν στην πλατεία .
    Το ρήμα είναι :............................................................................



2. Διάβασε τις παρακάτω προτάσεις και στη συνέχεια συμπλήρωσε τον πίνακα που ακολουθεί. ( ΒΑΘΜΟΙ 30 )

1.  Ο θάνος μού έδωσε μια κάρτα για τα γενέθλιά μου .
2.  Η δασκάλα μάς  είπε την ιστορία .
3.  Της έδειξα το νέο μου σπίτι.
4.  Του χάρισε ένα χρωματιστό μολύβι .
5.  Δε μου είπες τα νέα από το ταξίδι σου .
6.  Μου αγόρασε ένα καινούριο ποδήλατο .


ΡΗΜΑ
ΑΜΕΣΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
ΕΜΜΕΣΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
1



2



3



4



5



6






3.Να συμπληρώσετε τα κενά των παρακάτω προτάσεων με την κατάλληλη αντωνυμία: ( ΒΑΘΜΟΙ 20 )

δικός μας   
τόσος
        ό,τι
ποιοι
κάτι
     Εκείνη
     Τέτοιος
     Κάμποσος
     Καθένας
     αυτός

............................. καιρός πέρασε από τότε , πού να θυμάμαι ;
     .............................τη νύχτα κανένας δεν κοιμήθηκε .
     ............................. ήταν σε όλη του τη ζωή .
     Έτρωγε ...................... έβρισκε .
      .......................... ήρθαν ;
............................ είπε αλλά δεν το άκουσα .
............................... έλεγε τη γνώμη του .
Μαζεύτηκε ................................... κόσμος .
............................. ο δρόμος βγάζει στο σπίτι μας .
Αυτός ο σκύλος είναι ...............................................


4.Διάλεξε μια από τις λέξεις της παρένθεσης , για να αντικαταστήσεις  τις υπογραμμισμένες λέξεις του κειμένου : 
 ( ΒΑΘΜΟΙ 20 )

( σοβαρός , κήπος , κρατικός , μια νύχτα , πλησιέστερος , τραυματίζομαι , συμβουλεύω , γρήγορα , καλά )

Ένα απόγευμα έπαιζα στην αυλή ........................με τα ξαδέρφια μου . Προσπάθησα να πιάσω την μπάλα  , αλλά σκόνταψα σε μια πέτρα , έπεσα κάτω και χτύπησα ...................
Άρχισα να κλαίω και αμέσως ................................................ ήρθε η μητέρα μου . Μου είπε ότι το τραύμα ήταν άσχημο ....................................... έτσι πήγαμε στο πιο  κοντινό    ................................. δημόσιο ....................................... νοσοκομείο. Οι γιατροί μού έκαναν ράμματα και συνέστησαν  ...................................... να μείνω   για ένα βράδυ ............................
εκεί,   γιατί είχα χάσει πολύ αίμα . Θα μου έκαναν και κάποιες εξετάσεις . Ευτυχώς , έμεινα μόνο μία μέρα , αφού κατά τα άλλα ήμουν υγιής  ..................................................  



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Η Φωτό Μου

ΕΤΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ:
1988.

ΔΙΑΜΟΝΗ:
Νίκαια Αττικής.

ΣΠΟΥΔΕΣ:

Πτυχιούχος Φιλοσοφίας – Παιδαγωγικής – Ψυχολογίας, με κατεύθυνση Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Πτυχιούχος European Computer Driving Licence για τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές.
Πτυχιούχος Competency in English as second language from the University of Michigan για την Αγγλική Γλώσσα.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ:

2006 - σήμερα: Ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου.
2011 - σήμερα: Εφαρμογή ψηφιακής πλατφόρμας ηλεκτρονικού σχολείου στο http://e-didaskalia.blogspot.com.
Καλοκαίρι 2012: Δημιουργική απασχόληση ηλεκτρονικής διδασκαλίας των παιδιών των δημοτικών σχολείων του Δήμου Νίκαιας – Αγ. Ι. Ρέντη μέσω του http://e-didaskalia.blogspot.com στο πρόγραμμα του Δήμου «Καλοκαίρι στην πόλη μου».
2013: Πιστοποίηση εγκεκριμένης αναγγελίας έναρξης ασκήσεως επαγγέλματος διδασκαλίας Φιλολόγου ΠΕ02 για φροντιστήρια και κατ' οίκον διδασκαλία με αριθμό πρωτοκόλλου 26363.
2013 - σήμερα: Παράδοση διαδικτυακών μαθημάτων μέσω skype.
2013 - σήμερα: Φιλόλογος στον φροντιστηριακό όμιλο "Πουκαμισάς".
2013 - σήμερα: Σύμβουλος καθηγητής στα παιδιά του Γυμνασίου του φροντιστηρίου "Πουκαμισάς" στη Νίκαια.
Καλοκαίρι 2013: Συμμετοχή στη συγγραφή εκπαιδευτικού βοηθήματος Νεοελληνικής Γλώσσας Γ' Γυμνασίου για τα φροντιστήρια "Πουκαμισάς".
Καλοκαίρι 2013: Συμμετοχή σε εκπαιδευτικά σεμινάρια διδασκαλίας της Νεοελληνικής Γλώσσας και των Λατινικών για την Γ' Λυκείου.
Σεπτέμβριος 2013: Συνεργασία με την European Networking Consultants για την εγκατάσταση του ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού του http://e-didaskalia.blogspot.gr σε εξειδικευμένα εκπαιδευτικά tablets.
Χειμώνας 2013: Συμμετοχή σε εκπαιδευτικά σεμινάρια διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών, της Ιστορίας και της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας για την Γ' Λυκείου.
2014: Συγγραφή εκπαιδευτικών βοηθημάτων Νεοελληνικής Γλώσσας Β' και Γ' Γυμνασίου για τις εκδόσεις "Πουκαμισάς".
Φεβρουάριος 2014: Συνεργασία με την Πρεσβεία της Ελλάδος στη Μαδρίτη για την προβολή της Οδύσσειας οπτικοποιημένης στο Δημόσιο Σχολείο της ευρύτερης περιοχής της Μαδρίτης C.E.I.P. Canada Real. Σχετική ανακοίνωση της Πρεσβείας: http://www.mfa.gr/spain/presveia/news/epistole-tou-demotikou-skholeiou-tes-madrites-ceip-canada-real-pros-ton-presbu-phragkisko-berro.html . Σχετική ανακοίνωση του σχολείου: www.educa2.madrid.org-web/centro.cp.canadareal.colladovillalba
Αύγουστος 2014: Ψηφιοποίηση και δημοσίευση του μυθιστορήματος "Η πραγματικότητα μιας φανταστικής ζωής". Ολόκληρο το μυθιστόρημα online και δωρεάν σε μορφή e-book: http://e-didaskalia.blogspot.gr/2014/08/apostolis-zymvragakis.html

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ:
Δημιουργός και διαχειριστής των εξειδικευμένων εκπαιδευτικών ιστολογίων:
http://e-didaskalia.blogspot.com, http://onomatologio.blogspot.com, http://e-sxoleio.weebly.comhttp://e-greekschool.blogspot.com, http://ilektronikosxoleio.blogspot.com, http://e-ekpaideusi.blogspot.com, http://e-meleti.blogspot.com.
Συγγραφή μυθιστορημάτων. Δύο μυθιστορήματα είναι ολοκληρωμένα και άλλα δύο είναι στο στάδιο συγγραφής τους.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
E-mail: zymvras@hotmail.gr
Facebook: facebook.com/ididaskalia
Twitter: twitter.com/e_didaskalia
Google Plus: plus.google.com/+E-didaskaliaBlogspotGr
Site: e-didaskalia.blogspot.gr

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

To e-didaskalia.blogspot.gr είναι ένα εκπαιδευτικό ιστολόγιο που συγκεντρώνει και αναδημοσιεύει ό,τι πιο αξιόλογο υλικό κυκλοφορεί στο διαδίκτυο, ώστε να βοηθηθούν μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις των σχολικών υποχρεώσεων, ειδικά αυτές τις τόσο δύσκολες εποχές.

Το e-didaskalia.blogspot.gr δεν αναρτά στο διαδίκτυο υλικό που προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα. Όλο το υλικό που βρίσκεται εδώ, αναδημοσιεύεται μέσω τρίτων ιστοσελίδων, όπου έχει γίνει και η αρχική δημοσίευση από άλλους χρήστες του διαδικτύου, οι οποίοι δεν έχουν καμία σχέση με το παρόν ιστολόγιο.

Αν παρόλα αυτά υπάρχει κάποιος κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων που ανακάλυψε πως έχει αναδημοσιευθεί στο παρόν ιστολόγιο μέρος της δουλειάς του και δεν το επιθυμεί, παρακαλείται να επικοινωνήσει με το e-didaskalia.blogspot.gr, ώστε να αφαιρεθεί η ανάρτηση αμέσως.

Όλο το εκπαιδευτικό υλικό στο e-didaskalia.blogspot.gr βρίσκεται για την προσωπική και μόνο χρήση των επισκεπτών του και δεν εκμεταλλεύεται εμπορικά. Παρακαλείσθε, αν κάποιο από τα σχολικά βοηθήματα ή βιβλία ή ντοκιμαντέρ ή οποιοδήποτε άλλο υλικό σας αρέσει, να προβείτε στην αγορά του από τα νόμιμα σημεία πώλησης.