Έτσι θα μάθεις πώς πήγε η μέρα του παιδιού σου στο σχολείο χωρίς να του κάνεις αυτήν την ερώτηση!

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0
Έτσι θα μάθεις πώς πήγε η μέρα του παιδιού σου στο σχολείο χωρίς να του κάνεις αυτήν την ερώτηση!

«Πώς πήγες σήμερα στο σχολείο»; Μία συνηθισμένη κι ίσως χιλιοειπωμένη έκφραση που βγαίνει από το στόμα μας μόλις γυρίσει το παιδί μας από το σχολείο.
Τα παιδιά συνήθως απαντούν μονολεκτικά, κάτι βέβαια που εσάς δεν σας ικανοποιεί. Για το λόγο αυτό εμείς σας βρήκαμε μερικά tips που μπορείτε να ακολουθήσετε χωρίς να του κάνετε αυτήν την ερώτηση αλλά και να μάθετε επιτέλους πώς ήταν η μέρα του!
• Ποιο ήταν το καλύτερο πράγμα που συνέβη σήμερα στο σχολείο;
• Πες μου κάτι που σε έκανε να γελάσεις σήμερα;
• Ποιο είναι το ωραιότερο σημείου του σχολείου;
• Εάν καλούσα την δασκάλα σου σήμερα στο σπίτι τι θα μου έλεγε για σένα;
• Πες μου μία παράξενη λέξη που άκουσες σήμερα.
• Πώς βοήθησες κάποιον συμμαθητή σου σήμερα;
• Πες μου ένα πράγμα που έμαθες σήμερα
• Σε ποιο σημείο βαρέθηκες σήμερα;
• Πώς σε βοήθησε σήμερα ένας συμμαθητής σου; Στο μάθημα;
• Εάν προσγειωνόταν στην αίθουσα ένα ούφο, ποιον θα ήθελες να πάρει μαζί του;
• Πες μου κάτι καλό που συνέβη σήμερα.
• Με ποιον θα ήθελες να παίξεις όταν τελειώσεις τα διαβάσματά σου;
• Ποια λέξη άκουσες σήμερα που σου έκανε εντύπωση;
• Ποιος από την τάξη είναι πιο κοντά σε σένα;
• Εάν γινόσουν αύριο δασκάλα-δάσκαλος τι θα έκανες;
• Ποιος είναι ο πιο αστείος στην τάξη;
• Πες μου σε ποια σημεία χρησιμοποίησες το μολύβι σου σήμερα.


Περισσότερες συμβουλές εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)