Οι λέξεις – κλειδιά των βασικών πράξεων βοηθούν τους μαθητές να κατανοήσουν τις πράξεις αυτές και να βρίσκουν αμέσως τη λύση σε κάθε μαθηματικό πρόβλημα.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiEskZT3_BWzmiQMbHxVr6I9GsQS5DA-QNiPiu5RAlqRXzq1btXrp18Ubu2RBlOeD7frLHuO7v1cg3CaqicRHohKeUi5xQk4E2S1AKkwoQZt7LbQrdugdKdAxsysOzRQuUF9YI0GDHRieAC/s1600/SuperStock_4170R-6604.jpg)
Πρόσθεση
- προσθέτω
- βάζω
- όλα μαζί / μαζί
- και
- άθροισμα
- σύνολο / συνολικά
- αύξηση / αύξηση
- συν
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEigZydie3BP1BN_sq0YykMdkZJ51btGIBLBcRU9REfR_w3Ll7pel8enWLp0psZZqUa3-0RfNDbMQIl0JEmZHcF35jhAPZT-vPa0FxpoB2QQa9WV5MoBSCkd5ASW_dS4Qoy-Bd-T8l7NTpFX/s1600/Mrs_subtraction.jpg)
Αφαίρεση
- διαφορά
- αφαιρώ
- λιγότερα
- πόσα περισσότερα
- πόσο μακρύτερο/ κοντύτερο/ μικρότερο
- τι απέμεινε
- μείωση
- ρέστα
- υπόλοιπο
- μείον
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh58LjA8nh6z3fPtF4kVGMYUJNdpYkqTYlD80bH3QnjAGKy8enALj8c-l7lKwuO500xeyyn5ZCXvNnaY10A7_SYeNZ1anO6hHJGKGdaTpi_raweeNqbXsahgO3I2lPR_YIPabejTAUigJCi/s1600/multiplication-sig-hi.png)
Πολλαπλασιασμός
- διπλάσιο, τριπλάσιο, τετραπλάσιο,κ.ο.κ.
- γινόμενο
- κάθε
- τόσες φορές μεγαλύτερο
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg0u_wWz-adscokaFsEdPByaqBJujKHxUJFF-N6eN8J_Kg6CLJToSwhaUhLPkQBC_Ap_qrw_sJKvdRFHgM0Bx7U7MmRtr_4tQxy7RVjoXQ_8RHlX3VDC1HBf8uXH8D3yxY1Ynm4FKIzyM0d/s1600/math-division-symbol.png)
Διαίρεση
- μοίρασε ισάξια
- το καθένα
- πηλίκο
- διαιρετέος
- χωρίζω σε ίσα μέρη
- το μισό
Tips:
Μπορείτε να κατασκευάσετε τα δικά σας μαθηματικά σύμβολα, χρησιμοποιώντας γλωσσοπίεστρα.
Επίσης με τις παραπάνω να κάνετε την παρακάτω άσκηση:
Δημιουργείστε έναν πίνακα σαν τον παρακάτω.
Πρόσθεση | Αφαίρεση | Πολλαπλασιασμός | Διαίρεση |
Κόψτε τις λέξεις – κλειδιά για κάθε πράξη και ζητήστε από το μαθητή να τις κολλήσει στην κάθε κατηγορία.
Δώστε στο μαθητή προβλήματα, που περιέχουν τις λέξεις – κλειδιά και ζητήστε του να τις υπογραμμίσει για να κατανοήσει ποια πράξη πρέπει να κάνουμε.
Χρησιμοποιήστε μια σελίδα στο τέλος του τετραδίου έτσι ώστε να έχει τη δυνατότητα ο μαθητής να ανατρέχει, όποτε χρειάζεται, για να γράψει τις λέξεις – κλειδιά είτε κάνοντας την προηγούμενη άσκηση είτε προσθέτοντας νέες λέξεις που θα συναντά στα μαθηματικά προβλήματα.
pyxidagnwsis.grΠερισσότερα εκπαιδευτικές κάρτες εδώ.