![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgbAJHhtQjjASVnNOMaXQltLwDRKh_dtwylOTBcg8hIcl8Jw_t5007HRivZf7Akyo5WOACJ4ZtO9MXCYQgxT-uxZWqTcPOrxycuZYLU66VlVg11i5_B8SHfLXDuzoEG8kCFws3rQaK-Cb8/s320/%25CE%25A0%25CF%258E%25CF%2582+%25CE%25BD%25CE%25B1+%25CF%2584%25CE%25B5%25CE%25BB%25CE%25B5%25CE%25B9%25CF%258E%25CE%25BD%25CF%2589+%25CF%2584%25CE%25BF+%25CE%25B3%25CF%2581%25CE%25B1%25CF%2580%25CF%2584%25CF%258C+%25CE%25BC%25CE%25BF%25CF%2585%2521+5+%25CF%2580%25CF%2581%25CE%25BF%25CF%2584%25CE%25AC%25CF%2583%25CE%25B5%25CE%25B9%25CF%2582+%25CE%25B5%25CF%2580%25CE%25B9%25CE%25BB%25CF%258C%25CE%25B3%25CE%25BF%25CF%2585+%25CE%25B5%25CE%25BD%25CF%258C%25CF%2582+%25CE%25B3%25CF%2581%25CE%25B1%25CF%2580%25CF%2584%25CE%25BF%25CF%258D.jpg)
Όσοι συμμετέχουμε στην εκπαίδευση και παρέμβαση παιδιών με Δυσλεξία έχουμε έρθει πολλές φορές αντιμέτωποι με συναισθήματα άρνησης και πανικού που βιώνουν μπροστά σε μια γραπτή εργασία. Η απαίτηση να επεξεργαστούν ή να παράξουν ένα γραπτό έργο αποτελεί για αυτά μια επίπονη διαδικασία. Για να αντιμετωπίσουμε αυτό το φαινόμενο πάντα η λύση είναι να βοηθήσουμε το δυσλεξικό παιδί να οργανώσει τη σκέψη του εφοδιάζοντας το με σχεδιαγράμματα που προτείνουν μικρά, ξεκάθαρα βήματα.
Η παρακάτω αφίσα δίνει 5 απλές επιλογές για τη τελευταία πρόταση επιλόγου ενός γραπτού!
~Πώς να τελειώνω όταν γράφω!
Κλείσε με μια σκέψη ή συναίσθημα:
Δείξε στον αναγνώστη σου πώς σκέφτεσαι ή
πώς αισθάνεσαι για αυτά που έγραψες!
Κλείσε με μια συμβουλή:
Δώσε μια συμβουλή στον αναγνώστη σου
σχετικά με αυτά που έγραψες πχ. τι θα
πρέπει να προσέχει, να σκεφτεί, να προβλέψει.
Κλείσε με κάτι αστείο:
Μπορείς να σκεφτείς κάτι αστείο
που συνέβη για αυτά που έγραψες;
Γράψε το και θα θυμούνται την ιστορία σου
σίγουρα!
Κλείσε με μια ερώτηση:
Κάνε μια ερώτηση!
Υπάρχει κάτι πού θα ήθελες
να αναρωτηθεί ο αναγνώστης σου;
Γράψε ένα ρητό:
Γράψε τα λόγια που είπε κάποιος γνωστός!
Άσπα Μητρακάκη