Πώς να τελειώνω το γραπτό μου! 5 προτάσεις επιλόγου ενός γραπτού

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0


Όσοι συμμετέχουμε στην εκπαίδευση και παρέμβαση παιδιών με Δυσλεξία έχουμε έρθει πολλές φορές αντιμέτωποι με συναισθήματα άρνησης και πανικού που βιώνουν μπροστά σε μια γραπτή εργασία. Η απαίτηση να επεξεργαστούν ή να παράξουν ένα γραπτό έργο αποτελεί για αυτά μια επίπονη διαδικασία. Για να αντιμετωπίσουμε αυτό το φαινόμενο πάντα η λύση είναι να βοηθήσουμε το δυσλεξικό παιδί να οργανώσει τη σκέψη του εφοδιάζοντας το με σχεδιαγράμματα που προτείνουν μικρά, ξεκάθαρα βήματα. 

Η παρακάτω αφίσα δίνει 5 απλές επιλογές για τη τελευταία πρόταση επιλόγου ενός γραπτού!


~Πώς να τελειώνω όταν γράφω!

Κλείσε με μια σκέψη ή συναίσθημα:
Δείξε στον αναγνώστη σου πώς σκέφτεσαι ή
πώς αισθάνεσαι για αυτά που έγραψες!

Κλείσε με μια συμβουλή:
Δώσε μια συμβουλή στον αναγνώστη σου
σχετικά με αυτά που έγραψες πχ. τι θα
πρέπει να προσέχει, να σκεφτεί, να προβλέψει.

Κλείσε με κάτι αστείο:
Μπορείς να σκεφτείς κάτι αστείο
που συνέβη για αυτά που έγραψες;
Γράψε το και θα θυμούνται την ιστορία σου
σίγουρα!

Κλείσε με μια ερώτηση:
Κάνε μια ερώτηση!
Υπάρχει κάτι πού θα ήθελες
να αναρωτηθεί ο αναγνώστης σου;

Γράψε ένα ρητό:
Γράψε τα λόγια που είπε κάποιος γνωστός!


Άσπα Μητρακάκη
Ειδική Παιδαγωγός - Κοινωνική Ανθρωπολόγος, dyslexiaathome.blogspot.gr

Περισσότερες συμβουλές εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)