πολυ ενδιαφερουσα και κατατοπιστικη η παρουσιαση των τεχνικων συγγραφης προλογου κι επιλογου εκθεσεων .το σημαντικοτερο ομως παραμενει το κυριως θεμα κι η αναπτυξη του .οσο θυμαμαι απ΄τα σχολικα χρονια κι απ ΄οτι καταλαβαινω ,δεν εχει αλλαξει,η εκεθεση εξακολουθει να αντιμετωπιζεται ως ενα μαθημα χωρις να λαμβανεται υπόψιν η ιδιαιτεροτητα της που δεν ειν΄αλλη απ΄την εμπνευση του ατομου καθότι κατα την συγγραφη ,δημιουργει.οσα και να διδαχθουμε παραμενουν τεχνικες παρουσιασης ,το τι θα περιεχει ,εξαρταται απο το ατομο κατα ποσο ,το θεμα κεντριζει το ενδιαφερον του .τι θελω να πω 'θελω να πω οτι δινοντας ενα θεμα για ολους τους εξετεζομενους ,δεν διαφερει απο ενα διαγωνισμα -εξεταση μαθηματικων ή ιστοριας ή και γλωσσας .πιστευω η εκθεση ,ειτε ως εξεταζομενο αντικειμενο κορμου ειτε πανελληνιων θα΄πρεπε να 'χει πολλαπλοτητα επιλογης θεματος π.χ 4-5 θεματα και ο καθενας επιλεγει κατα το ενδιαφερον του περιοριζοντας την ελλειψη εμπνευσης -ευχαριστω
πολυ ενδιαφερουσα και κατατοπιστικη η παρουσιαση των τεχνικων συγγραφης προλογου κι επιλογου εκθεσεων .το σημαντικοτερο ομως παραμενει το κυριως θεμα κι η αναπτυξη του .οσο θυμαμαι απ΄τα σχολικα χρονια κι απ ΄οτι καταλαβαινω ,δεν εχει αλλαξει,η εκεθεση εξακολουθει να αντιμετωπιζεται ως ενα μαθημα χωρις να λαμβανεται υπόψιν η ιδιαιτεροτητα της που δεν ειν΄αλλη απ΄την εμπνευση του ατομου καθότι κατα την συγγραφη ,δημιουργει.οσα και να διδαχθουμε παραμενουν τεχνικες παρουσιασης ,το τι θα περιεχει ,εξαρταται απο το ατομο κατα ποσο ,το θεμα κεντριζει το ενδιαφερον του .τι θελω να πω 'θελω να πω οτι δινοντας ενα θεμα για ολους τους εξετεζομενους ,δεν διαφερει απο ενα διαγωνισμα -εξεταση μαθηματικων ή ιστοριας ή και γλωσσας .πιστευω η εκθεση ,ειτε ως εξεταζομενο αντικειμενο κορμου ειτε πανελληνιων θα΄πρεπε να 'χει πολλαπλοτητα επιλογης θεματος π.χ 4-5 θεματα και ο καθενας επιλεγει κατα το ενδιαφερον του περιοριζοντας την ελλειψη εμπνευσης -ευχαριστω
ΑπάντησηΔιαγραφή