1. Βάζω τόνο ή διαλυτικά ή τόνο και
διαλυτικά (ανάλογα τι χρειάζεται) σε
κάθε υπογραμμισμένη λέξη.
Δεν
πρέπει να κοροιδεύουμε τους συμμαθητές μας.
Κάθε
πρωι πλένω τα δόντια μου.
Ο μαιντανός
δίνει νοστιμιά στο φαι.
Χθες
είδα στον ύπνο μου μια νεραιδα.
«Κοροιδο
Μουσολίνι …» τραγούδησαν τα παιδιά στη γιορτή.
Η χώρα μας παράγει πολλά αγροτικά προιόντα.
2. Μπορείς να κυκλώσεις τους
διφθόγγους;
Τα
πουλιά κελαηδούν χαρούμενα.
Ο αϊτός
και το αηδόνι είναι πουλιά.
Η
παροιμία λέει :«Βοήθα με να σε βοηθώ να ανεβούμε στο βουνό».
Ο Μάης
είναι ο μήνας των λουλουδιών.
Το
κομπολόι μου έχει πολλές χάντρες.
3. Μπορείς να ξαναγράψεις
τις προτάσεις βάζοντας απόστροφο ( ’ );
Αύριο θα πάω σε ένα πάρτι
γενεθλίων.
_____________________________________________________________
Έφυγα από το σπίτι και πάω
σε ένα συμμαθητή μου.
_____________________________________________________________
Του έδωσα πολλές ευχές για
γρήγορη ανάρρωση.
_____________________________________________________________
- Πού είναι πιο καλά ;
- ___________________________________________________________
Έχουμε το ομορφότερο
σχολείο της πόλης μας.
____________________________________________________________
4. Μπορείς να βάλεις
ενωτικό (-) όπου χρειάζεται;
· Ο κυρ Γιώργος και η κυρα
Γιώργαινα πήγαν στο Κ.Α.Π.Η .
· Ο Αϊ Δημήτρης είναι πολιούχος της Θεσσαλονίκης.
· Ο κυρ Κώστας είναι
φύλακας στο σχολείο μας.
· Ο πάτερ Ιωάννης είναι ο
παπάς της ενορίας μας.
· Ο καπετάν Μιχάλης ήταν
σπουδαίος ναυτικός.
· Ο Αϊ Βασίλης είναι πολύ αγαπητός στα παιδιά.
5. Αφήνω ένα μήνυμα στην
πόρτα του σπιτιού μου για το φίλο μου ή τη φίλη μου που θα ’
ρθει να με πάρει για να πάμε στο πάρκο να παίξουμε κι εγώ θα λείπω.
________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________