1. Βάζω
τελεία (.), ερωτηματικό (;) ή θαυμαστικό (!) στις παρακάτω
προτάσεις:
Τι
ώρα θα έρθεις
Η
Άννα και ο Πέτρος είναι φίλοι
Πώς
πηγαίνεις στο σχολείο
Αχ, το χέρι μου
Τι
όμορφο που είναι
Ο
Κώστας διαβάζει ένα παραμύθι
2. Βάζω
τόνους στις παρακάτω
προτάσεις:
·
Αυριο θα παμε βολτα με το
αυτοκινητο μας.
·
Μη διαβαζεις το ημερολογιο μου.
·
Κατεβα απο το ποδηλατο μου.
·
Οι μαθητες εχασαν τα τετραδια
τους.
3. Συμπληρώνω
τις ερωτήσεις με τις λέξεις πού,
πότε, γιατί και πώς:
-
_______ πήγες να δεις τη
γιαγιά σου; - Χτες το απόγευμα.
-
_______ πήγες να δεις τον
αγώνα; - Στο γήπεδο.
-
_______ ήρθες στο
σχολείο; - Με τα πόδια.
-
_______ δεν αγόρασες την
μπλούζα; - Γιατί δεν είχα λεφτά.
4. Συμπληρώνω
τις προτάσεις με τις αρνητικές λέξεις
που ταιριάζουν:
Αποκλείεται,
Ποτέ, Δεν, ούτε, Όχι, ούτε
Δεν
ξέρω _______ γαλλικά ________ γερμανικά.
___________
να σου πάρω κι άλλο παιχνίδι.
________
, δε με λένε Κατερίνα.
_______
δε σου είπα ψέματα.
_______
ξέρω τι ώρα θα γυρίσει.
5. Βάζω το παραμύθι στη σωστή
σειρά, γράφοντας τις λέξεις ΤΙΤΛΟΣ, ΑΡΧΗ, ΜΕΣΗ και ΤΕΛΟΣ:
Όταν
επιστρέψαμε, ήμασταν κουρασμένοι αλλά ευτυχισμένοι!
Μια Κυριακή
εγώ και η οικογένειά μου πήγαμε βόλτα στην εξοχή.
Ετοιμάσαμε τα πράγματά μας και τα βάλαμε στο
αυτοκίνητο.
Βόλτα
στην εξοχή.
Μόλις φτάσαμε στο μικρό δασάκι, αρχίσαμε να
παίζουμε, να τρέχουμε, να
διασκεδάζουμε! Και τι δεν κάναμε!