Το βίντεο καταγγέλλει την οδική συμπεριφορά όσων ασχολούνται με το κινητό τους τη στιγμή που βρίσκονται στο τιμόνι. Η εταιρεία που οργάνωσε την καμπάνια πήρε αφορμή από τα πορίσματα μιας αμερικάνικης έρευνας που έδειξε ότι το 27% των ανθρώπων παραδέχονται πως μπαίνουν στο Facebook όταν οδηγούν. Στόχος των συντελεστών είναι να συνειδητοποιήσουν όλοι ότι ένα ατύχημα, σαν αυτό του βίντεο, μπορεί να συμβεί σε οποιονδήποτε δεν αφοσιώνεται 100% στον δρόμο την ώρα που οδηγεί.
Περισσότερες καμπάνιες εδώ.