4+1 τραγούδια για το διάβασμα

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0


Τραγούδια για το διάβασμα, επιλέξαμε σήμερα να κάνουμε ένα αφιέρωμα με τραγούδια για εσένα που σου αρέσει να διαβάζεις, μαζί με μουσική.
Επειδή ο καιρός σήμερα είναι ιδιαίτερα μουντός, ταιριάζει πολύ ο ζεστός καφές, ένα καλό βιβλίο και καλή μουσική φυσικά!
τραγούδια για το διάβασμα

Κάποιες φορές – Δημήτρης Μητροπάνος & Στέφανος Κορκολής

“Κάποιες φορές θυμάμαι τόσα να σου πω 
κάποιες βραδιές που είχα μείνει από τσιγάρο 
τότε που ζούσα έναν έρωτα τρελό 
που μ’ έχει κάνει τον κατήφορο να πάρω
Κάποιες φορές θα `θελα τόσα να σου πω 
κάποιες βραδιές που σ’ ένα λάθος μου πονάω 
και που φοβάμαι την αλήθεια της ζωής 
που με ματώνει όταν δίπλα της περνάω
Εσύ κάποιες φορές κάποιες βραδιές μα τι τα θες 
είναι στιγμές που όλη η γη δε σε χωράει 
κάποιες φορές κάποιες βραδιές μα τι τα θες 
είναι στιγμές που βασανίζεσαι εσύ
Κάποιες φορές κλείνομαι μέσα στον καημό 
κάποιες βραδιές τότε μονάχος που τα πίνω 
τον εαυτό μου ψάχνω μήπως και τον βρω 
χάνομαι μέσα του και λίγο λίγο σβήνω..”

Τι Να Θυμηθώ – Ηρώ Σαΐα & Γιάννης Παλαμίδας

“Άρχισε βροχή
Η νύχτα που θα ‘ρθεί
Θα φέρει στα ματόφυλλα ποτάμι
Αύριο εδώ
Πώς να περπατώ
Το φεγγάρι έρημο πουλί
Τι να θυμηθώ
Ποιο βράδυ ποιο πρωί
Με άδεια χέρια τι να περιμένω
Τώρα σε κρατώ
Μένει ορφανό
Άδειο το μπαλκόνι χελιδόνι
Τι να θυμηθώ
Τι να θυμηθώ
Χάθηκαν ξανά
Οι μέρες οι ζεστές
Ο δρόμος μας ζητά το καλοκαίρι
Ήλιος πώς να βγει
Πάνω στο βουνό”

Από Έρωτα – Ελεωνόρα Ζουγανέλη

“Οι φίλοι μου δε σ’ αγαπούν με πιάσανε να κλαίω 
δεν θέλουν να σε ξαναδώ ντρέπομαι που το λέω 
ντρέπομαι, ντρέπομαι, που δε σ’ αγαπουν..
Όσοι μας είδανε μαζί τον έρωτα φοβούνται 
δεν ξέρω αν μας ζηλεύουνε ή απλώς αν με λυπούνται 
δεν ξέρουν τι είναι το μαζί γι αυτό δεν αγαπούν..
Οι φίλοι μου δε σ’ αγαπούν ντρέπομαι που το λέω 
ένα πρωί με γέλασες και κάθε βράδυ κλαίω 
ντρέπομαι, ντρέπομαι, που δε σ’ αγαπουν..
Όσοι μας είδανε μαζί τον έρωτα φοβούνται 
δεν ξέρω αν μας ζηλεύουνε ή απλώς αν με λυπούνται 
δεν ξέρουν τι είναι το μαζί γι αυτό δεν αγαπούν..”

Onirama – Θέλω Να Σε Δω

“Θέλω να σε δω
Γύρω στις οχτώ
Είναι κάποια πράγματα που νιώθω
Και θέλω να σου πω
Θέλω να σε δω
Στο μέρος το γνωστό
Να στο εξηγήσω πως δεν το ‘θελα
Που έγινε αυτό
Θέλω να σε δω
Έτσι να σε δω
Άλλη μια φορά την τελευταία
Κι ό,τι πεις θα το δεχτώ
Να μου δώσεις λίγο χρόνο σου ζητώ
Να ξεγράψω τον παλιό μου εαυτό
Κάποια πράγματα με κάνουν νευρικό
Άλλα λέω κι άλλα θέλω να σου πω”

Γιάννης Κότσιρας – Κάθε Φορά

“Κάθε φορά που τελειώνει ο κόσμος
να με κρατάς απ’ το χέρι σφιχτά,
να περπατάς πλάι μου στα συντρίμμια,
να με κοιτάς με τα μάτια κλειστά.
Κάθε φορά που τελειώνει ο κόσμος
όταν θα κλαίω, θέλω να μου γελάς
κι όσα τραγούδια έχω αγαπήσει
μέσα στ’ αυτί να μου τραγουδάς.
Κι όταν ξανά θα τελειώσει ο κόσμος
φίλα με σαν να ‘ναι η πρώτη φορά.
Και μέσα στη ζεστή αγκαλιά σου
ίσως αρχίσει ο κόσμος ξανά.”

Περισσότερα αφιερώματα εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)