Το παιδί με δυσλεξία χρειάζεται ειδικές τεχνικές για την απομνημόνευση των πληροφοριών!
Η αποθήκευση και ανάκληση των γλωσσικών πληροφοριών πολλές φορές είναι μια πολύπλοκη διαδικασία που δοκιμάζει την απομνημονευτική δυνατότητα των παιδιών με δυσλεξία. Η μνήμη εργασίας πρέπει να ενισχυθεί με συγκεκριμένες πρακτικές ώστε να μπορεί να αποδόσει με επιτυχία.
Βήμα 2ο: Ξεκίνα με ανάγνωση, προκειμένου να σχηματίσεις μια γενική εικόνα.
Βήμα 3ο: Προχώρησε στην κανονική μελέτη του κειμένου, δίχως να ασχοληθείς από την αρχή με λεπτομέρειες. Εντόπισε το κύριο νόημα της κάθε παραγράφου, υπογράμμισέ το και βάλε πλαγιότιτλους σε κάθε θεματική ενότητα.
Βήμα 4ο: Ολοκλήρωσε την κατανόηση και την αποστήθιση με τις λεπτομέρειες. Θα παρατηρήσεις ότι τώρα είναι πιο εύκολο να απομνημονευτούν, δεδομένου ότι ο σκελετός ήδη υπάρχει.
Πηγή
💭
Κάθε μαθητής μπορεί να μάθει, απλά όχι την ίδια μέρα ή με τον ίδιο τρόπο!
~George Evans
Άσπα Μητρακάκη