- Διατυπώνουμε με σαφήνεια τους στόχους κάθε διδασκαλίας.
- Χρησιμοποιούμε γραφική απεικόνιση στην αρχή της διδασκαλίας με το σκελετό του μαθήματος.
- Παρουσιάζουμε την ύλη βήμα προς βήμα.
- Αναλύουμε κάθε έργο σε μικρότερα και απλούστερα κομμάτια.
- Χρησιμοποιούμε γνωστικούς χάρτες για την οργάνωση της πληροφορίας.
- Οπτικοποιούμε τα βήματα εκτέλεσης των δραστηριοτήτων .
- Χρησιμοποιούμε συγκεκριμένα, χειροπιαστά παραδείγματα όταν εισάγεται μία νέα έννοια.
- Αξιοποιούμε την τεχνολογία.
- Χρησιμοποιούμε πολυαισθητηριακές προσεγγίσεις.
- Μαγνητοφωνούμε τα κείμενα και τις ασκήσεις.
- Ορίζουμε για το μαθητή ένα «φιλαράκι» μελέτης.
- Παραφράζουμε τις οδηγίες και τις εκφωνήσεις, χρησιμοποιώντας απλούστερη γλώσσα, παρά απλή επανάληψή τους.
- Παρουσιάζουμε υποδειγματικά μια διαδικασία μάθησης.
- Χρησιμοποιούμε κάρτες, για την υπενθύμιση των βημάτων στην επίλυση ενός συγκεκριμένου τύπου ερώτησης.
- Εκπαιδεύουμε τους μαθητές σε μνημονικές τεχνικές.
- Εκπαιδεύουμε μαθητή σε στρατηγικές επαλήθευσης των εργασιών του.
- Διδάσκουμε στρατηγικές οργάνωσης.
- Εισάγουμε και επεξηγούμε το λεξιλόγιο μέσα από παραδείγματα.
- Υπογραμμίζουμε τα κύρια σημεία.
Παρουσίαση και επεξεργασία εννοιών σε τάξη με παιδιά που έχουν μαθησιακές δυσκολίες
12:07 π.μ.
0