Παρουσίαση και επεξεργασία εννοιών σε τάξη με παιδιά που έχουν μαθησιακές δυσκολίες

Αποστόλης Ζυμβραγάκης
0



  • Διατυπώνουμε με σαφήνεια τους στόχους  κάθε διδασκαλίας.
  • Χρησιμοποιούμε γραφική απεικόνιση στην αρχή της διδασκαλίας με το σκελετό του μαθήματος.
  • Παρουσιάζουμε την ύλη βήμα προς βήμα.
  • Αναλύουμε κάθε έργο σε μικρότερα και απλούστερα κομμάτια.
  • Χρησιμοποιούμε γνωστικούς χάρτες για την οργάνωση της πληροφορίας.
  • Οπτικοποιούμε τα βήματα εκτέλεσης των δραστηριοτήτων .
  • Χρησιμοποιούμε συγκεκριμένα, χειροπιαστά παραδείγματα όταν εισάγεται μία νέα έννοια.
  • Αξιοποιούμε την τεχνολογία.
  • Χρησιμοποιούμε πολυαισθητηριακές προσεγγίσεις.
  • Μαγνητοφωνούμε τα κείμενα και τις ασκήσεις.
  • Ορίζουμε για το μαθητή ένα «φιλαράκι» μελέτης.
  • Παραφράζουμε τις οδηγίες και τις εκφωνήσεις, χρησιμοποιώντας απλούστερη γλώσσα, παρά απλή επανάληψή τους.
  • Παρουσιάζουμε υποδειγματικά μια διαδικασία μάθησης.
  • Χρησιμοποιούμε κάρτες, για την υπενθύμιση των βημάτων στην επίλυση ενός συγκεκριμένου τύπου ερώτησης.
  • Εκπαιδεύουμε τους μαθητές σε μνημονικές τεχνικές.
  • Εκπαιδεύουμε μαθητή σε στρατηγικές επαλήθευσης των εργασιών του.
  • Διδάσκουμε στρατηγικές οργάνωσης.
  • Εισάγουμε και επεξηγούμε το λεξιλόγιο μέσα από παραδείγματα.
  • Υπογραμμίζουμε τα κύρια σημεία. 

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)