
Τα 6 βήματα που πρέπει να έχει καλύψει ένα παιδί πριν από κάθε διαγώνισμα είναι τα εξής:
- Έχει κατανοήσει την βασική θεωρία των ενοτήτων που είναι μέσα στην ύλη του διαγωνίσματος; Δεν φτάνει να έχει απλά παπαγαλίσει μερικούς ορισμούς και τύπους, αφού οι ερωτήσεις και ασκήσεις που θα χρειαστεί να απαντήσει απαιτούν σκέψη.
- Κατά την επανάληψη συνεργάστηκε και με κάποιον άλλο; Σε πρώτη φάση μπορεί να ήσασταν εσείς, ο καθηγητής ή κάποιος συμμαθητής του. Το σημαντικό είναι να έχει συζητήσει ανοικτά την θεωρία και τις ιδέες της ενότητας ώστε να έχει σιγουρέψει τις γνώσεις του και να έχει εντοπίσει απορίες.
- Ξέρει τέλεια όλες τις ασκήσεις που είχε για το σπίτι τις προηγούμενες εβδομάδες; Συνήθως δείχνουν τις προτιμήσεις του καθηγητή, και χρησιμεύουν σαν οδηγό για αυτά που θα “πέσουν”.
- Όταν εντόπισε αμφιβολίες ή απορίες, ρώτησε τον καθηγητή του; Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να ξέρει τις αδυναμίες του αν δεν προσπαθεί να τις καλύψει.
- Αν δουλεύει και με βοήθημα, πρέπει να έχει κάνει δύο πράγματα: Να έχει βρει όλες τις ασκήσεις και ερωτήσεις που αντιστοιχούν στην ύλη του διαγωνίσματος, και στη συνέχεια να έχει σιγουρευτεί ότι μπορεί να τις απαντήσει όλες.
- Κοιμήθηκε καλά το προηγούμενο βράδυ; Είναι απαραίτητο να καλύπτονται οι ανάγκες του οργανισμού του. Αν ο εγκέφαλος δεν είναι ξεκούραστος, θα είναι σαν να μην έκανε κανένα από τα παραπάνω βήματα.