
Μία από τις πιο χρήσιμες ικανότητες που πρέπει να χτίσει ένας μαθητής είναι το να κρατά καλές σημειώσεις. Δείτε πώς μπορεί ένας μαθητής να κρατάει σωστά σημειώσεις:
1) Στην αρχή του μαθήματος, πέρα από την ημερομηνία, πρέπει να σημειώνει σε μορφή επικεφαλίδας τι είναι αυτό που κάνουν. Μπορεί να αναφέρεται σε κάποια ενότητα ή κεφάλαιο του βιβλίου, ή σε κάποιο συγκεκριμένο κομμάτι της ύλης. Πρέπει όμως να ξεκαθαρίσει τόσο στο μυαλό του όσο και στις σημειώσεις του το αντικείμενο του μαθήματος.
2) Επιπλέον, μαθήματα όπως η Φυσική και τα Μαθηματικά πάντα καταλήγουν στο ίδιο: τις ασκήσεις. Ο στόχος λοιπόν του μαθητή πρέπει να είναι το να σημειώνει όσο πιο πιστά γίνεται τα παραδείγματα που λύνει στον πίνακα ο καθηγητής, ώστε να μπορεί να τα ξαναδεί στο σπίτι και όταν κάνει επανάληψη για τις εξετάσεις.
3) Επειδή ο χρόνος είναι περιορισμένος, και το μάθημα συχνά “τρέχει”, θα πρέπει αναγκαστικά να σημειώνει με σειρά προτεραιότητας: πρώτα τις εκφωνήσεις και τα αποτελέσματα, μετά την “παγίδα” που μπορεί να κρύβει η κάθε άσκηση, και τέλος τα βήματα για τη λύση (αν προλαβαίνει).
Περισσότερες συμβουλές εδώ.